Hmm... Vaikka mä olen meillä päävastuussa lasten vaatehhankinnoista niin kyllä se mies kykenisi ostamaan lapsille vaatteita kaupasta. Ei se mitään ydinfysiikkaa ole!Veikkaan, että tällaiset vanhemmat ovat äärimmäisen harvinaisia, joissa molemmilla on ihan samat vahvuudet.
En ole kuullut yhdestäkän perheestä, joissa molemmat vanhemmat osallistuisivat esimerkiksi lasten vaatehankintoihin, kaverilahjojen ostamiseen ja kaverikyläilyistä sopimiseen. Vain muutamia osa-alueita mainitakseni.
Mä en ymmärrä mitä tekemistä kaverilahjoilla tai kyläilyjen sopimisilla on vanhemmuuden tai pärjäämisen kanssa. Miten nuo voi olla mitään vahvuuksia? Vaatehankinnoistakin suuri osa äideistä tekee kohtuuttoman numeron.Ai...No meilla esim mies on ostanut kaikki lasten kengat viimeisen parin vuoden ajan tytoille. Vaatteita ostan valilla minakin. Kaverilahjan ostaa se kumpi menossa kaupungille ja kaverikylailyt sopii mies tiettyjen, mina tiettyjen ihmisten kanssa. Mitas tossa on outoa?
Oli siis vastaus tahan,:
Veikkaan, että tällaiset vanhemmat ovat äärimmäisen harvinaisia, joissa molemmilla on ihan samat vahvuudet.
En ole kuullut yhdestäkän perheestä, joissa molemmat vanhemmat osallistuisivat esimerkiksi lasten vaatehankintoihin, kaverilahjojen ostamiseen ja kaverikyläilyistä sopimiseen. Vain muutamia osa-alueita mainitakseni.
Näin meilläkin, aivan varmasti pärjäisi. Ja se onkin minusta aivan mieletöntä tietää, että vaikka minulle jotain sattuisi niin isä huolehtisi kyllä tytöistään.Juuri näin.
Tietysti hän tekisi asiat omalla tavallaan, mutta lapsilla ei todellakaan olisi hätää. Hyvä isä hän on