Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:Luulen että elämäntavoillaan sitä edesauttaa mutta kyllä se tulee jos on tullaakseen minun mielestä.
näin minäkin ajattelen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:Luulen että elämäntavoillaan sitä edesauttaa mutta kyllä se tulee jos on tullaakseen minun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Kyllä se tulee jos on tullakseen.Tiedän lääkärin ja ravintoterapeutin jotka kuolleet syöpään.
Eikä tuonlaisetkaan ihmiset sille mitään voi vaikka ammatti-ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Kaikkihan on aina itseaiheutettua. Keuhkosyövän voi saada passiivisesta tupakoinnista, kuten isotätini, joka oli töissä aikoinaan tehtaalla jossa kaikki veti sisällä röökiä. Mitäs meni sellaiseen työpaikkaan! Sama juttu vanhan kannan tarjoilijoilla. Monet ammatit altistavat syövälle, joten oma vika jos kouluttautuu vaikka putkimieheksi (asbesti). Naisista toiseksi eniten syöpää on naislääkäreillä, jonka syynä on mitä todennäköisimminkin korkealla iällä tehdyt lapset. Että mitäs kouluttauduit lääkäriksi, oma vika että sait syövän...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Kaikkihan on aina itseaiheutettua. Keuhkosyövän voi saada passiivisesta tupakoinnista, kuten isotätini, joka oli töissä aikoinaan tehtaalla jossa kaikki veti sisällä röökiä. Mitäs meni sellaiseen työpaikkaan! Sama juttu vanhan kannan tarjoilijoilla. Monet ammatit altistavat syövälle, joten oma vika jos kouluttautuu vaikka putkimieheksi (asbesti). Naisista toiseksi eniten syöpää on naislääkäreillä, jonka syynä on mitä todennäköisimminkin korkealla iällä tehdyt lapset. Että mitäs kouluttauduit lääkäriksi, oma vika että sait syövän...
Mä en kyllä ymmärrä miten mä olin jo 20-vuotiaana pilannut omilla toimillani elimistöni niin, että sairastuin syöpään.:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Kaikkihan on aina itseaiheutettua. Keuhkosyövän voi saada passiivisesta tupakoinnista, kuten isotätini, joka oli töissä aikoinaan tehtaalla jossa kaikki veti sisällä röökiä. Mitäs meni sellaiseen työpaikkaan! Sama juttu vanhan kannan tarjoilijoilla. Monet ammatit altistavat syövälle, joten oma vika jos kouluttautuu vaikka putkimieheksi (asbesti). Naisista toiseksi eniten syöpää on naislääkäreillä, jonka syynä on mitä todennäköisimminkin korkealla iällä tehdyt lapset. Että mitäs kouluttauduit lääkäriksi, oma vika että sait syövän...
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Rintasyövällä ei ole yksittäistä aiheuttavaa tekijää, vaan taudin synty on monisyinen. Sairastumisriskiä lisääviä tekijöitä ovat muun muassa kuukautisten alkaminen nuorella iällä, synnyttämättömyys tai ensimmäinen synnytys yli 30-vuotiaana, ylipaino, tupakointi, runsas alkoholin käyttö, pitkäkestoinen hormonikorvaushoito, myöhäinen vaihdevuosi-ikä ja altistuminen ionisoivalle säteilylle. Jos ensimmäisen asteen naispuolisilla sukulaisilla eli äidillä, sisarella tai tyttärellä on ollut rintasyöpä, riski sairastua on suurempi.[1]
Tiedetään myös rintasyövälle altistavia geenimutaatioita, jotka aiheuttanevat pienen osan eli noin 5-10 prosenttia tautitapauksista. Tunnetuimmat altistavat geenit ovat BRCA1 ja BRCA2, joiden mutaatio löytyy muutamalta prosentilta rintasyöpäpotilaista.[1]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rintasy%C3%B6p%C3%A4