Tosta toisesta ketjusta tuli meinaan moinen mieleen :kieh:
Missä mä olen muka niin sanonut? :headwall:
Missä mä olen muka niin sanonut? :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ota jätskii *ojentaa*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ei ne luule mitään..harmaat aina "tietää". :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Kyllä joku päivällä täällä ihmetteli kun oot siinä sulattaja-ketjussa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ei ne luule mitään..harmaat aina "tietää". :kieh:![]()
Piti ihan haun kanssa hakea,mitä ilkeitä juttuja musta täällä kirjoitellaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ota jätskii *ojentaa*![]()
Ei eds maistu![]()
Savulohisalaattia meinasin vielä syödä![]()
Oliko ne muutes jees,mitkä tuli postista?
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ota jätskii *ojentaa*![]()
Ei eds maistu![]()
Veri jees =)
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ei ne luule mitään..harmaat aina "tietää". :kieh:![]()
Piti ihan haun kanssa hakea,mitä ilkeitä juttuja musta täällä kirjoitellaan![]()
täällä oppii aina itestään uutta..eikö oo ihanaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Kyllä joku päivällä täällä ihmetteli kun oot siinä sulattaja-ketjussa!![]()
Mä en ymmärrä miksi ihmetteli?
Kai se näki paljon mä nyt painan :kieh:
Ja ymppäsin itteni nyt jo mukaan,kun tää elämäntaparemontti kestää mulla vielä pitkään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ota jätskii *ojentaa*![]()
Ei eds maistu![]()
Veri jees =)
Kiva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ota jätskii *ojentaa*![]()
Ei eds maistu![]()
Veri jees =)
Kiva![]()
Kuka vei miun jäden, sulla ei pitäny tehhä mieli![]()
Tarjoos vähä sitä sallaattia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ota jätskii *ojentaa*![]()
Ei eds maistu![]()
Veri jees =)
Kiva![]()
Kuka vei miun jäden, sulla ei pitäny tehhä mieli![]()
Tarjoos vähä sitä sallaattia![]()
Tuskin riittää sulle :hug: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miähän se änkesin siihenki ketjuun kun joku siellä tivas ja tivas että paino nousee väkisinkin raskauden aikana ja plaaplaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miähän se änkesin siihenki ketjuun kun joku siellä tivas ja tivas että paino nousee väkisinkin raskauden aikana ja plaaplaa![]()
Niin,kyllähän se nousee,jos on normipainoinen,mutta kun mulla oli vähän ylipainoa jo ennestään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miähän se änkesin siihenki ketjuun kun joku siellä tivas ja tivas että paino nousee väkisinkin raskauden aikana ja plaaplaa![]()
Niin,kyllähän se nousee,jos on normipainoinen,mutta kun mulla oli vähän ylipainoa jo ennestään :snotty:
No juu, kyllä mä sen tiedän että normaalipainoisella nousee, mutta kun "vieraan" mielestä se nousee kaikilla, pakostakin. Sama se miten muuttaa ruokavaliota terveellisemmäksi yms.
Ja korpesi kun hänen mielestä se oli niin kamalan väärin ja niin edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Kuule..AP.. Asiasta seinäkelloon.. Mitä sä tarkotit niillä onnitteluilla ja testin merkistä päättelyä.. Muistatko..Vaivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Kuule..AP.. Asiasta seinäkelloon.. Mitä sä tarkotit niillä onnitteluilla ja testin merkistä päättelyä.. Muistatko..Vaivaa.
Se oli vähän niinkuin huulen heittoa![]()
Suosittelen sua tekemään uuden testin parin päivän päästä ja katsotaan sitten mikä on tilanne,onnitellaanko vai ei =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miähän se änkesin siihenki ketjuun kun joku siellä tivas ja tivas että paino nousee väkisinkin raskauden aikana ja plaaplaa![]()
No juu, kyllä mä sen tiedän että normaalipainoisella nousee, mutta kun "vieraan" mielestä se nousee kaikilla, pakostakin. Sama se miten muuttaa ruokavaliota terveellisemmäksi yms.
Ja korpesi kun hänen mielestä se oli niin kamalan väärin ja niin edelleen.
Noita vänkäilijöitä täällä riittää![]()