katsoiko kukaan?
Tai ei noloa, mutta kieltämättä hieman harmitti sen tytön puolesta -niin pettynyt se oli
oli ja mangasta ja japanilaisesta tykkäs/halus.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja luukku:Oliko se tyttö etukäteen kertonut, että mistä tyylistä itse tykkää tai mitä sinne haluaa?
No minä taas en myskään tykännyt tuosta "sairaalatyylistä", valkeaa... mutta olisin yllä sanonut sen jo ennen remonttia.Alkuperäinen kirjoittaja *:Oli oikein pakko mtv:n sivuilta mennä toi ohjelman loppu katsomaan, kun en torstaina muistanu katsoa. Musta toi asunto oli ihana. Olisin muuttanut siihen koska vaan! Mäen mangasta tykkää, mutta toi seinämaalaus oli kerrassaan upea!! Ja juuri sopivan kokoinen ja värinen, valkoinenhan suurentaa ja jos iso kuva olisi laitettu, niin se olisi saanut huoneen näyttämään pienemmältä. Ihana!
Näin juuri. On vielä oppimista käytöstavoissa. Että jollei vaikka tykkäiskään, niin senkin voi ilmaista monella eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enemmän minua harmitti niitten työmiesten ja sisustajan puolesta. Kaiken maailman lellityttöjä sitä onkin, kun ilmaiseksi saa tuommoista ja viittii olla noin kiittämätön!
Kyllä se lopulta meni yi 10 000, mutta siihen pääsivät vain siksi kun se Jenni tuli sinne lekan kanssa vähän auttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:Paljonko sen budjetti oli? Milläs mielin sen ilmoittaja oli (kaveri vai kuka oli) kun huomasi ettei tykännyt yhtään?
Missasin koko jakson.
Juu ei sinne kämppään sitten jäänyt mitään. Se raivattiin ihan tyhjäksi. Mä aattelin ensin, että olipas kiittämätön tyttö, mutta toisaalta, sai kai sitä mielipiteensä ilmaista, vaikka antaakin itsestään tollon vaikutelman...Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Mä en nähnyt ohjelmaa loppuun, mutta jo alkupuoliskolla ihmetelin tytön vähäistä purkuintoa, sehän vaan hypisteli jotain tavaroitaan eikä saanut mitään aikaiseksi! Ja se kämppä oli ihan karmea alussa, kaikki tavarat vaan tiputettu keskelle lattiaa ja siihen on jääneet.
Luulisi, että kun budjetti on romun painosta kiinni, olisi pikkasen enemmän intoa laittaa kamaa ulos, mut ei.
Saisitko heijastettua seinälle jotenkin kuvan, tyyliin piirtoheittimellä tms.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:piti käydä kattomassa tuolta nettitv:stä toi jakso..
mä olisin kyllä tykännyt tuosta B)
Sälli haluais kans seinälleen jonkun kuvan, pitäis vaan saada joku maalaamaan se, kun ei se itse halua edes yrittää, vaikka on hyvä piirtämään, mut onhan se eriasia sit tehdä seinään se kuva, ku paperille..