Luukusta lukaali, aika noloa kun asukas ei tykännyt yhtään

• Viestiketjun aloittaja katsoiko kukaan?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Enemmän minua harmitti niitten työmiesten ja sisustajan puolesta. Kaiken maailman lellityttöjä sitä onkin, kun ilmaiseksi saa tuommoista ja viittii olla noin kiittämätön!

No sillä tyttösellähän ei ollut mitään tilannetajua eikä käytöstapoja!
Semmonen remppa kuitenkaan kun ei ihan ilmainen ole, ne seinät on äärettömän helppo ja nopee panna uuteen uskoon, et ois vaan pitäny suuta soukemmalla. Mä tunsin myötähäpeää kun katsoin sitä eukkoo ja sen käytöstä... Nätimminkin olisi negatiiviset tunteensa voinut ilmaista kuin kiroilemalla jne.

Alkuperäinen kirjoittaja luukku:
Oliko se tyttö etukäteen kertonut, että mistä tyylistä itse tykkää tai mitä sinne haluaa?
oli ja mangasta ja japanilaisesta tykkäs/halus.. :kieh:
mua kyllä vaan hävetti sen käytös..ja harmitti niiden puolesta jotka kovan työn tehneet.. :|

Borkku
Tosta asunnosta tuli myös mun mielestä ihan kauhee, enkä olis kyl nuorempanakaan tykänny moisesta. Vaikka mä jostain asiasta pitäisinki niin en mä sitä isona kuvana noin pieneen tilaan ainakaan haluis. ja Laitos mulleki tosta tuli mieleen.

Täällä ku moni on toisessaki alotuksessa puhunu et palautteen olis voinu antaa muullaki tapaa, niin eiköhän meidän jokaisen suusta joskus tule suoraa puhetta ilman sitä et olis ehtiny ajatella miten minkäki lauseen koostaa, varsinki ku kyse on omasta kodistaan. Siellähän ihmisen pitäis tuntea olonsa hyväksi ja siellä pitäis viihtyä, vaan jos sit tunne onkin muu......

vieras
Siis mun mielestä se likka oli ihan järkyttävän kiittämätön ja itse ihan vailla tyylitajua. Olisi halunnut varmaan sinne kananp*skojen sekaan jäädä märehtimään. Tuli vaan mieleen että miten joku voi olla noin JUNTTI läpikotaisin ja epäempaattinen? Oikeen alkoi oksettaan ja hävettään isänsä puolesta. Asunnosta tuli trendikkäämpi ja raikkaampi, mut sehän ei vantaalaiselle goottitytölle käynyt. Vissiin lähihoitajaksi tms. on opiskelemassa, mietityttää vain, että kuinkahan tämä oikeen osaa ihmisiä kohdata.

vieras
Heti alkuunhan kysyttiin, millaista haluaisi. Miksei sanonut heti, että lämmintä ja kodikasta -vaan sanoi sen vasta jälkeenpäin? Minusta tuo on sisustusmausta puhuttaessa ihan perusasia: viileää, pelkistettyä tai lämmintä, "rehevämpää". Harmillinen tapaus :(

Mä en nähnyt ohjelman alkua, joten en tiedä, mitä siinä oli puhuttu, mutta epäilen, että tytön isoin ongelma oli se, että ei päässyt itse valitsemaan sisustuskamoja. Aika sama, miten olisi sisustettu, luulen, että reaktio olisi ollut sama. Ei sillä, mun mielestäni myös se manga-juttu seinällä oli hiukan hämärä - tai ainakin olisi seinäpinnan siellä alla pitänyt olla jonkin värinen eikä vain perus-maalarinvalkoinen. Oletin alunperin, kun ne rupesivat sitä seinää väsäämään, että maalaus peittäisi koko seinän, jolloin se oikeasti olisi tuonut väriä sinne kämppään myös.

*
Oli oikein pakko mtv:n sivuilta mennä toi ohjelman loppu katsomaan, kun en torstaina muistanu katsoa. Musta toi asunto oli ihana. Olisin muuttanut siihen koska vaan! Mäen mangasta tykkää, mutta toi seinämaalaus oli kerrassaan upea!! Ja juuri sopivan kokoinen ja värinen, valkoinenhan suurentaa ja jos iso kuva olisi laitettu, niin se olisi saanut huoneen näyttämään pienemmältä. Ihana!

vieras
Mut kyseessähän oli tosi nuori tyttö, joten ehkä ton käytöksen voi pistää iän piikkiin. Varmasti kun vähän aikaa asustelee siellä valoisassa rempatussa kodissaan, niin alkaa arvostamaan sitä työtä mikä tohon lopputulokseen vaadittiin. Se kämppä oli aikaisemmin TOSI karmeassa kunnossa ja kuosissaan, joten pakko sen on ruveta viihtymään tuolla :) Tosin keittiö on aikas moderni joka varmaan jakaa mielipiteitä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Oli oikein pakko mtv:n sivuilta mennä toi ohjelman loppu katsomaan, kun en torstaina muistanu katsoa. Musta toi asunto oli ihana. Olisin muuttanut siihen koska vaan! Mäen mangasta tykkää, mutta toi seinämaalaus oli kerrassaan upea!! Ja juuri sopivan kokoinen ja värinen, valkoinenhan suurentaa ja jos iso kuva olisi laitettu, niin se olisi saanut huoneen näyttämään pienemmältä. Ihana!
No minä taas en myskään tykännyt tuosta "sairaalatyylistä", valkeaa... mutta olisin yllä sanonut sen jo ennen remonttia.

Mä en nähnyt ohjelmaa loppuun, mutta jo alkupuoliskolla ihmetelin tytön vähäistä purkuintoa, sehän vaan hypisteli jotain tavaroitaan eikä saanut mitään aikaiseksi! Ja se kämppä oli ihan karmea alussa, kaikki tavarat vaan tiputettu keskelle lattiaa ja siihen on jääneet.

Luulisi, että kun budjetti on romun painosta kiinni, olisi pikkasen enemmän intoa laittaa kamaa ulos, mut ei.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enemmän minua harmitti niitten työmiesten ja sisustajan puolesta. Kaiken maailman lellityttöjä sitä onkin, kun ilmaiseksi saa tuommoista ja viittii olla noin kiittämätön!
Näin juuri. On vielä oppimista käytöstavoissa. Että jollei vaikka tykkäiskään, niin senkin voi ilmaista monella eri tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Paljonko sen budjetti oli? Milläs mielin sen ilmoittaja oli (kaveri vai kuka oli) kun huomasi ettei tykännyt yhtään?
Missasin koko jakson.
Kyllä se lopulta meni yi 10 000, mutta siihen pääsivät vain siksi kun se Jenni tuli sinne lekan kanssa vähän auttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Mä en nähnyt ohjelmaa loppuun, mutta jo alkupuoliskolla ihmetelin tytön vähäistä purkuintoa, sehän vaan hypisteli jotain tavaroitaan eikä saanut mitään aikaiseksi! Ja se kämppä oli ihan karmea alussa, kaikki tavarat vaan tiputettu keskelle lattiaa ja siihen on jääneet.

Luulisi, että kun budjetti on romun painosta kiinni, olisi pikkasen enemmän intoa laittaa kamaa ulos, mut ei.
Juu ei sinne kämppään sitten jäänyt mitään. Se raivattiin ihan tyhjäksi. Mä aattelin ensin, että olipas kiittämätön tyttö, mutta toisaalta, sai kai sitä mielipiteensä ilmaista, vaikka antaakin itsestään tollon vaikutelman...
Minusta se alkuperäinen kämppä oli kerrassaan kamala, mutta eihän sille maha mittään jos se oli tytön tyyli... :whistle:
Isänsähän hänet oli ohjelmaan ilmoittanut, mut toisaalta senkin olis voinut perua jos ei olisi muutosta halunnut..

piti käydä kattomassa tuolta nettitv:stä toi jakso..

mä olisin kyllä tykännyt tuosta B)

Sälli haluais kans seinälleen jonkun kuvan, pitäis vaan saada joku maalaamaan se, kun ei se itse halua edes yrittää, vaikka on hyvä piirtämään, mut onhan se eriasia sit tehdä seinään se kuva, ku paperille..

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
piti käydä kattomassa tuolta nettitv:stä toi jakso..

mä olisin kyllä tykännyt tuosta B)

Sälli haluais kans seinälleen jonkun kuvan, pitäis vaan saada joku maalaamaan se, kun ei se itse halua edes yrittää, vaikka on hyvä piirtämään, mut onhan se eriasia sit tehdä seinään se kuva, ku paperille..
Saisitko heijastettua seinälle jotenkin kuvan, tyyliin piirtoheittimellä tms.
Siitä sais helposti normaalikokoisesta kuvasta ison kuvan seinälle..

Yhteistyössä