:wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enemmän minua harmitti niitten työmiesten ja sisustajan puolesta. Kaiken maailman lellityttöjä sitä onkin, kun ilmaiseksi saa tuommoista ja viittii olla noin kiittämätön!
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enemmän minua harmitti niitten työmiesten ja sisustajan puolesta. Kaiken maailman lellityttöjä sitä onkin, kun ilmaiseksi saa tuommoista ja viittii olla noin kiittämätön!
mun kaveri teki aivan upean my little pony kuvan lapsen seinään.. jos joskus huomaat etä täällä on mimosan äippä nimellä niin hän teki..Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:piti käydä kattomassa tuolta nettitv:stä toi jakso..
mä olisin kyllä tykännyt tuosta B)
Sälli haluais kans seinälleen jonkun kuvan, pitäis vaan saada joku maalaamaan se, kun ei se itse halua edes yrittää, vaikka on hyvä piirtämään, mut onhan se eriasia sit tehdä seinään se kuva, ku paperille..
Siis voi *piip* mikä kakara :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/viihde/luukusta_lukaali/jaksot__kohde_4?630548
siis kauhee mikä hirviö! oikeesti mä en koskaan kehtais sanoo mitään tollasta jostain mitä muut on mulle hyvää hyvyyttään tehnyt...