Luufinnit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Miten saa luufinnit pois? Onko pakko vaan mennä kosmetologille tämä asia hoitamaan vai onko siihen jotain muuta konstia..Ja mitähän niiden poistaminen mahtaa maksaa?Itellä ollut jo tämä riesa lapsuudesta asti ja haluun niistä eroon..Silmien alla niitä on aika paljon..

Ja sitten vielä sammaksesta kielessä..Nyt ollut sitä muutama viikko ja söin lääkekuurin mut ei vaan lähde..Tähän kotikonsteja?

Ei, kun puhkaset neulalla (PUHTAALLA) siihen reiän niin saat sen pois. Se pitää ns.kaivaa neulalla pois. Eikö kuulostakin herkulliselta...

Silmien lähellä pitää toki olla tosi varovainen.

Sammasta kannattaa penslailla puolukkamehulla.

Mä teen niin että ajatuksissani niitä aina hieroskelen sormenpäillä tai pyörittelen tms. Jotenkin nypertelen. Siitä ne sitten tipahtaa veks ajan kans.

Ei ole niin riesana olleet, että olisin alkanut neulalla pisteleen.

Älä koskaan purista tai töki neulalla sitä luufinniä Jos menet tekemään niin, Siitä tulee niitä bakteereja ja ne leviää niiin niitä saattaa tulla enemmän!! Lääkäri on sanonut niin

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Mä teen niin että ajatuksissani niitä aina hieroskelen sormenpäillä tai pyörittelen tms. Jotenkin nypertelen. Siitä ne sitten tipahtaa veks ajan kans.

Ei ole niin riesana olleet, että olisin alkanut neulalla pisteleen.

No ei ne oo luufinnejä mitkä noin lähtee. 15v. ollut, mutta ei lähde edes neulalla pois. Silmien alta turha edes yrittää.

itte oon viel aika nuori, mutta mul on luu finnejä käsivarsissa kamalasti, mutta mä rasvaan niitä. mulla ne ainakin on melkeen kadonnu rasvauksen jälkeen! norm. ihorasvaa! jos puhutaan samasta asiasta edes, eli jos on samoja, sillä teillä on niitä naamassa o_o

Mulla on useampi luufinni silmien alla ja aion nyt jotenkin poistattaa ne, koska ne ovat alkaneet nyt häiritä minua. Kokeilen niihin kosteusvoidetta, jospa ne sillä lähtisivät. Olen myös puhkonut niitä, mutta en viitsisi jatkaa puhkomista siitä syntyvien jälkien takia. :)