LUSMUT!!

  • Viestiketjun aloittaja VITTTTTTTTTTU
  • Ensimmäinen viesti
VITTTTTTTTTTU
Naapurissa kolmekymppiset romani äiti ja isi vie joka aamu kaks alle 4v lasta päikkäriin ja ite ovat kotona!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja toinen valkolaisten perhe... isä työttömänä kotona sadatta vuotta, 2v lapsi päikkärissä. Äiti sentää töissä. Ja nää 25v.

Ja minä!!!!!!!!!! Hoidan 1v ja 2v lapsia kotona!!!!!!!!!!!!
 
qwe
Sinulla ja lapsillasi on varmasti mukavaa tavallista elämää =) ole onnellinen että saat hoitaa lapsiasi, ne toiset eivät saa koskaan kokea sitä pikkulapsiarkea mitä sinä saat :heart:
 
vieras
Hmm, mä vien lpseni hoitoon joka aamu, ja menen nukkumaan. Olenpa laiska... Ja ihan kokoaikaisessa työssä, yövuoroissa vaan. Luuleekohan mun naapurit, että olen lusmu...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En!!! Ku vihanen miten kunnan rahoja väärin käytetään!!!!
väärinkäytetään miten?

Taustalla voi olla syitä joita et tiedä ja joista ei puhuta. :attn:
Toimeentulotuen piiriin kuuluvat molemmat lusmuperheet. Terveet nuoret aikuiset töihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tai sitten hoitakoot ite mussukkansa.
Kulta-aika lapsuuden ei koskaan palaa.
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja VITTTTTTTTTTU:
Naapurissa kolmekymppiset romani äiti ja isi vie joka aamu kaks alle 4v lasta päikkäriin ja ite ovat kotona!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja toinen valkolaisten perhe... isä työttömänä kotona sadatta vuotta, 2v lapsi päikkärissä. Äiti sentää töissä. Ja nää 25v.

Ja minä!!!!!!!!!! Hoidan 1v ja 2v lapsia kotona!!!!!!!!!!!!
Niin, käsittämätöntä. Sitten me muut painetaan hommia seitenkymppisiksi, että saatais pidettyä tän yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Ja noissa perheissä kasvaa lisää elättejä.
 
mo
Voihan olla, että niille lapsille tekee ihan hyvää käydä päiväkodissa. Rutiinit, ruoka-ajat, leikkikaverit. Ei se ole sulta pois. ...eiku nii -onhan se kun sähän maksat sen sun verorahoista?
 
Rollolainen
Lusmuhan sinäökin olet!
KOTIÄITYS ei oel työtä. ja muuten silloin kun sairastuin masennukseen vauvan kuoleman takia oli mielestäni ihna oikein etä pienemmät lapset saivat mennä päiväkotiin , edes neljäkis tunnikis päivässä. varmaankin moni ihmetteli miksi mulla lapset päviäkodiissa kun itte olin kotona. olin äiiyslomalal ilama vauvaa, vai enkö olis äitiyslomaakaan sanut pitää?
 
no mist tiet jos ne vaik tekee kotona töitä? tai ne vie lapset hoitoon paljon aikasemmin kun menee töihi tai jos niillä on hieman vaikeaa lapsien kanssa ja esim. sossu neuvonnu niitä viemään joka päivä lapset hoitoon vähäksi aikaa. ent jos se valkolaisisä yötöissä? ja lapsi sen takia hoidossa et isä saa nukkua päivällä.
 
hei
hehe!!

mä oon sit kans lusmu ens elokuusta asti. Vien lapseni hoitoon ja tuun takas kotiin. Mieskin on täällä.

Ainiin. Me tehdään töitä kotoa käsin. Ootko kuullu internetistä???
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En!!! Ku vihanen miten kunnan rahoja väärin käytetään!!!!
väärinkäytetään miten?

Taustalla voi olla syitä joita et tiedä ja joista ei puhuta. :attn:
Toimeentulotuen piiriin kuuluvat molemmat lusmuperheet. Terveet nuoret aikuiset töihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tai sitten hoitakoot ite mussukkansa.
Kulta-aika lapsuuden ei koskaan palaa.
mistä tiedät että saavat toimeentulotukea. LÄHESKÄÄN kaiki työttömät eivät saa. ei meillekään toimentulotukea myönnetä, jso olemma joskuas saanet on se olut ENIMMILLÄN 10e, aivan naurettavaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Lusmuhan sinäökin olet!
KOTIÄITYS ei oel työtä. ja muuten silloin kun sairastuin masennukseen vauvan kuoleman takia oli mielestäni ihna oikein etä pienemmät lapset saivat mennä päiväkotiin , edes neljäkis tunnikis päivässä. varmaankin moni ihmetteli miksi mulla lapset päviäkodiissa kun itte olin kotona. olin äiiyslomalal ilama vauvaa, vai enkö olis äitiyslomaakaan sanut pitää?
Miten minä olen lusmu kun lapseni itse hoidan!!!!!!!!!!!!!????????????
Ja hoidan kunnes töihin palaan!!!!
Ääliöitä liikenteessä.... hohhhoijaa!!!!!!!!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En!!! Ku vihanen miten kunnan rahoja väärin käytetään!!!!
väärinkäytetään miten?

Taustalla voi olla syitä joita et tiedä ja joista ei puhuta. :attn:
Toimeentulotuen piiriin kuuluvat molemmat lusmuperheet. Terveet nuoret aikuiset töihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tai sitten hoitakoot ite mussukkansa.
Kulta-aika lapsuuden ei koskaan palaa.
mistä tiedät että saavat toimeentulotukea. LÄHESKÄÄN kaiki työttömät eivät saa. ei meillekään toimentulotukea myönnetä, jso olemma joskuas saanet on se olut ENIMMILLÄN 10e, aivan naurettavaa.
Koska TUNNEN nämä perheet.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En!!! Ku vihanen miten kunnan rahoja väärin käytetään!!!!
väärinkäytetään miten?

Taustalla voi olla syitä joita et tiedä ja joista ei puhuta. :attn:
Toimeentulotuen piiriin kuuluvat molemmat lusmuperheet. Terveet nuoret aikuiset töihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tai sitten hoitakoot ite mussukkansa.
Kulta-aika lapsuuden ei koskaan palaa.
Edelleen taustalla voi olla asioita joista et tiedä ja joista ei sulle puhuta. Tai puhuta nyt muutenkaan kaikille.

Ja joskus joissakin tapauksissa on parempikin ettälapset ovat tarhassa kuin kotona vanhempien kanssa. JOS taustalla on muutakin... masennusta, perheväkivaltaa, elämän hallinnan puutteita yms yms. Ja nämäasiat eivät aina näy ulos, eikänäistä todellakaan aina kerrota edes ystäville saati sitten naapureille (jos koskaan.... )
 

Yhteistyössä