Lupasin teille tulla kertomaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku82

Jäsen
11.11.2004
503
0
16
...kun olimme tänään uudemman kerran päiväkodissa lasten kanssa tutustumassa, viime kerrasta kun jäi sen verran pahemmat fiilikset, mutta nyt on mieli onneks muuttunut!

Molemmat lapset jäivät itkemään kun lähdimme miehen kans 1,5 tunniks pois.
Pelkäsin kauheesti ettei lapset tykkää olla kun me ei ollakaan paikalla. Ajattelin että ne varmasti itkee kun mennään hakemaan heidät.

Mutta ei. Kumpikin oli juuri syömässä, joten annettiin ruokarauha. Pienempi söi reippaasti siellä ilman itkuja, ja isompien puolella poikakin söi oikein reippaan näköisesti kun vähän kurkkasin sinne. Tuli hyvä mieli :D
Täditkin sanoi että oikein hvyin on mennyt siihen nähden että olivat ekaa kertaa siellä ilman vanhempia.

Tällä kertaa pienten puolella oli kaikki neljä hoitajaa paikalla, ja isojenkin puolella oli neljä (kaksi heistä tuuraamassa) mutta kuitenkin...

Huomenna mennään taas ja viedään muksut pariksi tunniksi. Sitten ensi viikon perjantain oiskin jo oikea tarhapäivä.

Muistaako teistä kukaan kun kirjoittelin tänne viime viikolla? Oli niin paha mieli, mutta nyt on kyllä ihan hyvä mieli!

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Mä muistan!Hieno juttu,että nyt meni paremmin ja on parempi mieli.Toivottavasti lähtee hyvin käyntiin!Tsemppiä! :hug:

Kiitos!

Katsoin sun profiilia ja huomasin että meillä on samanikäiset lapset :)
Mun poika on syntynyt 12/04 ja tyttö 07/06

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Hienoa! Taitaa olla pian niin päin,että päiväkotiinmeno on vaikeampi juttu äidille kuin lapsille ;) mutta sellaisia meäidit olemme!

Mä luulen että se on jo nyt niin, että mulle tää juttu on paljon vaikeempaa ku muksuille :ashamed:
Mieskin siitä on mulle jo maininnut!

Yhteistyössä