On juu, se oli joku yhden yön (ja neljän pesukoneellisen) tauti vaan. :x Ei se haittaa, vaikka lykkääntyiski, meille käy oikeestaan milloin vaan. Tätähän tää on ku lapsista on kyse, aina joku kipeenä, ja jos ei lapset, ni sitte vanhemmat. :xmas: Pitkäperjantaina Toivo on mumin ja mufin kanssa Eestissä, mut muuten meille saa tulla koska vaan leikkimään.Alkuperäinen kirjoittaja minä :P:Ihana! Onks muuten isoveikka jo parantunu? Meinaan me ollaan nyt sairastuttu pienoiseen flunssaan, että näyttää siltä, ettei huomennakaan voida nähdä
-s
Samaa mieltä. Yleensä ovat kaljuja ei niin kauniita lapsia, mutta hän on kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oi kun on söpö lapsi. :heart: (Harvoin näkee noin söpöjä )
No mutta kiitos! Esikoisellaki on aina ollu hurja fleda, jo syntyessään.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Samaa mieltä. Yleensä ovat kaljuja ei niin kauniita lapsia, mutta hän on kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oi kun on söpö lapsi. :heart: (Harvoin näkee noin söpöjä )
Me tykätään vanhoista nimistä. Esikoinen on mun isoisän mukaan Toivo ja toisen nimensä, Aukusti, on periny miehen isältä.Alkuperäinen kirjoittaja hih:söötti poika kamalalla nimellä
No mutta onhan tuo söötti kuin mikä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Sun lapsesi on aivan ihana jos tää voitti kisan iltiksessä
http://static.iltalehti.fi/perhe/finaaliksoiva0503hr_pr.jpg
Mua alkaa pikkuhiljaa nyppii tää! AINA joku on kipeenä. Ei kestä Valehtelematta, onnistuu ehkä joka neljäs treffi mitä lyön lukkoon... Me kattellaan mikä olo on huomenna, että lähdetäänkö edes mommon luokke kahvittelee. Vai jos olo oliski niin loistava jo, että tullaan käymään teillä!Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:On juu, se oli joku yhden yön (ja neljän pesukoneellisen) tauti vaan. :x Ei se haittaa, vaikka lykkääntyiski, meille käy oikeestaan milloin vaan. Tätähän tää on ku lapsista on kyse, aina joku kipeenä, ja jos ei lapset, ni sitte vanhemmat. :xmas: Pitkäperjantaina Toivo on mumin ja mufin kanssa Eestissä, mut muuten meille saa tulla koska vaan leikkimään.Alkuperäinen kirjoittaja minä :P:Ihana! Onks muuten isoveikka jo parantunu? Meinaan me ollaan nyt sairastuttu pienoiseen flunssaan, että näyttää siltä, ettei huomennakaan voida nähdä
-s
Tavis vauva, kun siellä olis ollut niin persoonallisenkin näköisiä.Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:No mutta onhan tuo söötti kuin mikä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Sun lapsesi on aivan ihana jos tää voitti kisan iltiksessä
http://static.iltalehti.fi/perhe/finaaliksoiva0503hr_pr.jpg
ooteko muuten autolla liikenteessä vai tarviitteko kuskia? Toivo nukkuu aika tarkalleen klo 13-15, muuten oon käytettävissä.Alkuperäinen kirjoittaja minä :P:Mua alkaa pikkuhiljaa nyppii tää! AINA joku on kipeenä. Ei kestä Valehtelematta, onnistuu ehkä joka neljäs treffi mitä lyön lukkoon... Me kattellaan mikä olo on huomenna, että lähdetäänkö edes mommon luokke kahvittelee. Vai jos olo oliski niin loistava jo, että tullaan käymään teillä!Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:On juu, se oli joku yhden yön (ja neljän pesukoneellisen) tauti vaan. :x Ei se haittaa, vaikka lykkääntyiski, meille käy oikeestaan milloin vaan. Tätähän tää on ku lapsista on kyse, aina joku kipeenä, ja jos ei lapset, ni sitte vanhemmat. :xmas: Pitkäperjantaina Toivo on mumin ja mufin kanssa Eestissä, mut muuten meille saa tulla koska vaan leikkimään.Alkuperäinen kirjoittaja minä :P:Ihana! Onks muuten isoveikka jo parantunu? Meinaan me ollaan nyt sairastuttu pienoiseen flunssaan, että näyttää siltä, ettei huomennakaan voida nähdä
-s