Lupasin pitää party lite kutsut ja ajattelin pientä purtavaa tarjota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
ajattelin ensin tehdä voileipäkakun, kun porukkaa tulee varmaan noin 10 h, mutta ajattelin jos tarjoaisin crepsejä(täytettyjä ohukaisia), pastasalaattia, tonnikalasalaattia, patonkia ja tuorejuustoaja ja "jälkkäriksi" Glögiä ja pipareita tms... kuulostaako huonolta vai olisko se voileipäkakku parempi.Oikein odotan, että saan kutsua ystävät kylään ja laittaa jotain purtavaa, nyt kun on iso asunto ja tilaa

Kauheasti sä ajattelit tarjota. Mä kun olen ollut kutsuilla niin siellä on ollut esim. omenapiirakka ja kinkkupiirakka ja jotain pullaa ja kahvia, teetä ja mehua

Meillä toimi ristiäisissä hyvin lihalevy, eli voi taikina pohjalle sekä kanneksi, sisälle laitoin riisi-jauheliha seosta (maustettuna) siksi aikaa uuniin että kansi on kauniin ruskea ja hyvää on. Tässä yksi vinkki mitä voi tehdä, ja voi tietty muuntaa kasvis vaihto-ehdoksi

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Kauheasti sä ajattelit tarjota. Mä kun olen ollut kutsuilla niin siellä on ollut esim. omenapiirakka ja kinkkupiirakka ja jotain pullaa ja kahvia, teetä ja mehua

No ajattelin, että samalla menis pienimuotoisina pikkujouluina, kun kerran ystävät/työtoveita tulee

Yhteistyössä