[QUOTE="noh";29874208]No minusta voisi neljäsataa euroa käyttää paremminkin kuin tuon väriseen yhden kesän/muutaman kerran mekkoon.
Ei edes rahat jää kotimaahan.[/QUOTE]
Yritinkin sanoa, että eikö tuollaista ihan "peruskeltaista" mekkoa saisi paljon paljon halvemmalla, Kuulemma leikkaukset ja "rypytykset" tekevät erikoisen, kai mä en sit ymmärrä mitään muodista ku mun silmään ihan tavallinen mekko
Voisin maksaa nätistä ja monikäyttöisestä mekosta yli 400eur, mutta tuosta kuvan mekosta en kyllä maksaisi...
Minun mielestä arkisen näköinen, materiaalinakin trikoo on esim. häihin etiketin vastainen jos ihan tarkkaan haluaa etikettiä seurata ja väri on sellainen, että menee vain kesäkäytössä, talvella liian kesäisen näköinen...
400 euroa laadukkaasta, vuosia kestävästä mekosta on ihan kohtuullista. 400 euroa VISKOOSIMEKOSTA on järjetöntä. Olet luvannut tyttärellesi mekon, mutta katselkaa muita vaihtoehtoja. Tuo materiaali nyppyyntyy parissa vuodessa käyttökelvottomaksi ja rahat menevät samalla tavalla hukkaan kuin minkä tahansa Gina Tricotin halpisrytkyn kohdalla. Tyttäresi voisi saada samalla rahalla vaatteen, josta olisi iloa vielä kymmenen vuoden päästä.
Maksaisin enintään hääpuvusta tai todella hienosta iltapuvusta noin paljon, joten en, en todellakaan maksais keltaisesta tavallisesta rätistä tuollaisia summia varsinkaan Zalandolle!
Keltainen trikoomekko ei ole mikään investointivaatekappale, sulaa tyhmyyttä maksaa tuollaisesta 400 euroa. Voisin maksaa tuon hinnan jostain sellaisesta mekosta, jolla olisi enemmän käyttöä ja/tai joka olisi sellaista merkkiä, jonka voisi myydä kyllästyttyään suht hyvällä hinnalla eteenpäin.
[QUOTE="heh";29874672]Maksaisin enintään hääpuvusta tai todella hienosta iltapuvusta noin paljon, joten en, en todellakaan maksais keltaisesta tavallisesta rätistä tuollaisia summia varsinkaan Zalandolle![/QUOTE]
Peesi. Mä en maksanut aikoinaan yo-mekostakaan kuin 40e ja se oli sentään laadukkaampaa kangasta. 400e tuollaisesta trikoomekosta on ihan järkyttävä hinta.