M
millipilli
Vieras
Palaan syksystä koulunpenkkiin ja tässä motivaatiota keräilen... no, kuulostaa oikein lupaavalta kun opettajalta tuli viesti, että heti joulukuussa on tiedossa opintomatka Tukholmaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:41 Mutteri kirjoitti:Mitäs alat opiskelee??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:42 millipilli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:41 Mutteri kirjoitti:Mitäs alat opiskelee??![]()
Sairaanhoitajaopintojani jatkan. Oon perusopinnot suorittanut muutamia rästejä lukuunottamatta ja nyt syksyllä aloitan suuntaamisen lasten hoitotyöhön. Vuosi siis olis jäljellä enää =) olin vaan äippälomalla välillä
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:45 Mutteri kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:42 millipilli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:41 Mutteri kirjoitti:Mitäs alat opiskelee??![]()
Sairaanhoitajaopintojani jatkan. Oon perusopinnot suorittanut muutamia rästejä lukuunottamatta ja nyt syksyllä aloitan suuntaamisen lasten hoitotyöhön. Vuosi siis olis jäljellä enää =) olin vaan äippälomalla välillä
onnea opintoihin :flower: Mä sain justiinsa mun pph opinnot pakettiin ja jäin kans äippälomalle nyt.. ajattelin vielä jotenkin jatkaa kunhan vaan on taas vauva-arjet eletty... en mä meinaan enää varmaan kuitenkaa perhepäivähoitajan työtä ala tekemään .. 3 vuotta sitä tein ja jotenkin tuntuu että mun juttuni on joku jota voin tehdä kodin ulkopuolella.. Mutta tuot akoulutusta voin hyödyntää muissa opinnoissa.. ois kiva mennä täyspäiväiseksi opiskelijaksi, MUTTA eipä opintotuella maksella lainoja ja elätetä 4 lasta.. kun ei toi mieskään mikään pörssihai ole![]()