Onko nämä raskausoireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elena

Vieras
Oviksesta heti rinnat kipeiksi.
Nyt viikko sen jälkeen lämmöt koholla, siis 37,3 tänä aamuna.
Munasarjassa pistelee ilkeesti. Ei normaalisti kyllä tällä tavalla.. Oviksen jälkeen oli sellasta keltarauhasjomotusta, mutta nyt sitten tää pistely.
Lievästi etovaa oloa ollut.
Yövuorossa huimasi, enkä millään olis pysynyt hereillä. Normaalisti ei ole probleema.
Ja tikutin vahvan oviksen tässä kuussa.

Vitjat kun menis äkkiä toi toinenkin viikko ennen kuin testaan, hulluksi tässä tulee.

Ja tietty tämä avaus ärsyttää joitakin, mutta jos joku viitsis kertoa jos noi kuulostaa mitenkään lupaavalta. :heart:

Itse ainakin epäilin (siis oireiden perusteella) olevani raskaana kun ala mahassa tuntui menkka kipujen kaltaista nipistelyä mutta menkkoja ei kuulunut, ja normaalisti ei ole minkäänlaista nipistelyä kun menkkojen pitäisi olla alkamassa tai niiden aikana.
Ja pahoinvointia ei ollut 5 ensimmäisen viikon aikana kun kerran yhtäkkiä mutta meni pois, niin ettei tarvinnut pöntölle asti lähteä.
Noiden oireiden perusteella olin 99% varma että raskaana olen, jotenkin sen vaan "tunsi" niin etten positiivisesta tuloksestakaan ollut yllättynyt. =)

Mielestäni ainakin lupaavalta kuulostaisi, onnea sinne vaan paljon :)

Alkuperäinen kirjoittaja jokotin:
mulla nuo on aika monesti ollut kyllä oviksen jälkeisiä oireita. voihan ne toki raskauteenkin viitata.

Joo, totta. No, odottelen vielä ainakin viikon ja sitten testaan jos menkkoja ei kuulu. Piinaviikot on vaan ihan takapuolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksplusyks:
Itse ainakin epäilin (siis oireiden perusteella) olevani raskaana kun ala mahassa tuntui menkka kipujen kaltaista nipistelyä mutta menkkoja ei kuulunut, ja normaalisti ei ole minkäänlaista nipistelyä kun menkkojen pitäisi olla alkamassa tai niiden aikana.
Ja pahoinvointia ei ollut 5 ensimmäisen viikon aikana kun kerran yhtäkkiä mutta meni pois, niin ettei tarvinnut pöntölle asti lähteä.
Noiden oireiden perusteella olin 99% varma että raskaana olen, jotenkin sen vaan "tunsi" niin etten positiivisesta tuloksestakaan ollut yllättynyt. =)

Mielestäni ainakin lupaavalta kuulostaisi, onnea sinne vaan paljon :)

Joo muakin tuo pistely kummastuttaa, ja mahikset kai tässä olis, kun en ole tuota ovista yrittänyt aiemmin bongata. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Tyhmä kysyy mitä on keltarauhasjomotus :o

Mulla on sellaista menkkamaista jomotusta oviksen jälkeen. Munarakkulan poistumisen jälkeenhän siitä tulee keltarauhanen, mikä voi sitten olla pikkasen kivulias. Tää on vauvakuumeilijoiden höpinää, kun oireita kuulostelee kierrosta toiseen ja oppii oman kroppansa kolotukset.

Yhteistyössä