Supistuksiin saa "voimaa" ja välin lyhyemmäksi kävelemällä,mutta paikallaan harvenee taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivoa?

Vieras
Eli,tässä on jo neljäs päivä kun supistelee aamusta asti. Päivä päivältä vähän kipeemmin,mutta yöks aina hiipuu.. Eilen ja tänään kävelyllä ollessa ja vähän aikaa sen jälkeen tuli supistuksia jo n 5min välein (ja tänään ne kaikki melko kipeitä),mutta kun vähän aikaa istuu paikallaan niin väli pitenee ja kipu heikkenee.. Pitäiskö mun siis olla liikkeessä koko ajan??

Ja miltäs kuulostaa lievä paineentunne alapäässä? Lupaavalta vai hälyttävältä? Toinen lapsi tulossa,mut edellisen käynnistyminen ei ollu näin hidasta..

jos sua on jo neljää päivää supistellut niin sinä ja pitkään supistellut kohtusi tarvitsevat lepoa. kohtulihas väsyy eikä supistukseen tule voimaa. nyt nappaat pari panadolia ja meet kuumaan suihkuun vaikka tunniks, sen jälkeen päiväunille ja illalla vaikka vielä saunaan.

Kyllä mä soittasin synnärille ja kysyisin sieltä et pitäskö käydä näytillä, se voi olla hyvinkin et paikat on jo jonkinverran auki ja sit voi tulla melko rivakka lähtö jos se alkaa vauhdilla syntymään..

Mulla oli tuon kakkosen kanssa ihan samaa vuorokauden et liikkeessä supistukset pysy yllä ja aina kun jäin paikoilleni niin ne lopahti, sit tuumasin et antaa olla ja aloin kattoo leffaa, puolessavälissä ne sit taas alko ja jumalattoman kipeinä, siitä huolimatta ne taas lopahti salissa ollessa eikä niihin saatu uudestaan vauhtia kun kalvot puhkasemalla.

Mulla kun kävi noin niin vauvan pää oli väärässä asennossa. Pää ei painanut tarpeeksi kohdunsuuta ja supistukset olivat kävellessä kipeitä, laantuivat levätessä. Hätä sektioon kun sydänäänet laskivat. Ei vauva kestänyt enää 3 päivän supisteluja.

[QUOTE="vieras";26256749]jos sua on jo neljää päivää supistellut niin sinä ja pitkään supistellut kohtusi tarvitsevat lepoa. kohtulihas väsyy eikä supistukseen tule voimaa. nyt nappaat pari panadolia ja meet kuumaan suihkuun vaikka tunniks, sen jälkeen päiväunille ja illalla vaikka vielä saunaan.[/QUOTE]

Jep, tutun kuuloinen tilanne ja samaa mieltä olen tämän kirjoittaneen kanssa. Turha niitä on "keinotekoisesti" pitää yllä, lepäät ja keräät voimia. Synnytykset kaikki alkaneet tuollaisen vaiheen jälkeen (voi olla viikkojakin, kakkosesta oli muutaman päivän) sitten aamuyön tunteina kun on saanut levättyä ensin. Kolmosesta painelin kuin hirvi pitkin metsiä kun aina kävellessä ja kävelyn jälkeen supisteli lupaavasti mutta itseni van väsytin siinä. Sitten kun otin levon kannalta päivän niin seuraavana yönä meni lapsivedet ja synnytys käynnistyi ihan reippaasti heti. :)

Yhteistyössä