Luovuttiin sitten pullosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
Meillä alkoi tänään pullosta vierottaminen. :whistle:
Odotin kovaa huutoa sängystä, kun ei päikkäri maitoa tullutkaan, poika itki ehkä minuutin ja nyt nukkuu sikeesti... :o Ei tarvinnut edes tuttia käydä uudestaan laittamassa.
What? Voika olla totta?.. :/

Miten on muilla, reilun vuodenikäisillä, sujunut pullosta luopuminen? :D

Nonni :flower: :) mä taas yritän opettaa tota pikku-ukkoa 10kk pulloon, että sais joskus tehtyä muutakin ku istua ja imettää.. samoin se roikkuu yöt tissillä.. :snotty: ei syö tuttiakaan.... tyhmää , tiedän, opettaa vielä pulloon mut mut...

meillä on aikanaan esikolta ja kakkoselta otettu pullot pois 7kk iässä ja ilman huutoja ollaan selvitty. Kolmonen ei koskaan pulloa osannutkaan syödä, tissihiiri oli hän...

Meillä poika oli hoidossa mummolassa aika lailla tasan 1veenä ja unohin antaa pullon mukaan päikkyjä varten. No oli nukahtanut ilman mitään ongelmia eikä pulloa sit tullu enää takaisin :D eli voi olla helppoa!

HIENOA! Pulloista ja tuteista kuuluukin vieroittaa juuri tossa vuoden iässä, silloin sujuu parhaiten. Ei sen ikäinen enää kaipaa imemistä luonnostaan, vaan lohtu ja ruoka tulee muutoinkin. Vain vanhemmat akipaavat sitä tuttia/pulloa, kun se on niin helppo ratkaisu! HYVÄ TEILLE!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Tutti vieroitus on sit asia erikseen... :whistle: |O :headwall:

Sitä odotellessa.. :whistle: :kieh:

Poika on 1v10kk ja oon sanonut sille et sit kun täyttää 2v niin saa viedä tutit serkulleen(ikää 5kk). Kovasti pudistelee päätään ja huutaa et en vie... mitähän siitäkin tulee. Nyt menee ihan paniikkiin jos pitää mennä nukkuun ilman tuttia. Ei siis syö tuttia muuten kuin unilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Tutti vieroitus on sit asia erikseen... :whistle: |O :headwall:

Sitä odotellessa.. :whistle: :kieh:

Poika on 1v10kk ja oon sanonut sille et sit kun täyttää 2v niin saa viedä tutit serkulleen(ikää 5kk). Kovasti pudistelee päätään ja huutaa et en vie... mitähän siitäkin tulee. Nyt menee ihan paniikkiin jos pitää mennä nukkuun ilman tuttia. Ei siis syö tuttia muuten kuin unilla...

Jotain sellaista ikää olen myöskin ajatellut, siis että sais 2v. asti pitää tuttinsa, mutta sitten nekin kyllä heivataan.. :whistle:
Saa nähä miten sitten käy...

Yhteistyössä