luovutetuilla siittiöillä hoidot nousee tuplasti..

In-Tiimin hinta donor-siittiöillähän on klinikan nettisivujen mukaan 464euroa, onko tuo 370 euroa siis omavastuuhinta? Väestöliitolla (Tampereen klinikka) donor-siittiöiden hinta on 520-560 euroa, josta omavastuuosuus on 476-503 euroa. Onko tietoa, mitä spermapankkia In-Tiimi käyttää, onko sillä omat (molemmissa sekä Kuopiossa että Jyväskylässä)? Vai käyttävätkö ehkä Helsingin Väestöliiton pankkia?

Väestöliitosta ei ole peloteltu hintojen nousemisella, ainakaan meille päin ei ole tullut sellaista viestiä... Toivottavasti ei nousekaan. Hinnannousu tuplaten kyllä karsii hoidokkeja, valitettavasti...
 
just niin, kuin sanoit in_tiimin hinnoista ! kelalta sain hoitoon korvaukset plus pensat 250 km yhteen suntaan n.127e.
niillä on vissiin oma spermapankki ! ne tule tanskasta !
ja sperman pelkkä hinta oli n. 200e ja voi nousta 500 tai tuhat euroo, joten tuplaten ! :eek: :(
 
käymme jyväskylässä! ja vielä tosta hinnasta jos sperman hinta nousee esim : 1000e niin sit kaikki muu päälleet ehkä joku n 1200 voi tulla hinnaksi !! kallista hankkia lapsia .. mut ei sille vaan voi mitää !
 
Kun sitä on tullut mentyä heti suoraan yksityiselle hoitoon, niin koko ajan on kaikesta saanut maksaa tähtitieteellisiä summia. Itsellämme kun ei ollut ikämme takia halua alkaa jonotella julkisella puolella. Tulosta ei ole tähän mennessä tullut, eikä mitään varmuutta olekaan, että tulosta tulee.
 
me kans mentiin yksityiselle heti hoitoon mä 24 ja mies 31 ei sillai iän puolesta , mutta kauan yritystä takana, mä oon aina halunnu olla nuori äiti, mutta taisi jäädä haaveeks . kaikkia ei saa mitä haluaa !
mitäs hoitoja sulle on tehty ? jos saa olla utelias!? =)
 

Yhteistyössä