Paljon, paljon onnea
Saiga!!! Ihania uutisia!! Olin varma, että kaikki menee lopulta hyvin.
Samoin onnittelut
Fibbis ultrakuulumisista! Mulle sanottiin labrassa verikoetta otettaessa (yksityisellä), että jos ei ultrassa näy mitään poikkeavaa, niin on hyvin epätodennäköistä, että seulassakaan on mitään. Pidetään peukkuja!
Jonnuli - mulle tuli rakenneultraan kutsu NKL:lle 1.5 kk etuajassa, että varmaan kannattaa ens viikolla alkaa jo kysellä neuvolasta tms. sitä kutsua, ettei ole käynyt mitään mokaa.
Mulla sis neuvolalääkäri takana. Oli vähän turhan kiireinen ja lyhyt käynti, mutta tärkeimmät asiat kuitenkin selvisivät: vauva on pää alaspäin ja kuulemma jo laskeutunut niin alas, ettei ole pelkoa enää kääntymisestä. Se on tietenkin hyvä uutinen!
Kuten epäilin, viime viikkojen aiempaa kovemmat supistukset ovat alkaneet tehdä muutoksia. Kohdunkaula on lyentyny kahdessa viikossa 3.5 cm:stä yhteen senttiin. Mutta onneksi vauva on jo valmis pakkaus, lähinnä vaan keräilee lihaa luiden ympärille ja tämäkin lääkäri sanoi, että kyllä varmaan jo pärjää hyvn, jos alkaa tulla.
Toisaalta tästä lyhenemisestä ei kullemma voi vielä päätellä, että vauva oikeasti tulisi ennen LA, koska on ensimmäinen lapsi. Mä kyllä alan jo olla niin malttamaton, että toivoisin hänen tulevan vaikka viikoilla 37-38...
Ja tosiaan siis tyttö on meidänkin vauva, mikä näkyy hankintojen väreissä myös, ml. vaunut ja turvakaukalo.
Mitens
Bessonitsa? Sun vauvat varmaan käytännössä tulee ennen meidän vauvaa, vaikka LA onkin muistaakseni pari viikkoa mun jälkeen. Teilläkin alkaa olla jo kaksosille tosi hyvät viikot
La Bambina 35+3