Jee, hienoa et täällä väki lisääntyy!
Suuret onnittelut
iitu ja
johkunen! Kirjotan padilla, niin aika lyhyesti siksi.
Iitu, mä sain CB:lla tekstin raskaana 3+ vasta rv 6+0! Tai jotain sinne päin. Liuskatesteissäkin testiviiva oli kontrolliviivan kanssa saman vahvuinen samoihin aikoihin. Olin ihan huolesta sekaisin,kun pelkäsin, ettei hcg nouse tarpeeksi nopeesti. Olis vain pitäny t käydä uusintaverikokeessa. Suosittelen sitä. Hajotin CB:n digitestin, ja sisällä oli samanlainen liuskatesti, jossa testi- ja kontrolliviiva, jonka testin optinen lukija sitten tulkitsee näytölle. Toivottavasti sulla hcg on noussut ja nousee tasaisesti ja kaikki olis muutenkin niin kuin pitää!
Taukulle ja
johkuselle voimia kestokrapulan kanssa elämiseen! Mulla kesti tässä raskaudessa järkky olo noin rvk 18 asti... Viimeksi loppui noin rvk 12. Joidenkin tutkimusten mukaan muuten tyttösikiöt aiheuttaisi enemmän pahoinvointia kuin pojat
Odottava, voi kun teillä on pitkä matka pojan luo... Meillä muuten tyttö oli suurin piirtein ekan viikon lähes vuorokauden ympäri valohoidossa, ku bilkkarit ei vain tahtoneet laskea. Onneksi ei estänyt kengurua
Se oli niin ihanaa <3 Miten muuten sulla on lähtenyt maidontuotanto käyntiin? Ja ootko jo saanut pojan kokeileen imeä rintaa? Kertoile jatkossakin kuulumisia, jos vain jaksat ja ehdit. Toivottelen edelleen pojalle pikaista kotiin pääsyä!
Tauku, ihmettelit nlakäyntien vähäistä määrää. Mullakin olis ollu eka nlalääkäri vasta seuraavalla käynnillä eli rvk 27... Mut pääsin jo rvk 20 kontrolliin kohdunsuun tilanteesta, ku olin niin huolestunut edellisen raskauden takia. Tuntuu kyllä uskomattomalta, et normaalisti vasta rvk 26 -28 eka lääkäri...
Kysyikö joku, olenko saikulla vai töissä? Oon edelleen kotona esikoisen kanssa. Välillä on supistusten suhteen tosi rauhallista. En nyt enää oo niin hirveästi huolissanikaan
Ensi viikolla mulla onkin sit kontrolliuä vauvan munuaisesta ja se "eka" nlalääkäri sekä toinen sokerirasitustesti. Jossain välissä pitäis vielä käydä kahtena peräkkäisenä pnä antamassa MRSA-näytteet, kun siirto tehtiin ulkomailla eli olen ollut ulkomailla sairaalahoidossa. Mutta en sentään aio ens viikolla sitäkin
Mä oon nyt vanhemmillani toista viikkoa tytön kanssa keittiöremonttia paossa. Vähän meinaa jo olla hermot "pikkusen" kireellä. Mutta nyt äidin ompeluoppeihin, koska haluaisin ommella tytölle joitain vaatteita itse.
Voikaa hyvin!
amv (26+4)