luovutettu siittiösoluhoito pariskunnilla

Joo soittelin tosiaan sinne klinikalle, ensin sanottiin että psykologi olisi sanonut ettei mitään kiirettä vielä jne.. sitten soittivat sieltä hetken päästä uudestaan että joo ei mitään, voidaan alottaa ihan niin pian kun te haluatte.. :D ensin tuli sellanen vitutus että mutta sitten se laantu kun tosiaan puhelin soi toisen kerran.. :) <3
Eli nyt kun mulla ei tosiaan vieläkään menkat oo alkanu, maha kipee kylläkin, ja kiertopäivissä mennään 33. Mutta mutta kun alkavat niin soitto klinikalle ja tänään pitäis postissa tulla joku hoitosopimus ja clomien respa. sit kiertopäivät 3-7 clomeja, kp 10 ultra ja kp 10-13 ssg ja sit se inssi kun ovis onpi kohdillaan.. uiuiui jänskää!! :):) <3 eli toisinsanoen kun miettii niin me saattaisimme nähdä joulukuun alussa plussan mikä olis toooodella toivottavaa!! :) <3
jotenkin nyt tää kaikki alkaa todella tuntua todelta, varsinki kun kirjotti tän kaiken tähän.. :) Sitä on vaan yrittäny miettiä että kuinka eteenpäin jos ei onnistu, nythän se on helppo ajatella että ei sitten muuta kun uusiks vaan, mutta se on ehkä helpommin sanottu kun tehty...
 
hienoa, jastu =) Upeita uutisia, nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn jouluplussan puolesta!
Mä täällä oottelen edelleen aikaa suunnittelu käynnille. Maanantaina on se vika psykologi, joten sen jälkeen alan soitelle, jos mitään ei kuulu. Kuulemme eivät mielellään tee kahta hoitoa (siis ssg ja inssi) tuolla samaan kiertoon, joten jos me tähdättäis ystävänpäivä plussaan - vai onkohan sekin liian toiveikasta, kun ollaan julkisella :/
 
aa okei.. aika jännä juttu toi miten oikeesti asiat vaihtelee sen mukaan onko yksityisellä vai julkisella.. niinku toi ssg ja inssi juttukin.. mä nyt odottelen edelleen niitä menkkoja alkaviks.. kp33 menossa.. no niimpä, jouluplussaa odottaa kyllä todellakin enemmän kun mitään muuta, mut silti on se pelko että jos ei onnistukkaan.. :( Mutta hei voimia täällä kaikille ja pysytään kuulolla! :) <3 ihanaa kun voi jossain purkaa mietteitään.. mekään kun ei kerrota asiasta kenellekään ennen kuin plussa on ruudussa..
 
Tänään oli pakko käväistä ostamassa uusi raskaustesti ja testailin ihan mielenrauhan vuoksi heti iltäpäivänokosten jälkeen. Hetihän siitä selkeä plussa tuli. Eli kaikki on edelleen hyvin ja ultraa odotellaan. Reilu kaksi viikkoa tuntuu kovin pitkältä ajalta.
Vatsassa juilii välillä kpovastikin ja jossain vaiheessa alkuviikosta oli pientä tiputtelua päivän ajan. Ilmeisesti siellä pieni/pienet rakentelevat asumustaan, näin päättelin, kun nettiä tutkin.
Onneksi on olemassa netti ja tietoa ja vertaistukea, muuten olisi aika pihalla kaikesta :)
Nyt on siis jo kp33/pp19.
Hienoa jastu, että teilläkin asiat menevät eteenpäin! Onnea yritykseen!
 
jee, jastu! Sitten vaan kaikki peliin tähän kiertoon :)

Meillä oli tänään toinen ja viiminen psykologikerta. Ei tullut mitään uutta, kovin kyseli, että ollaanko varaudutti siihen, että lapsessa ei ole miehen piirteitä tai se voi olla sairas jne. mutta eikös aika moni asia ole samoin, kuin luomussakin - lapsi ei ole meidän kopio, vaan ihan oma itsensä ja se voi olla sairas tai jotain muuta - IHAN NIIN KUIN KAIKISSA RASKAUKSISSA! No, realistisin ajatuksin mennään edelleen ja paperit hän lupas laittaa eteenpäin, koitan tällä viikolla soitella klinikalle ja kysyä, joko olis aikaa tarjolla. Jännää!

Jos olis mahdollista, mä vannoisin, että olen raskaana - mulla on pian pari viikkoa ollut alapääkutinaa ja valkovuotoa, mutta se ei ole mennyt sietämättömäksi, kuten hiivassa menee yleensä nopeasti. Nyt kuitenkin hain tänään kuurin, että saisi kutinat loppumaan ennen ensi viikolla alkavia menkkoja, jolloin alapää hautuu siteessä kuitenkin :x
 
aivan aivan.. voi vitsit..
Voi luoja mä niin todella toivon että nyt tässä kierrossa tärppäisi ja kaikki menisi hyvin!! luoja, ei osaa oikeesti edes käsittää sitä onnen määrää jos sen plussan ruudussa näkisi muutaman viikon päästä!! :heart: :)
Hei osaaks kukaan sanoo noista clomeista.. että kauanko se kierto noilla clomeilla keskimäärin kestää.. kun nyt on viimeset kaks kiertoo ollu tasan 36 päivää että onko nyt sama homma vai niinku mitä.. :D :O
Mä oon oikeesti niin hukassa tästä koko asiasta kun meille puhuu niin moni eri henkilö eri asioita eikä olla esim. keskusteltu noista clomeista ym. mitään siellä klinikalla.. aargh.. jotenki menee hermo tohon toimintaan. sit ku tosiaan se mein lääkäri on sellai vähä huono suomi ja puhuu niin hiljaa että niin menee oikeesti puolet ihan ohi siitä mitä se puhuu.. sillon ekassa gyne-tutkimuksessakin se ei selittäny yhtään mitään että mitä tekee, senkun sorkki vaan meikäläisen alapäätä..
Saas nyt nähä mikä siel on sit tosiaan meininki ens viikolla..
 
tallessa ollaan :)

Ei ollu jostain syystä klinikalle tullut meille aikaa ollenkaan, soitin ja hoputin tänään - jo toistamiseen. Meidän aikatauluun tuli muutos: varattiin etelän matka ensi vuoden loppukesälle. Pakko on suunnitella elämää eteenpäin ilman, että kokoajan miettii hoitoja, joten varsinaiset hoidot saavat alkaa maalis-huhtikuussa, sitä ennen tietty kaikki muu, kuin inssi, silloin pääsisin lomalle vielä hyvin. Jo ppojankin kannalta on kiva suunnitella tuollaista, eikä se muutama kuukausi tässä enää mitään tee - eihän ;) Mutta asia siis kyllä on "käynnissä" koko ajan ja haluan pinossa olla.

:wave: tällä erää, jos huomenna olis enemmän aikaa kirjuutella taas.
 
tallessa olen, mitään uutta ei ole kuulunut. Tällä viikolla soittelen taas klinikalle, jos ei ala aikaa kuulumaan kotiin.

Sulla jastu onkin tapahtunut paljon, luin toisesta pinosta. Hienoa, toivottavasti kaikki menee tänään hyvin!

Mä olen tosiaan suunnitellut nyt nii, että jahka klinikalta aika saadaan, käyn ssg:t sun muut läpi ennen sitä maalis-huhtikuuta ja sitten silloin jos pääsis ekaan inssiin - ei sillä että se nyt ekalla kerralla onnistuis, mutta pojan takia pidän nyt asiat niin aisoissa, että matkalle päästäis ilman, että mä olen valaan kokoinen (eikähän koneeseenkaan pääse loppuraskaudesta), voihan se olla, että mitään ei ole matkaan mennessa saatu aikaan, mutta riski siinä aina on, että onnistuu heti ekalla kerralla (on se hassua, että nyt se sitten onkin "riski" ja juuri sitä onnistumista tässä on toivottu vuosia ja taas vuosia!)

Mutta kyllä me sitten keväällä takuulla yritetään inssi tai pari, sitten jos vaikka kolme inssiä ei onnaa, niin taitaa sitten olla lopultakin aika uskoa kohtaloa, että tässä ollaan pieni perhe ilman uusia vauvoja.

Käy jastu silti kertomassa kuulumisia ja pidä mulle paikka siellä odottajien pinossa, johon toivottavasti siirryt pian!
=)
 
Jeps näin tehdään! :) 13.20 on inssi ja jänskää jo aikaaasta paljon.. :D heh.. Juu on se hassua että meillä oli ensikäynti 16.10 ja miettii mitä kaikkee tässä välillä on ehtiny oleen ja nyt sit tänään on jo inseminaatio.. Toivottavasti teilläkin menis kaikki hyvin ja saisitte sen vauvelin aluille!! <3 :hug: Mutta mutta, ilmoilen inssin jälkeen kuulumiset!! :) <3
 
Pidän sulle peukkuja jastu, että kaikki menee hyvin. Jännnitystä piisaa nyt sitten pariksi viikoksi.
Minulla on ylihuomenna ultra, ja sitten nähdään ketä siellä asustelee, vai asusteleeko ketään. Jännittää. Rv7 alkaa huomenna.
 
tessakille onne ultraan, pidetään peukkuja, että kaikki on kunnossa.

Jastulla meni hyvin, kiva homma! Eikä siis ollut kurja toimenpide? Oliko teillä tanskalaiset siittiöt käytössä? Entä tessakilla?
 
Jep tanskalaiset.. Ei ollu kurja et mä oikein ihmettelin kun täältä oon jostain lukenu että joku on joutunu makoileen siinä pöydällä parikyt minuuttia tai jotain ni ei tosiaan toi oli vähän niinku joo voit ottaa housut pois tossa ja hetken päästä juu voit laittaa takasin.. :D Eli itse toimenpiteeseen meni ihan oikeesti pari kolme minuuttia.. :) hieman tuntu sellasta paineen tunnetta mahassa mut ei muuta ja sekin meni nopeesti ohi.. Niinkun aiemmin jo kirjotin että tosi epätodellinen tunne että jos tollasesta toimenpiteestä voi todella tulla raskaaks.. :LOL: Mutta mutta ei auta muu kuin piinailla..
 
Meilläkin tanskalaiset.
Nyt se sitten on omin silmin nähty, et kyllä siitä suhteellisen pienestä toimenpiteestä oikeasti voi tulla tulosta. Tänään oli siis se alkuraskauden ultra. Kaikki oli hyvin ja pieni öttiäinen siellä on kasvamassa. Oli ihan oikean kokoinen ja oloinen, ja sydänkin löi. Olihan se aika jännä kokemus nähdä. Nyt sitten siirrytään ihan normi neuvolan asiakkaiksi, ja pitänee sinne sitten soitella tässä lähiaikoina.
Tsemppiä jastulle piinailuun ja mussulle hoidon aloituksen odotteluun!
 
Hienoa tessak, paljon onnea!

Tervemenoa meidän uutreen pinoon odotuspuolelle :) (saa täälläkin käydä kuulumisia laittamassa, kun voi olla, ettämulle tulee tässä pinossa yksinäiset oltavat - onko meitä luovutettu siittiösolupariskuntia muka näin vähän!!! :eek: )

Mulla ei ole mitään käryä, että minkä maalaisia siittiöitä saadaan, olen siinä käsityksessä, että olisivat suomalaisia... Ei kai siinä mitään eroa ole, mistä tulee, kunhan tulee - samanlaisia siimahäntiä ne kaikki on.
 
Joo mä oon miettiny kans että eikö meitä todella tän enempää ole!! :eek: Odotus on kova ja jänskättää.. sitä toivoo niin paljon että sitä olis raskaana.. Jos tessak vielä pyörit tässä keskustelussa niin missä vaiheessa piinailua sulla alkoi jotain tuntemuksia tuleen raskaudesta..?
 
tänään tuli suunnittelu aika, 17.12. Vasta, mutta sehän oikeastaan sopii hyvin tähän mun aikatauluun. Jos sitten tammi-helmikuussa olis ssg ja maalis-huhtikuussa eka inssi, jos saatais vaikka jouluvauva alulle :heart: .

Jääkää ihmeessa jastu ja tessak tähänkin pinoon miettimään näitä luovutettuun liittyviä asioita ja pitämään mulle seuraa :)
 
mussu Kyllä täällä pysytään sun seurana! :) Ja varmaan vielä testailun jälkeenkin pyörin vain täällä.. :/ Nyt on jotenkin illasta ollu jo positiivisempi asenne tuohon vauvailuun että josko sitä sittenkin olis raskaana.. <3 ettei oo niin jyrkästi ku oli muuten päivällä että odottaa vaan koska ne menkat alkaa ettei tässä mitään raskaana olla..Mut sit tuntuu ku aina välillä ehkä uskaltaa antaa itellensä luvan haaveilla siitä että olisi raskaana niin sit nopeesti tulee se että no mutta jos en ookkaan niin sit petytään ja helkkarin kovaa et parempi aatella vain etten oo.. en mä tiedä, aika sekavaa tekstiä.. no mutta niin on kyllä ajatuksetkin! :LOL:
 

Yhteistyössä