Hei Ihanaiset ja ISO kiitos tsempeistä ja lohdutuksen sanoista- arvostan kovasti <3
Kävin ultrassa päivällä; ei sikiökaikua, lääkärin mukaan jo 5mm:ssa tulisi näkyä ja tämä pikkuinen oli 8mm. Toiseksi sanoi ettei ole normaali näkymä- sikiö ja ruskuaispussi molemmat jotenkin sameita, vaikka pussin pitäisi olla kirkas. Sovimme kuitenkin niin, että katsotaan ultra ensi tiistaina vielä ja jatkan tukilääkitystä normaalisti eikä aloiteta tyhjennystä ennenkuin on kontrolloitu.
MUTTA...voitteko kuvitella... hetki siitä kun olin tullut klinikalta kotiin, alkoi kohdun kramppikivut ja kirkas vuoto. Ja sitä on tullut "raskausmateriaali klönttejä" aika lailla. Joten spontaani keskenmeno on päällä.
Mies haki just kipulääkkeitä lisää.
Lääkäri kertoi, että jos mun ikäisellä naisella pgs-tutkittu alkio kiinnittyy, on mahdollisuudet normaaliin raskauteen 95%. WTF! Niin onnetonta kuin se on, mulle sattui sitten just tuo
5%.
Ja vähän vielä puukkoa haavaan; pääsiäisenä miehen veljen esikoisen ristiäiset, jonne tulee myös juuri facessa raskautensa julistanut serkku. Et silleen.
Sori mun marinat, muuhun en pysty.