Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Paljon taas ollut ikäviä pettymyksiä palstalla, pahoitteluni kaikille niitä kokeneille! Onneksi niitä plussiakin silloin tällöin tulee, pitää toivoa yllä.
Mekin käytiin tällä viikolla toistamiseen Reprofitissä. Ekalta kerraltahan meillä on lapsi :) muksu oli mukana ja sama lääkäri, olipa mukava esitellä että tässäpä työsi hedelmää! Nyt on yksi hyvä blasto kyydissä, testi sitten marraskuun alussa. Etukäteen en testaile, ihan tarpeeksi nähnyt niitä negoja, yhtään ylimääräistä en enää halua katsella. Odottelen rauhassa muihin asioihin keskittyen (hahaha! Kyllähän niitä eloja ja oloja tulee kuulosteltua).
Tsemppiä ja pitkää pinnaa muille piinailijoille! Johkuli, weeru, rouva K, fanni peukut pystyssä teille! (Toivottavasti ei kukaan unohtunut)
 
^vau! Hienoa! Millainen kokemus sulla oli klinikasta, siis miten luovuttaja teille oli valittu? Nyt kun lapsi on jo olemassa voi asiaa ehkä jälkikäteen miettiäkin :) Onko nyt tokalle sama luovuttaja?

Suuret pahoittelut jos tosiaan neganneiden tulokset on ja pysyy :(. Niim epäreilua!
 
Pp7 piinaa ja epätoivo nostaa päätään. On niin vaikea uskoa, että voisi onnistua tää, mutta toisaalta ei ole mitään syytä ajatella, ettei onnistuisi. Tosi selkeät oireet voisi auttaa, nyt vatsassa lähinnä epämääräinen tunne. Hmmm.

Reprofitissa luovuttajan valintaan voi antaa halutessaan aika paljon toiveita m. Pituus, paino, silmät, hiukset, veriryhmä, koulutustausta, harrastukset, onko aikaisempia näyttöjä luovuttajana. Rohkaisivat lähettämään myös kuvan itsestä. Meillä ei ollut toiveita muuta kuin n. pituus/silmien ja hiusten väri, ikä ja mielellään näyttöjä. Ja tällaisen luovuttajan myös saimme. En osaa sanoa miten valisevat...
 
Calcifer, Fanni tuossa jo kertoikin. Meillä osui kyllä ihan nappiin luovuttaja. Olen varmaan ennenkin maininnut täällä kuinka saan usein kuulla mun ja lapsen yhdennäköisyydestä tutuilta ja tuntemattomilta :) väritys, kasvojen piirteet ja ruumiinrakenne samankaltaiset meillä. Luonteeltaan (esim temperamentti) on paljon isänsä kaltainen. Kolme blastoa saimme hoidosta aikaan (kaksi käytetty ekassa siirrossa).

Tsemppiä Fanni, pitkiltä tuntuu päivät...
 
Hassutassu pahoittelut, negasta ne on niin syvältä. Onneksi teillä uusi suunnitelma jo tiedossa, se helpottaa.

Weeru mikä oli tämän päivän tulos, toivottavasti on nyt kuitenkin aamulla testattuna plussa.

Johkuli
pp7 on aikaista tosin blastoilla voi ehkä jotain näkyä jo. Toivottavasti kuitenkin nyt muuttuu vielä myöhemmin r-testiinkin kaksi viivaa.

Fanni
peukutukset ja hyvälle tuo tuntemukset kuulostaa.

Jumppahuitti toivottavasti nyt teille tulee toinen +. Ihanaa.

Rouva 33 huomiselle testiin toivoin sitä parasta tulosta.

Itsellä siirtyy todennnäköisesti pass joulukuun loppuun tai tammikuulle. Seuraavalla kerralla, kun limis olisi todennäköisesti valmis, niin en pääse matkustamaan, kun muutetaan siihen aikaan. Ei ole hyvä kahta stressiä päällekäin ottaa. Olen päättänyt myös, että seuraavaksi, jos tämä tuleva siirto ei tuo pysyvää + niin sitten vielä kokeilen luovutettuja alkoita ja blastoja haluan.
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä testailijat!!

Ja joo, Suomessa luovuttajista on tietysti enemmä pulaa eikä ominaisuuksia välttämättä paljoa voi valikoida, ehkä max pituus ja silmät. Ja vaikka tää onkin toki toisarvoinen asia, nii ulkomailla näitä voidaan ehkä enemmän miettiå :) Tsemppiä, toiv saatte sisaruksen nyt alulle :)!
 
Hei kaikille. Ikävissä merkeissä alkoi aamu. Ei raskaanahan siihen digiin pärähti ja itketty on sitä nyt sitten koko päivä. Yritän tässä nyt miettiä uskaltaisinkohan lääkkeet jo lopettaa ja vetäistä vaikka pienen humalan.. Ei sillai huvittais, mutta illalla on juhlat jossa on alkoholia enkä yhtään jaksais nyt negan jälkeen väistellä niitä kysymyksiä... Maanantaina meen vielä verikokeeseen, mutta uskon että ei toi tosta muuksi muutu.

Toivon kaikille muille piinailijoille plussia! Varsinkin PAS onnistumiset auttaisivat nyt minua jaksamaan uskomaan että ehkäpä se pas voisi sitten meillekkin sen plussan tuoda. Todella vaikealta tuntuu nyt itseään täältä kuopasta taas ylös kammeta. Ehkäpä viikonlopun annan itselleni luvan masistella ja maanantaina haluan jo käydä uuden suunnitelman klinikalla läpi.
- Weeru
 
Voi Weeru, voimia!! Me täällä kaikki onneksi tiedetään kuinka syvältä hanikasta nuo negat on!
Voin lohduttaa sen verran, että luovutetuilla (kolme kahden hyvän blaston siirtoa) mun ainut plussa on nimenomaan PAS:sta. Tosin päättyi keskenmenoon mutta plussa silti ja siksi jaksan vielä uskoa jäljellä oleviin pakkasukkoihin!
Mites muut piinailijat?
 
Kiitos Iitu78 tsempeistä ja myötätunnosta. Koko päivän oon itkenyt räkä poskella tätä epäreilua maailmaa. Niin kovasti toivoin että tämä uusi hoitomuoto olisi ollut vastaus meidän rukouksiin. No, leuka rintaan ja kohti uusia siirtoja. Seuraavaksi pas ja yritän nyt saada lääkärin ja miehen suostuteltua kahden siirtoon. Mikäli siis ne alkiot siitä sulatuksesta sitten selviävät... Sen mä olen päättänyt että yksi lapsi jos saadaan niin uudestaan en tähän ikinä enää lähde. On tää niin rankkaa henkisesti, että ihan hevillä en itseäni tähän mankeliin uudestaan laita.

Edelleenkin NIIN paljon toivon nyt plussia tänne!!! Me kaikki olisimme ne ansainneet.

-Weeru
 
Halauksia Weeru <3 taidan tulla perässä äsjen tein testin heti aamupissasta eikä näytä mitää käyn kyllä verikokeen varmuudeksi eihän sitä koskaan tiedä niin .... voih mitähän sitten vielä ei mieheni kanssa keskusteltu siellä olisi kaksi solua ... ja nehän ei kahta siirrä meille mäkin tässä jo aamutuimaan hemmetti kaikki loput peliin leikitään upporikasta rutiköyhää no katsellaan ensviikkoa niin
 
RouvaK33 halauksia takaisin. Onneksi voimme näin virtuaalisesti toinen toistamme lohduttaa.:heart: toivotaan nyt että sulla verikoe toisi positiivisia uutisia. Mä meen huomenna klinikalle veritestiin ihan vaan että saan samalla puhuttua pas aikataulun selväksi. On tää niin väärin. : /

-Weeru
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Weeru ja Rouva K33 voi ei :headwall::headwall:. Veritstissä käynti on kyllä kuitenkin hyvä tehdä viimeiseksi varmistukseksi. Toivottavasti samalla kerralla saat ajan puhua pass:ista Weeru. Kyllä pass;eillakin lapsia syntyy. Ja jos jotain hyvää passeissa niin helpompi niihin valmistautua, kun ei tarvitse kiertoa sovittaa luovuttajan kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33 ja Weeru
todellinen ylläri tulisikin mutta yksi on jännä mun mieli ei masentunu vielä ? hmmm noo juu niimpä Weeru onneksi näin pystytää tsemppaamaan toisiamme :) samassa veneessä ollaan ja näähän ei huku juu siis passilla oli tulossa se viimevuotinenkin joka meni kesken sitten kyllä että katsotaan huomenna se on mentävä totuuden eteen eihän sitä tiedä jos ei testi vaan näytä vielä onhan näitä eikö vaan ??
 
Voi Weeru ja Rouva K33, pahoittelut..vaikka onhan tässä vielä verikokeet edessä molemmilla...toivotaan, toivotaan...

Mutta parasta lääkettä negaan on uusi hoito ja sen suunnittelu. Täällä jo syödään lääkkeitä täyttä häkää ja jos kaikki hyvin menee niin marraskuun puolivälissä Reprofitiin : ) Nyt taas hymyilyttää! Periksi ei anneta!

Nyt tänne niitä plussatuulia odotellaan!!!
 
  • Tykkää
Reactions: fanni_
noin käyty kokeet antamassa .... en tehny uusinta testii aamulla ajattelin käydään se otattamassa ja vähän jo eilen mietittiin mitä sitten taas tapahtuu .... huoh no mutta kai se vaa pitää muistaa vielä et toivetta yllä eihän täällä muuten mitään saa :)
 
Johkuli :( teille jos kelle sitä onnistumista toivoisi! Onko teillä vielä alkioita pakkasessa, vai aiotteko siirtyä alkioadoptioon?

Hassutassu, vau! Nyt on peukut ja varpaat pystyssä! Menettely alkioadoptioon, kun noin nopeasti pääsitte hoitoon?

Iitu, kiva että on jo aikataulut näköpiirissä, oivikilla myös, tsemppiä odotteluun! Nopeasti se menee kun on joulu ja kaikkea ensin.
 

Yhteistyössä