Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Iida-Karoliina, mulla näkyi 2-päivän alkiolla jo pp8 haaleaa väriä kuopuksesta. Joten jos sulla on blastoja kyydissä, niin se on nyt sitten sitä :) Onnea ja tarrasukkia, niin pitkä matka sullakin jo takana :heart: Ihanaa!

Ida-Karolina onnea kyllä se nyt on + sinulla. Katsoin kuvan tuolta toisesta pinosta. Oletko jo tänään testannut uudestaan. Tosi hienoa, nyt rekkalastillinen tarrasukkia sinne.

Minä en ole ennätänyt hakea testejä, mutta kaksi oli kaapissa, jotka eivät olleet edes vanhentunieta niinkuin ensin luulin (luin valmistuspäivän vahigossa). Ne testasin tänään ja eilen ja vaikka miten kameralla otan kuvat ja katson koneen näytöllä niin ei edes viivanpaikaa näy. Minulla 3 pvä alkoi, edellisessä raskaudessa näkyi pp8 selvä viivanpaikka ja seuraavana päivänä jo suurennettuna kuvassa näkyy väriä. Joten nega taitaa tulla tästä : /. Haen testi tänään niin voin sitten jatkaa testailua päivittäin.

NorthenSoul kiitos taulukosta. Oli pakko laske myös mikä olisi laskettuaika, kun tuossa linkissä oli myös tuo laskuri. Olihan tuolla, joitakin, joilla oli vielä näillä päivillä alhainen tuo arvo, jospa vielä minunkin testi muuttisi huomenna +.

Burma on piinaa odotta tuota ultraa, niin se on ensin piinailee + sitten se vasta oiken tosissaan alkaakin tuo jännittäminen. Toivon todella, että siellä kaikki on sitten hyvin.

KIITOS! Lumeton ja Oivikki
En testannut tänä aamuna. Mutta jotenkin varovaisesti alan uskoa että nyt jotain on tapahtumassa tosiaan. Pikku yökötys olo jatkuu ja kahvia en voi ajatella edes :) ei tee vaan mieli yhtään.
Huomen aamulla teen kyllä uuden testin jo.
Mies on ihan sanaton, jännä reaktio. Vähän sama kun itsellä, ei vaan tajua että vois edes olla totta.
Minä aamulla jo mietin yllätäen että kohta alkaa neuvolassa käynnit ym. Sitä vaan tuijotti silmät suurena.
Siis ihan jumissa. Mitenhän ratkee touhuumaan kun päätulee lopulta perässä ja tajuukin et tottahan se on.
Jotenkin kevyen onnellinen olo.
Oivikki Harmi kun ei vielä testissä näkynyt mitään. Mutta ei siinnä minusta mitään välttämättä näykkään, Toivon että jo lähi päivinä siihen alkaa viiva näkyä. Jännään niin sinun puolesta. Oisi niin mahtavaa että saataisi molemmat plussa. Kaikki peukut varpaita myöten on pystyssä sinulle.

Ida-Karoliina ihanaa, että sinulla on jo tuota kahvin välttämisoiretta =). Kiitos, olisi tosi ihanaa, jos voitaisiin molemmat +! Minulta puuttuu kuitenkin kaikki oireet, juurikin tuo kahvi alkaa minusta jo hyvin aikaisin tuoksua pahalle, nyt vain tuoksuu tois hyvälle. Hain testi ja en voinnut olla testaamtta uudestaan. Niin edelleen se on ihan puhdas nega. Huomenna testaan digi testillä, ei ole se clearbluen digi, mutta siinnä lukee vastaus ei tai kyllä, joten ei voi tihrustaa mitään viivanalkuja. Sopii mulle sellainen.

murmur dippasin aamulla. ja ehkä hiukan selvempi ruksi testiin tuli kun toissa päivänä. Muut oireet ovat tänään ehkä myös hiukan lisineet.
Jännään että onko kohta pää pöntössä:snotty:
Aiemmin en oikein ole oksennellut vain tuota yökötys oloa, voimakasta sellaista kylläkin.
Veritesti siin nyt ensi viikon torstaiana. siihen jäännätään. toivottavasti lukemat ovat normaalin rajoissa.

Ida-Karoliina hienoa, että plussa vahvistuu ja oireet. Toivottavasti to veriarvot ovat hyvät, heti alan ajattelemaan olisiko sinulla kaksi pientä sinne tarttunu, kun on oireet vahvemmat kuin aikaisemmin, mutta raskaudethan voivat olla erilaisia. Itsellä testi negaa edelleen ja oireet nolla.

Mur-Mur
minulla pp9 kuten Ida-Karoliinallakin.

Viimeksi muokattu:
tänään väestöliittoon soitto nyt parit vanhat lääkkeet eli parikuukautta paussii ja sit taas koklataa kun kaksi pakkaseen jäi. Mitään labroja ei oikein ole ja ainut mikä nyt meillä ei muuta kun uuteen kokeiluun :) no sittes tartee relammin ottaa vaikka luulin et oisin jo ollu mutta vielä me onnistutaan mä uskon <3

[/url][/IMG]Rouva KK33 Älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Meillä on hoitoja eri muodossa ja yritystä ollut jo lähes 6v. ja nyt vasta ekan kerran selkeä plussa testissä. Ja hiukan uskallan toivoa että jos kaikki hyvin menisi..
En tiedä sinun tarinaa ,enkä sitä miten monta siirtoa sinulle on nyt tehty. Mitkä taustat sinulla on.
Nyt uutta hoitoa kohden vaan. Ressi ei auta tosiaan asiaa. jospa meillä oli ohitettu se vaihe jolloin niin ressattiin ja otettiin kevyemmin, kun eihän ole muuta vaihtoehtoa kun joko tai. ja siihen on tyytyminen ollut.

Nyt välillä tosiaan rauhallinen ja luottavainenkin olo. Ja välillä menettämisen pelko on kova. Nyt yritän olla onnellinen joka hetkestä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
juuu taustalla muutama siirto vasta joten enhän vielä anna periksi mutta pieni paussi paikallaan, Muuten onkin vaikka sairaudestani tämä johtuva kaiken pitäisi olla muuten vastaanottavassa tilassa ja onnistua :) ei muutakun uusia tuulia kohden annetaan ensin vanhan laantua ;)

oivikki on kyllä pitkä taival takana ja välillä hyvin epätoivoiselta tuntuva taistelu. ja toive jonka en enään jaksanut uskoa että voisikaan toteutua..
Miten itse nyt ? oletko tehnyt testiä?
Olen lukenut palstoilta että on tullut plus ihan viime hetkellä vielä. ja ainahan ei edes testissä näy. vaan vasta veritestissä on yllätys ollut odottamassa. toivon kovin puolestasi.:heart:

Burma eikä,, kamalaa, voima sinulle! Toivon kuitenkin, että vuoto loppuu ja raskaus jatkuu. Ultratiinko sinua? :hug:

Ida-Karoliina minulla testi edelleen nega, huomenna sitten varmistuu veritestissä. Ma oli testissä viivanpaikka, mutta se ei lähtenyt vahvistumaan, joten ei mitään merkinnyt, niitä on jostai syystä minulle tullut ennenkin, mutta vähän se nostatti toivetta.

Voi Burma:hug: Toivottavasti vuoto loppuu ja raskaus jatkuu ja pieni ois tarrannut vahvasti kiinni ja kaikki muuttuisi parempaan. Mirkkuuudellakin vuotoja oli alussa pitkään, kirjoitteli niistä täällä ja nyt raskaus hänellä jo pitkällä :)
Voimia sinulle :heart:

Onnea Iida-Karoliina!! :flower:

Burma, mulla oli ekan kolmen kuukauden aikana vähän väliä jotain vuotoa ja kaikki kuitenkin hyvin. Toivotaan, että niin on myös sinulla! Ekat kolme kuukautta oli tosi stressaavia ja pelotti kokoajan että joku menee pieleen. Plussan jälkeen alkoi toisenlaisen piinapäivät. Jostain luin, että vuodot raskauden alussa on yleisempiä hoidoissa käyneillä kun luomuraskauksissa. Paljon tsemppiä!

Kiitos oivikki, paulanna, mirkkuusi tsempistä...

Ei ultrannu eilen, huomenna on sit ultra.
Hcg oli 9400, ja se vähän juuri hulestutti kun on niin tasaisesti
Tuplaantunut 2päivän välein. Nyt siis liian vähän edelliseen arvoon
verrattuna... No huomenna se sit selviää.

Täällä uusi tulokas teidän joukkoonne. Olen kohta 3 kymppinen ja syydä lapsettomuuteen munasarjojen poisto 4 vuotta sitten. 1 kerran olemme käyneet hoidossa 3 vuotta sitten ilman tulosta :(

Haluaisin toivottaa plussanneille onnea kovasti.
Haluaisin kysyä heti aluksi muutaman kysymyksen.. Elikkä monta luovuttajaa teillä on ollut ennen kun on toivottu tulos tullut? Ja onko täällä Suomessa minkäläiset jonot tänä päivänä..

Mä olen ihan innoissani, että täällä on tälläinen "ryhmä" ;)

Yhteistyössä