Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Niin siis jäi lyhyeen toi loppuviesti. Piti kysellä Minnin raskauskuulumisia, mutta lähti tuo viesti äkäseen... =)

Onko Discovery:stä kuulunut mitään, miten arki menee hänellä?

Niin ja aikas hyvin mennyt tämä piina, kun olen ollut tosi kiireinen töissä enkä ole ehtinyt hoitoa pahemmin miettiä.

Viime hetken pääsiäisterkkuja kaikille vielä!!

Tuuttituulia ja plikka 1v4kk

Terkkuja täältä taustalta! Niille, jotka eivät tunne, olen roikkunut täällä pitkään, vuosia ja vuosia, mutta hoidot lopetettiin viime vuoden lopulla. En vaan ole osannut lopettaa täällä ravaamista vielä kokonaan vaan käyn edelleen lukemassa juttujanne.

Tuohon raha asiaan oli pakko tulla kommentoimaan.. Me saatiin Suomessa viimeisessä hoidossa 4 solua, joista 2 hedelmöittyi. Toinen oli tosi hyvä, toinen vähän huonompi. Molemmat siirrettiin ja sain vielä hoidosta kohdunulkoisen, vaikka se ei ole klinikan syy. Mutta kyseisen klinikan hinnasto oli kyllä hämäävä, kun hinnaston lisäksi tuli vaikka mitä maksuja. Olin tottunut kahdessa muussa paikassa, että se mitä lukee hinnastossa on suurinpiirtein se mitä maksetaan, mutta hintaa tulikin puolet lisää.Ja kun on odottanut kuin kuuta nousevaa hoitoon pääsyä, niin sitä tekee vaikka mitä maksoi mitä maksoi. No joo, mutta saatiin lopulta muutama satanen takaisin. Hirveesti meni hoitoihin rahaa meillä kaiken kaikkiaan, 3 eri luovuttajalla, mutta näin jälkeenpäin olen miettinyt, että ois ne samat rahat menneet johonkin paljon hyödyttömäpäänkin humps vaan että turha jälkikäteen surkutella.

Tuuttituulialle oikein paljon onnea hoitoon! Kirjoteltiin joskus toisella palstalla, taisit olla itse aloittanut sen keskustelun fsh:sta aikoinaan.. no ne sivut on kaatuneet.

Meille kuuluu muuten hyvää, lapsettomuuden arvet ovat vielä jäljellä, enkä täysin ole hyväksynyt lapsettomaksi jäämistä, mutta kuitenkin hyvää vauhtia edetään. Ja toivottavasti joskus saadaan oma sijoitettu lapsi. Lapsettomuus opetti minulle sen, että en voi elää sitku elämää.. ennen ajattelin, että olen onnellinen, sittenkun meillä on lapsi. Opin, että elämä on tässä ja nyt ja pitää olla onnellinen tässä hetkessä.

Kaikille muille kovasti jaksamisia!!

Tuuttituulialle onnea piinaan!!

No, meidän pakkasesta selvisi vain yksi rupu. Se siirrettiinkin aikasemmin ku alunperin ajateltiin. Tänää testasin negan. Eli se siitä hoitorumbasta. Eli meilläkin lähes kymppitonnin hoidolla yksi parempi solu ja pakkasesta yksi huono saatiin siirtoon asti kaikenkaikkiaan. Elämä on joskus katkeraa. Parempaa onnea muille!

:'( voi surkujen surku. Asrielin ja Sharlinin kuulumiset luettuani mieleeni nousi muistot omien IVF-hoitojen lopettamisesta. Olemme saaneet jo pari vuotta käsitellä asiaa mieheni kanssa ja olemme päättäneet hakea sijaisperhekoulutukseen, kun tämä hoito on käyty läpi.

100% eri fiiliksissä mennään nyt, kun jo hyväksyi lapsettomuutensa ja sitten sai vielä mahdollisuuden. Tällä kertaa tulevaisuuden näkymäni pysyy samana hoidosta huolimatta, eikä tulevaisuus katoa mihinkään jokaisen negan jälkeen. Elämä on nyt ja tässä, koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

Viimeksi muokattu:
Hello, hyvää pääsiäisen jälkeistä viikkoa kaikille!! On tosi yllättävää lukea, että todella monelle on käynyt niin, että siirtokelpoisia alkiota on tullut vähän. Tiesin toki, että niinkin voi käydä, mutta luulin että se olisi ollut harvinaisempaa kun luovuttajat on kuitenkin nuoria ja terveitä. Onhan tietysti laatu tärkeämpää kun laatu ja positiiviseen lopputulokseen tarvitaan vaan yksi..

Aithusa: Minä olen ajatellut kahden alkion siirtoa, jotta mahdollisuudet olisivat hieman paremmat, mutta toisaalta pelottaa mahdollinen kaksoisraskaus ja kaikki riskit mitä siihen sanotaan liittyvän. Minullakin on krooninen sairaus, joka saattaa ärsyyntyä raskaudesta. Ajattelin keskustella asiasta lääkärin kanssa tarkkaan. Ehkä saatujen alkioiden laatukin vaikuttaa siihen, monta sitten loppujen lopuksi siirretään...

MIRKKU no, kyllähän sitä itsekin jollaintapaa oletti ja odotus oli korkealla, että solumäärä ja tulos olis edes hivenen parempi kuin omilla. Mutta samalleen ne nuoremmatkin on ihmisiä eikä etukäteen voi tietää miten kroppa reagoi lääkkeisiin. Ja mäkin naivi vielä pohdin alunperin, että uskaltasko sitä kahta siirtää ja mitenhä päätetään ja päräisköhän kahden kanssa. No, eipä tarvinnu sitäkään päätöstä punnita eikä murehtia. Elämä päätti mun puolesta. Klnikalla ei tosin edes siirretä luovutushoidoissa kahta kerralla, ainakaan toppeja.
Mut kuten sanottu, täällä on myös upeita tarinoita. Soluja saatu monta pakkaseen ja jo ekasta raskaus lähtenyt hienosti käyntiin. Arpapeliähän tää on kuten kaikki näissä jutuissa.

Mut edelleen onnea teille kaikille omiin vaiheisiinne!

Asriel suuret pahoittelut negasta :hug:

Tuntuu, että pari viimeistä kuukautta palstalla on ollut yhtä murhetta ja vastoinkäymistä. Miten voi olla?
Omatkin fiilikset on nyt jossain ihan muualla, kuin silloin ennen joulua, kun klinikkamme mainosti onnistumisprosentin olevan 50-60%. Toki se sisältää myös pas:sit, mutta kun niin monella pas:kin epäonnistuu, niin olen kyllä hyvin ihmeissäni.

Tein tänäänkin raskaustestin, vaikka ei mitään oireita tietenkään ole, mutta kuukautiset ovat hävinneet ja luget lopetettu 8 päivää sitten. On jotenkin epätoivoista ja oma kroppa vielä sekaisin.

SS halaus. Niinpä, sen ekan siirron yhteydessä prosentit lyötiin tiskiin,55% on plussan puolella sillä alkiolla. No.. Ainahan se tuuri toki on että tipahtaa sinne 45 puolelle kuten itse. Mutta joo, kovasti kehuttiin että ihme jos ei tällä hoidolla tärppi tule. Kuitenkin olen tullut raskaaksi ennenkin, joten silleen siinä ei pitäs vika piillä. Joku muu siis mättää ja toki se huono tuuri. Edelleenkin mä ihmettelen miten kenenkään limakalvo voi olla vastaanottava jarrupiikin ja viikkojen estrogeenimyrskyn jälkeen!?
Mut mitäpä tätä puimaan. En tiiä miks mä täällä roikun, teidän kiusaksi kai. ;)

Mulla meni viikko vikasta lugesta ennenku vuoto alko. Lämmöt ja muut "oireet" pysyi sinne saakka.

Asriel enpä tiedä, jos uusia luovuttajia on hyvin, niin varmaan saisi aika piankin uuden hoidon. Ette varmaan samaa luovuttajaa halua? Me kyllä vaihdetaan klinikkaa, kun nää pas:sit on katottu. Mutta uuteen hoitoon menee meillä pitkä aika... etsin just lisätyötä (huomenna on työhaastattelu) että saan kerättyä rahaa. Kyllä se tästä :flower:

Heippa kaikille ja hyvää alkanutt kevättä :) Nyt kyllä fiilikset alamaissa täälläkin, kun lueskellut epäonnistumisista, vaikka tiedossa ollutkin ettei mikään ole sataprosenttista... Täytyy vain yrittää kerätä positiiviset voimavarat ja keskittyä omaan tulevaan h-hetkeen : on muuten jo ensi viikolla.
Kävin tänään suomalaisella lääkärilläni ja hänen kansaan vielä pitkä keskustelu, että 1 vai kaksi ?! Hän oli sitä mieltä, että vaikea juttu; riskit kaksosraskaudessa kasvaa (kuten kaikki tiedämme), mutta toisaalta onnistumismahdollisuudet tuplaantuu. Hän sanoi, että täällä suomessa hän helpossa tilanteessa, koska heidän klinikallaan siirretään aina vain 1. Mutta ei hän tyrmännyt kohdallani kahta; olen perusterve, vaikka ikää onkin jo 47. Raskausdiabetestä eikä raskausmyrkytysoireita ei ole tullut aiemmissa raskauksissani; kaikki mennyt ok, mutta olen silloin ollut nuorempi.
Itse olen pohtinut, että 2; katsotaan nyt mitä Eliten lääkäri on mieltä.
Pelonsekaisin tuntein tässä edetään; mutta luottavaisesti kuitenkin :)
Kaikille voimia ja toivotaan niitä plussia ihan jokaiselle !!!

Iltaa tänne :) Yritin päästä kärryille ja vähän lukea taaksepäin. Flunssa iski ja olo sen mukainen joten luetun ymmärtäminen nolla =D Mutta joo, olisi jo aika hyvien uutisten. Niin alamaissa ollahan menty. Jännät ajat monella tulossa ja niihin kovastipaljon koko sydämestäni tsemppiä toivon. SS..mites työhaastattelussa meni? Tässätapauksessa onneksi kevät ja kesä menee nopsaan ja sitten uudet hoidot pääsevät taas käyntiin.
Omaanapaa..kävin ultrassa. Limis vain 6 mm. Tämä pelkillä Estradot laastareilla. Aloitin nyt sitten näiden rinnalle Zumenonit 1 x 3. Uusi ultra aika ensi ti. Sitten katsotaan päästäänkö siirtoon. Eka pas siis tulossa.
Nyt painuttava pehkuihin. Hyvää yötä ja halauksia <3

Paulanna luottaisin tuossa alkioiden määrässä lääkärin suosituksiin. Jos paljon tulee alkoita, niin varmaan on mahdollista kokeilla useampi siirto, mutta jos alkioita tulee vaan vähän, niin sitten on ehkä parempi varmistella onnistumisprossia kahden alkion siirrolla. Jokainen tekee omat päätöksensä, mutta itse antaisin varmaan lääkärin päättää asian. Kaksoisraskaus tuntuu omalla kohdalla vaan niin utopistiselta ajatukselta, kun ei ole onnistunut siinä yhdessäkään, niin en varmaan edes usko, että koskaan kaksi lähtisi kasvamaan.

Aliaana aivan ihanaa, kun siirto lähestyy. Tuo on se vaihe, kun uskoo kaiken olevan vielä mahdollista ja onhan se. Syö paljon sitrushedelmiä, niin mulla ainakin auttanut limikseen. Paljon tsemppiä ensi viikolle ja seuraavaan ultraan.
Se työhaastattelu meni ihan ok, vaikka aina ne tilanteet vähän jännittää, varsinkin jos ed. haastattelusta on kulunut aikaa. Mutta jäätiin miettimään haastattelijan kanssa, pystynkö hoitamaan työvuorot oman työni ohessa, heillä oli tarjota paremmat työajat toisesta toimipisteestä, jonne mulla on pidempi matka. Jäin miettimään ja laitan tänään toisaallekin hakemusta, mutta ihan mielenkiintoinen vaihtoehto tämä oli. Varmaan selviää tässä kuukauden sisällä.

ON täällä ei kierto ole alkanut vieläkään. Eikä edes tuntemuksia että alkais. Mulla varmaan sumut aiheutti nyt ihan oikeasti vaihdevuodet?? Jos ei ens viikolla jo menkat ala, niin kai soitettava klinikalle ja pyydettävä jotain lääkettä tähänkin asiaan. Helmikuussa viimeksi ollut menkat.

Viikonloppuja kaikille :flower:

Meille syntyi poika 10.4 klo:19.44 51 cm 2960 g 38+0

Kotiin lähdettäessä - vauvaa kopassa kantaessa itkin, että aina olen katsellut pareja jotka poistuu sairaalasta kotiin vauvansa kanssa ja tiennyt, että itse en tule sitä koskaan tekemään ja nyt näin tapahtui! Mutta onko tämä totta?

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
Älinä ()
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Lapseton_87, toiveissa eka
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa
Tinde75, ensimmäinen toiveissa
Tinulinen (32) eka haaveissa
Tyynetuulia
Lumikkoäiti, toiveissa toinen
Asriel, toiveissa toinen
SaimiRiikka, jonossa
Lumeton, toiveissa toinen, huuruneniä neljä
Saiga
Tyyne73, jonossa VL:llä
SolakkaSilakka (42), haaveissa eka, huuruneniä odottamassa

Hoito lähestyy
Aliina, haaveissa eka, jarru 23.1.12
Paulanna (47), neljäs, siirto 18-20.4.12
Aithusa, haaveissa eka, siirto huhti-/toukokuussa
Tepsuttelieja (36) haaveissa eka, helmikuussa aloitus
Mirkku (43) siirto toukokuun eka viikko
Aliaana (40), haaveissa eka, PAS huhti-toukokuu
Utopia, PAS toukokuussa
Katrin (39), eka haaveissa, hoito alkaa touko-kesäkuussa

Piinistelijät

Plussanneet ( = sydämet nähty ultrassa)
Nuppu68, eka toiveissa, 3. alkionsiirrosta plussa, LA 23.3.2012 :heart:
Watrossi, pikkukakkonen toiveissa, kotitestiplussa pp8
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen, alkionsiirto 6.9. :heart:
Annamari, :heart:
Minni007 (47), PAS 21.9, LA 10.6.12 :heart:
SatuSofia (47), eka toiveissa, siirto 14.10, hCG pp 13 (27.10) 268 :heart:
Haaveita, siirto 17.10, hCG pp 14 (31.10) 2044!! :heart:
Aliisa (28), pikkukakkonen, LA 20.6.2012 :heart:

Maaliin päässeet
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela (40) 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 25.9.2011, rv 31+5
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen

Plussanneet kadonneet lampaat
Teekuppi ( ) haaveissa eka, LA 25.1.2011
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.

Saiga, pahoittelut, jaksamista tulevaan.

Tuuttituulia, kiitos kysymästä. Hyvin raskaus etenee nyt viikkoja 31+6, ensiviikolla ultra, johon lääkäri määrännyt tämän luovutetun munasoluhoidon takia. Toivotaan että kaikki ok. Vauva on kova liikkumaan, ei kyllä tarvitse miettiä että onkohan tänään tuntunut liikkeitä. Mitenkäs sulla, oliko jo testipäivä.

Sharlin tsemiä sinne, toivotaan että saatte sijoituslapsen.

Olki, paljon onnea pikku pojasta. :flower:

Minni

amv
Saaga (39)
NellaMaija (32) eka
Miimi78,
Älinä ()
Tyynetuulia
Asriel, toiveissa toinen
SaimiRiikka, jonossa
Lumeton, toiveissa toinen, huuruneniä neljä
Saiga

Hoito lähestyy
Aithusa, haaveissa eka, siirto huhti-/toukokuussa
Utopia, PAS toukokuussa

Piinistelijät

Maaliin päässeet
Rudy, kaksostytöt 1/2010
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito (neljäs krt onnistui), tyttö 9/2011, rv 31+5 (1,5 kg)
Elsama, 23.3.2012 tyttö

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)

amv
Myöhäisiltaa!

Muokkasin vähän listaa omalta osaltani.

OLKI: Suuret onnittelut! Tiedätkö, meidän tyttö on jo 6,5 kk ja silti itken lähes päivittäin sitä onnea ja epäuskoa, joka mut edelleen valtaa. Ihania aikoja pikkuisen ihmeenne kanssa!

Välillä käyn täällä lukemassa, mutta nimissä ja hoitokuvioissa olen ihan pihalla. Haluan kuitenkin kertoa, et meille siirrettiin neljä kertaa 2 lahja-alkiota (1 tuore, 3 PAS, 3 eri siittiö-munasoluyhdistelmää), joista neljäs yritys onnistui. Mä olin 99 % varma, etten voi tulla raskaaksi, kun ei donoralkiotkaan tuntuneet kiinnittyvän (muitakin hoitoja oli jo kokeiltu lahjasiittiöillä). Älkää siis luovuttako heti ekan pettymyksen jälkeen! Meilläkin muuten Tartossa lahjamunasoluhoidossa (käytössä myös lahjasiittiöt) saatiin vain 2 hyvää alkiota, jotka sit siirrettiin molemmat samalla krt eikä mitään pakkaseen (ja nega tuli). Se oli aikamoinen shokki.

ON: Meidän pienenä raakileena syntynyt vauva ei ole enää pikkuinen: 6 kk punnituksessa lähes 7 kg :) Ja on nukkunut jo 2 kk eli kiinteiden aloituksen jälkeen 8-11 tunnin yöunet (siis heräämättä)! Monet on kateellisia, mut me ollaan vain onnellisia, et viimeinkin joku asia meilläkin menee helposti. Muutenkin kaikki hyvin. Tyttö on ollut terve (keskonen, joka sai täysin äidinmaitoa vain 2 kk ikäiseksi, nyt ei enää ollenkaan) ja kehittyy muutenkin normaalisti.

Voimia kaikille teille, jotka ette vielä ole saaneet plussaa! Myös muille kaikkea hyvää.

Aurinkoisia kevätpäiviä toivotellen

amv (ja tyttö 6,5 kk)

Viimeksi muokattu:
olki Onnittelut pojasta!
Meidän lahjamme on tänään jo neljä viikkoa vanha,kyllä aika menee :) Kolmen viikon päästä pojalla on jo nimikin :) Öisin nukkuu ensin pitemmän pätkän,yleensä neljästä viiteen tuntia,sitten syödään ja sen jälkeen parin tunnin välein herätään syömään. Näin aamuisin tuntuisi raukalla mahaa kipristävän, jätin lisäraudankin pois (synnytyksen jälkeen hemppa 103,viime viikolla 117),kun ajattelin että se johtuu siitä..Muuten on kyllä herttainen ja tyytyväinen,varsinkin iskälle ollaan erityisen kilttejä :D
Hyvää alkanutta kevättä kaikille ja tsemppiä!

-Katheriina ja Pötkylä 1kk-

Sydämelliset Onnittelut vauvan jo saaneille !
Itsellä alkaa h-hetki lähestyä...Matkat Tarttoon varattu ja lähtö olisi jo tänään :) Eli huomenna sperman talteenotto ja siirto torstaina. Vähän alkaa jännitämään.
Hyvät ohjeet tullut s-postitse lääkäriltä ja hänet tapaamme huomenna ekaa kertaa (eli mulla ollut täällä suomessa koko ajan oma lääkäri, joka ollut yhteydessä Tarton lääkäriin koko ajan. Lennot tulikin yllättävän kalliiksi (yht. 480e) mutta hotelli löytyi edullisesti : n. 30e/yö. Eli joskus joku kyseli näitä hintoja ja vastailinkin...On tähän meillä mennyt varmaan lähemmäs 6000e tähän mennessä.
Nyt mieli korkealle ja kohti "tuntematonta".
IHANAAA lukea vauvojen syntymistä täältä !!!
Itsellä piiiitkä viikko edessä...

Olki ihania uutisia! Paljon onnea koko perheelle :flower:
Aliaana ja paulanna onnea matkaan ja hyviä siirtoja!

Täällä viimeinen viikko ennen hoidon aloitusta matelee matelemistaan. Joku sanoi että positiivisuus houkuttelee positiivisuutta. Siispä positiivisia ajatuksia ja aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!

Heips,

tänään oli pas-alkion siirto. Ensimmäinen alkio selvisi kyllä sulatuksesta, mutta sen kalvossa oli reikä eivätkä sitten uskaltaneet sitä siirtää (solut olisivat voineet kierähtää sieltä ulos). Enpä tiennyt tuollaisenkaan olevan mahdollista...

Toinen sulatettu selvisi hyvin ja se siirrettiin. Kaksi jäi vielä pakkaseen.

Lugesteronien lisäksi mun pitää nyt perjantaina laittaa Gonalpeptyl-niminen piikki parantamaan kiinnitymismahdollisuuksia. Onko kenellekään tuttu juttu?
Mulle ihan uutta, vaikka luulin jo kaiken mahdollisen tällä saralla käyneeni läpi.
Tosin, mulla ei kiinnittymisessä ole ongelmia kauheasti ollut, vaan siinä että raskaudet menee kesken. Niinkuin kävi tuoresiirrossakin, joten odotukset eivät kovin korkealla ole. Ostin kuitenkin leivokset kotimatkalla, sillä pakko
se on juhlanaihe repiä siitä, mistä voi...

Kaikille kovasti onnentuulia vaiheisiinne :heart:

Lumeton kera kakkosalkion (oli kyllä 4-soluinen, mutta kun vasta toisena sulatettiin)

Saaga (39)
NellaMaija (32) eka
Miimi78,
Älinä ()
Tyynetuulia
Asriel, toiveissa toinen
SaimiRiikka, jonossa
Saiga

Hoito lähestyy
Utopia, PAS toukokuussa

Piinistelijät
Lumeton, toiveissa toinen, PAS 16.4.12

Maaliin päässeet
Rudy, kaksostytöt 1/2010
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito (neljäs krt onnistui), tyttö 9/2011, rv 31+5 (1,5 kg)
Elsama, 23.3.2012 tyttö

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)

Heippa!
Ilmoittelen vaan täältä kiireiden keskeltä, että jatkan sitä nega-aaltoa, joka täällä on nyt ollut. Eli tästä toisen hoitokierroksen tuoresiirrosta tyrmäävä nega viime torstaina...
Nyt jo toivuttu siitä ja lääkkeet lähteneet uudelleen käyttöön ja suoraan passiin vaan, katsotaan kaikki nyt tähän samaan putkeen. Meillä on pakkasessa 3, vaikka luulin että saatiin vaan 1. Epäilen, että ne 2 on niin huonokuntoisia, että todellisuudessa meillä on vaan se 1. Ensi viikolla ultraan katsomaan tilanne.

Onnea olki pienestä ihmeestä!! Muistan saman fiiliksen, kun olin sairaalan aulassa vauvan kanssa kotiinlähtöä tehdessä ja piti oikein istua miettimään, että tapahtuuko tämä nyt minulle?? Vieressä istunut mies katsoi meitä ja ikuisti kamerallamme meidän perheen. Se kuva oli pitkään tietsikan taustakuvana ja joka kerta se "ihmetytti" yhtä paljon.

Toivotan minäkin kaikille tsemppiä, vastoinkäymisistä ei kannata lannistua, itsekin aikamoisen hoitotaipaleen läpikäyneenä. (viimeinen pas toi meille tytön).

Terkuin Tuuttituulia

Yhteistyössä