Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Piinailen täällä teidän kanssa Aliaana ja SolakkaSilakka! Koittakaa puuhailla jotain mukavaa ja silitellä masua. Mä sorruin silloin syksyllä liian aikaisin testailemaan ja sain ensin puhtaan negan ja sitten parin päivän päästäkin vain erittäin haaleita haamuja. Joten jos mitenkään jaksatte, sinnitelkää siihen testipäivään.

Elsama siellä se pikkuinen kehittyy sitten vielä vähän. Toivottavasti olo ei ole hurjan tukala vaan vielä nukkuminen ja liikkumninen jotenkin sujuu.

Katheriina, joko olet päässyt synnyttämään?

Olki tuo on kaunis ajatus, että takana oleva aika ja kokemukset tuo ihan erilaisen syvyyden odotukseen. Mä kans luen heinäkuun palstaa että tiedän mitä muille samassa vaiheessa oleville kuuluu, ja aivan samoja ajatuksia. Vieläkin tuntuu (25 rv takana) että ihan liian aikaisin tarvii töihin ilmoittaa ja Kelaan, saati että jotain isompia hankintoja uskaltaisi tehdä. Mutta pikkuhiljaa se luottamus pikkuisen kasvamiseen ja positiiviseen lopputulokseen lisääntyy.

Aurinkoisia ajatuksia kaikille! Rentoa mieltä piinailijoille!

ALIAANAA Hyvälle kuulostaa! Oikeestaan varmaan kaikkien hoidossa olleiden tuttujen (ja täältä luettujen kokemusten perusteella) menkkakivut piinapäivinä on tuonut odotetun tuloksen :) Mullahan ne menkkatunteet/kohtutuntemukset puuttu (muutamaa pientä nippailua lukkuunottamatta) kyllä lähes täysin eikä plussaakaan tullu. Joten peukut sinne!! Ja tsemiä testailuun. Kyllähän monella jo jopa pp9/10 testit on näyttänyt haamuja ;)

JA SOLAKKASILAKALLE peukut sinne myös!! Joo, katohan on yleensä lähes poikkeuksetta suurta kun kypsiä ei välttis joka rakkulassa ole ja sitten vielä se että moniko alkaa jakautua. Mut hyvä että pakkaseen meni ees jotain :)

Ja edelleen, mä taisin saada tämän ryhmän kiintiönegan joten ehkäpä te muut sitten plussaatte ;)!

Viimeksi muokattu:
SatuSofia asiaa jo kyselikin ja vastaus on kyllä =)
Pääsin tosiaan synnyttämään ja poika tuli maailmaan sunnuntaina 18.3 klo.5.55,mitoin 3645g ja 51cm.Synnytys jouduttiin käynnistämään ja kesti yhteensä 16 tuntia. Tänään kotiuduimme sairaalasta tumman hurmurin kanssa ja hän (ja synnytyksen jälkeinen väsymys) on kyllä vallannut pään ihan täysin =)
Selasin jonkin verran muiden kirjoituksia,mutta olen tosiaan hieman valvonut joten toivotan kaikille kyytiläisen saaneille tai muita uutisia saaneille yhteisesti suuresti tsemppiä ja onnea ja kaikkea hyvää =)

-Katheriina ja Pötkylä-

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
Älinä ()
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Lapseton_87, toiveissa eka
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa
Tinde75, ensimmäinen toiveissa
Tinulinen (32) eka haaveissa
Tyynetuulia
Lumikkoäiti, toiveissa toinen
Asriel, toiveissa toinen, jonossa AVA:lla
SaimiRiikka, jonossa
Lumeton, toiveissa toinen, huuruneniä neljä
Saiga, huuruneniä kaksi
Utopia, PAS toukokuussa

Hoito lähestyy
Aliina, haaveissa eka, jarru 23.1.12
Aithusa, haaveissa eka
Tepsuttelieja (36) haaveissa eka, helmikuussa aloitus

Piinistelijät
Aliaana (40), haaveissa eka, siirto 14.3 testip. 26.3.12
SolakkaSilakka (42), haaveissa eka, siirto 19.3. testi ma 2.4.12

Plussanneet ( = sydämet nähty ultrassa)
Elsama, LA 10.3.2012
Nuppu68, eka toiveissa, 3. alkionsiirrosta plussa, LA 23.3.2012 :heart:
Watrossi, pikkukakkonen toiveissa, kotitestiplussa pp8
Olki, eka toiveissa, luomuplussa 25.8.-11 LA 04/12 :heart:
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen, alkionsiirto 6.9. :heart:
Annamari, :heart:
Minni007 (47), PAS 21.9, LA 10.6.12 :heart:
SatuSofia (47), eka toiveissa, siirto 14.10, hCG pp 13 (27.10) 268 :heart:
Haaveita, siirto 17.10, hCG pp 14 (31.10) 2044!! :heart:
Aliisa (28), pikkukakkonen, LA 20.6.2012 :heart:

Maaliin päässeet
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela (40) 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 25.9.2011, rv 31+5
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen

Plussanneet kadonneet lampaat
Teekuppi ( ) haaveissa eka, LA 25.1.2011
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.

Onnea Katheriinalle pojan syntymästä :heart:

Aliaana onko mitään erityistä oiretta tai muuta ilmaantunut, sullahan vissiin tuli viikko siirrosta tänään täyteen?

Täällä PP2 ja vaan lugeoireita (kovasti ne nappulat ärsyttää alapäätä, enemmän sinne menee tavaraa, kuin tulee pois :kieh: ja siitä siellä sellainen pieni painon tunne, hieman tissikipua ja aamuväsymys, joka alkoi jo ennen siirtoa)

Katheriinalle onnea minultakin :) Solakka Silakka, Ei oikein mitään tuntemuksia minulla. Kuukautiskipuilua, mutta sitäkin enää vain vähän. Ei tissikipuiluakaan. Ainostaan kamala kiukkumieli kokoajan. Varmasti hermostuttaa tämä jännitys ja odottelu. lauantaina varmasti yritän olla rohkea ja testata , tai sitten en uskalla ollenkaan, ikinä argh ;) ...Tosiaan viikkoa takana ja yllättävän nopsaan päivät on mennyt. Nyt kahville :D

Hyviä huomenia tänne =) Saanko vähän ruikuttaa :/ eilen illalla kun katselin tietokoneelta Lemmistä (lemmenviemää) alkoi kun salama kirkkaalta taivaalat tosi iso alaselkä kipu. Kuin polte joka säteili vatsaan. Se jatkui läpi yön ja nukuin tosi hunosti peläten ja vaikeroiden. Sen mitä nukuin näin sekavia unia.Aamulla vielä oli selkäkipua, mutta kokoajan vähemmän. Pikkusen pelottaa (lue paljon) että epäonnistuminen tulee. Eiliseen asti on ollut melko oireetonta suuntaan tai toiseen. Olokin sellanen odottavainen muttei kuitenkaan kumpaakaan suuntaan vahvempi. Nyt siis pp 8 . Töihin illaksi pitää lähteä. Surku olo :/ Mutta jospa tämä tästä vielä.... Solakka Silakka, miten sinulla on mennyt ?

Aliaana on tää piinailu kyllä kamalaa. Tuo sinun selkäkipu voi johtua ihan kummasta asiasta vaan. Minulla ekasta ivf:istä alkoi raskaus, joka meni viikossa kesken. Silloin oli ihan järkyt alaselkäkivut. Johtuiko ne kivut raskauden alkamisesta vai keskenmenosta, en todellakaan osaa sanoa? Täytyypä etsiä täältä netistä vanhaa palstaa, muistaakseni laitoin sinne oireita ylös. Sen muistan, että olin oireista päätellen ihan varma, että menkat alkaa just ja ennen pp14, joten taisin yksi ilta lopettaa jo lugetkin, mutta varmistusraskaustesti oli todella yllätys+ seuraavana aamuna.

Joten Aliaana ilmeisesti oireista ei voi päätellä yhtään mitään, vaikka jotain merkkiä onnistumisesta haluaisikin huomata, sillähän sitä kroppaansa nyt suurennuslasin kanssa kyttää. Ei kai auta muuta kuin odotella se piinisaika ja sitten vasta testata. Eikä sitä lopputulosta voi mitenkään muuttaa, murehtii näitä etukäteen tai ei. :hug:

Itse yritän ajatella, että jos en koskaan saa kokea raskautta, niin nämä 14 päivää ovat "minun raskauteni", saan edes nämä päivät haaveilla. Se pettymys tulee joka tapauksessa, jos epäonnistuu. Mutta antaa sen tulla vasta sitten!

Täällä PP3 ja vain lugeista tuntuvaa ärsytystä ja väsymystä, missään ei tunnu mitään erikoista.

malttamattomuus huipussaan ja päätin laittaa kalenteriin miinusviikot: tänään on -4-3 oletettuun hoitoon. Korjaillaan tuota sitten matkan varrella, muistaakseni ivf:ssä meni niin että siirtopäivä 2+0 ja testipäiväksi asettuu 4+0. Klinikasta riippuen tietty. Päätin etten edes kaiva esiin nega-hoitojen kaavioita. Taputtelen masua ja vähennän kahvinjuontia päivä päivältä. Foolihapot aloitan ensi viikolla.

Käännän taikauskon toisin päin, teen kaiken höpöhöpöpositiivisesti, laitan vauvankuvia jääkaapin oveen ja yöpöydälle. Viimeksi varoin toivomasta ja uskomasta, pelkäsin ja murehdin. Nyt takki auki hoitoon!

Hei taasen!
Paljon tsemppiä piinailijoille Solakka Silakka ja Aliaana
- Täällä hieman edistytty, elikkäs ensi vkolla verikokeisiin ja papaan. Pikkuhijaa
rupeaa ajatus taasen pyörimään hoidoissa, mutta onneksi on kevät ja tämä multasormi pääsee upottamaan sormensa multaan.
Mukavaa viikonloppua kaikille :)

Kiitos paljon Katrin tsempeistä...tarpeseen tuli :) Kevät on ihanaa aikaa, silloin voi ajatella koko ihana kesä edessä. Toivotaan että kevät ja kesä tuo kaikenlaista mukavaa teille ja meille ja kaikille ;)
pp9 alkaa olla illassa. Meinasin huomenna uskalataa aloittaa alustavat testailut, mutta taitaa mennä puput pöksyyn sekä multa, että isännältä. Vaikka hän tuppaa olemaan yltiö realistinen ja positiivinen asenne kaikkeen, on pikku pelko saanut otteen myös hänestä... Ei ole tuntemukset lisääntyneet suuntaan ei toiseen. Ainostaan kikkumielellä on luja ote minusta...voi arghhh. Kuis Solakka Silakalla menee???? Toivottavasti kaikki hyvin <3

Aithusa ihanaa kun hoito alkaa! Siitä se piinailu sitten alkaa vaihe vaiheelta ;) Tosiaan positiivisella mielellä kannattaa olla, eikös se ole paljon mukavampaa kuin murehtiminen ja kirveen heittäminen kaivoon etukäteen? Ja se täytyisi muistaa, ettei asialle voi tehdä mitään, tulee tulos kumpi tahansa.

Ihan hyvä jos pystyt vähentämään kahvin juontia. Itse en ole vähentänyt, vaan elänyt aivan normaalisti, kuten lääkäri käski. Tänäkin aamuna nautin kaksi kupillista kahvia. Aamuisin olen ollut niin väsynyt (luget vaikuttaa mulla unilääkkeen tavoin) niin pakko saada käyntiin kahvin voimalla. Katson sitten tuota ruoka- ja juomapuolta tarkemmin jos plussaan. Tai olenhan ollut jo hyvähiilarisella ruokavaliolla hoidon alusta lähtien, eli helmikuusta.

Aliaana sulla pahimmat pp:t edessä. Mutta ei varmaan kannata liian aikaseen kuitenkaan testata, pp10 sulla vasta tänään? Onko sulla ollut sitä selkäkipua vielä?

ON täällä lugeoireet tuntuu tuolla alapäässä edelleen. Eli sellainen pieni painon tunne. Ja viime yönä heräsin pissahätään. Siinä aloin valvoessa kuuntelemaan kroppaani ja aivan kuin alamasulla olisi tuntunut syke. Onko lugeoire? Olen kuullut, että raskausoire olisi elohiiri masulla, mutta tuo oli ainakin rotankokoinen jomottelu. Ja tissejä piti tietysti painella ja sivuttain maatessa ne on kipeät. Mutta onhan ne tosiaan ollu ennenkin hoidoissa kipeät. Lugeannos mulla on nyt isompi kuin koskaan, eli 800 mg/pv, omissa ivf:eissä oli vaan 600 mg eli voi tuo annoksen suuruuskin aiheuttaa oireilua.

Hiljaa matelee, tänään PP5 piristystä kaikille :flower:

Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille!! mahtuuko yksi vielä mukaan? Olen aloittelemassa lahjamunasoluhoitoa Virossa ja stoppi piikki pitäisi pistää 2.4. ja siirto on suunniteltu toukokuun ekalle viikolle. Olin IVF hoidoissa Suomessa, mutta lääkityksestä huolimatta niihin ei koskaan päästy, koska minuille kasvoi vaan 1 folli / kierto. Nyt sitten eteenpäin lahjasoluilla...

Moi Mirkku,
tervetuloa mukaan! Olet ilmeisesti Elite-klinikalla Virossa? Kauanko teillä kesti ekasta yhteydenotosta tähän aloitukseen? Saitteko valita itse luovuttajan? Meillä on Viro mietinnässä, jos Suomessa ei hoito onnistu.

Paljon Onnea teille matkaan!

Tervetuloa Mirkku mukaan. Kovin kuullosti tutulta tuo teidän hoitokuvio. Me saimme ekalla kerralla täydet nolla follia ja toisella yrityksellä kaksi joista toisessa oli solu. punktio meni hyvin. Siirtoon ei kuitenkaan päästy, koska solu niin rupulikuntoinen ettei hedelmöittynyt. Nyt lahjalla mennään ensimmäistä piinaa pp 10.
SolakkaSilakka. Hyviltä nuo ainakaan kuullostaa nuo sinun tuntemukset. Vai rotan kokoinen jomottelu =D Mulla ei ole enää selkää sattunut sen koomin. Menkkamaiset tuntemukset sensijaan on edelleen vatsalla. Ei tissituntemuksiakaan ...niitä vähän kaipailisin. Mun piti testata tänään, mutta en uskaltanut.. katsotaan sitten huomenaamulla tai ma...jaksamisia kaikille ja hyvää mieltä <3

ihanaa kun löysin tän ketjun!! Aliaana ja Solakka Silakka: teillä on jännät päivät menossa! Pidän teille peukkuja! Kun pari vuotta sitten olin raskaana (päättyi keskenmenoon vk8), mulla oli myös alavatsakipuja, joskus tosi koviakin vihlasuja ja ne ilmeisesti kuului asiaan. Rinnat kipeytyivät vasta vk6 alussa ja sen saman viikon perjantaina kun tulin töistä kotiin huomasin suihkussa että rinnat ei enää olleet yhtään pinkeät ja kaikki oireet oli poissa. Seuraavalla viikolla ultrassa ei sydämen lyöntejä, ja pikkunen sitten kaavittin pois.
Solakka silakka: Olemme Elitella Virossa. Kaikki meni todella nopeasti, sen jälkeen kun olimme laittaneet kaikki labratulokset emaililla klinikalle sieltä tuli lista luovuttajista ja niistä piti valita 3. Siitä noin viikko ja luovuttaja oli valittu ja varattu, maksoimme ekan erän ja hoidot alkoi. Suomalainen lääkäri kirjoittaa minulle reseptit ja tekee ultrat, niin meidän ei tarvitse mennä sinne Viroon kuin kerran.
Iloista mieltä kaikille!

Tyhmä minä tyhmä minä =D Lankesin eilen tekemään testin, mutta tein sen illalla ja pissaamatta olin ollut "vain" 2 tuntia. Testiin tuli selvästi silmin, ilman mikroskooppia nähtävä, mutta haamujen haamu. Mies näki myös, enkä vain minä höyryiita =D Mutta kun olen lukenut nyt ja katsellut kuvia vastaavista, eli cb testeistä, antaa testi usein virheellisen tuloksen. Sitten seuraa paras...pissasin samaan tikkuun aamulla..juujuu ;) Sininen väri vahvistui, mutta eihän se ny mitään merkkaa....olo on kuin aina ennen menkkoja, siis sellanen kuin koko ajan ollut. Noh..teen sen huomenna sitten aamulla uudestaan ja katsotaan mimmonen haamu sieltä tuloo =D

Aliaana ihan mahtavaa. Siis haamu jo tuossa vaiheessa. Taitaa kuule tietää pelkästään hyvää!! :heart: Oliko tuo sinun ainoa testi, nyt huomen aamuksi uusi puhdas testi ja täräytät meille plussan! Peukutan sulle kovasti!!
Mitä oireita sulla on nyt tarkalleen ollu?

Itellä ei mitään muuta ko noita lugeoireita, tänään lisänä vielä päänsärky, PP6 menossa.

Mirkku kiva kuulla että Elitessä homma sujuu nopeasti, jos joskus sinne vielä menemme.. Ehkä eniten etukäteen jännittää se matkustaminen sinne, mutta eipä se nyt kaukana ole, 200 km Tallinasta. Jäättekö sitten paikan päälle odottamaan miehen "osuuden" jälkeen? Tsemppiä teille hoitoon.

En uskalla vielä haaveilla onnitumisesta, en ainakaan myönnä. Pian lähden shoppaamaan testejä huomiselle. taidan nyt ostaa sen apteekin oman. Tämä taitaa olla tämän piinan piinallisin päivä...oireita mulla hmm.muistelen alkua. eli muutamaan päivään ei mitään..sitten olin tuntevinani jonkinlaista kutinaa..kihelmäintiä alavattassa...väsymystä enemmän. Sitten oli sen kova alaselkäkipu joka alkoi myöhään illalla ja jatkui läpi yön. Mitään muuta en ole havainnu edes kovalla tarkkailulla...tai odotas..suihkussa huomasin pikku näppujä vattalla ja samanlaisia on nassussa...kuin jotain ihottumaa.palelee jatkuvasti ja viltti ympärillä. Mutta olen hyvä kuvittelemaan ja tekemään oireita, koska niin kovasti niitä olennaisia oireita kaipaa. ...Mitäs Solakka Silakka sulle kuuluuu? onko oireilua???

Aliaana mullakin on ollut pientä palelua, mutta oon aina ollut vilukissa, että ei taida meinata mitään erikoista. Mulla on nää kaikki oireet, mitä lugepaketissa lukee: väsymys, lievä huimaus, päänsärky (tää oire tänään tullut), vuotoa (siis se luge vuotaa tahnana ulos, ihanaa mustien housujen kanssa), alavatsassa painon tunnetta, nesteen kertyminen. Janoa ei lugepaketissa mainita, mutta liittyy varmaan tuohon edelliseen. Libidon heikkeminen siellä mainitaan, mulla ei oo nyt tietoakaan mistään libidosta jos sillä jotain himokkuutta tarkotetaan :D Tissit on vähän sivuista kipeät, mutta ei nännit.

Kaikista hulluinta on, kun netistä googlailen raskausoireita, sieltä löytyy näitä samoja. Mutta ei kai minulla vielä voi edes raskausoireita ollakaan. Joten ei kai auta, kuin viikko vielä kärvistellä ja sitten testailla.

Muuten noi sinun menkkatuntemukset on vissiin ihan normaalia vaikka plussaakin :heart:

Tulin tänne kurkkii kuulumisia :)

Nii, samoja oireitahan ne on koska raskausoireetkin johtuu keltarauhasen toiminnasta. Eli samaa kamaa kun luget muutenkin. Etenkin ku näissä hoidoissa annos on tosi iso.
Kuten aikasemmin itsekin kirjotin, niin oireet oli tasan samat kuin raskautuneillakin. Ainoa mikä puuttui oli mulle raskauksissa tyypilliset voimakkaat tissioireet ja mahatuntemukset. Oikeestaan niistä tiesin epäillä negaa vaikka muuten kaikki palelut ja okset oli läsnä.

Mut edelleen peukut ja tsempit piinailijoille! Hienosti maltatte olla testaamatta ;)!Mä taisin alottaa jo pp7 :whistle:

Heipsan!

Täällähän on nyt kivasti piinistelijöitä. :) Tuntuu, että vain hetki sitten olin samassa vaiheessa. Mä aloitin testailun tässä hoidossa tosi aikasin, olisko ollut pp5 vai 6, mutta seurailin sitten sitä viivan vahvistumista :) Mutta eipä kaikilla näytä raskautta kuin vasta 2 vkoa siirrosta, joten ei kannata hätäillä vaikka testi pukkaisi negaa testipäivään saakka. Ja ainakin Suomen klinikoilla haluavat usein veritestivarmistuksen.

Omaa napaa, masu kasvaa. Sairauslomalla olen ollut jo useamman vkon suppareitten vuoksi. Vauveli on kasvanut hyvin ja on vilkas. Ihan uskomatonta että laskettuun aikaan on enää pari kuukautta.

Paljon onnea kaikille Teille vaiheisiinne :)

Typyliini ja Touhu 31+2

Huomenta vaan kaikille. Tein aamulla apteekin oman joka näytti selkeää negaa :(
Tosi.TOSI surkea mieli, vaikka tätähän minä pelkäsin ja ounastelin. Nyt siis pp 12.
täksi päiväksi on mulle määrätty veritesti. Menen vielä sinne. Kaikille teille muille toivon parempia onnistumisia!!!!!!!!!!
Eteenpäin sanoi mummu lumessa...meillä on 7 alkiota pakkasessa. Kokeneemmat kertokaahan voiko heti aloitta uuden kierroksen vai pitääkö odotella välikuukausia?

Aliaana voi surkeus :'( Mutta mikä se sunnuntainen haamu sitten oli? Tänään oli kuitenkin vasta PP12 eli odotetaanko vielä sitä verikokeen tulosta??

En ole varma, pitääkö olla yhet menkat ja sitten pas:siin eli tavallaan seuraavasta kierrosta pääsis jatkaa. Mutta meillä tulee vissiin sumut mukaan pas:siin ja eikös sumut aloiteta ennen menkkoja, joten taitaisi meidän klinikalla mennä sitten sitä seuraavalle kierrolle itte siirto. Huoh.

Täällä PP7 ja tuntuu, että lugeoireetkin ovat enää tosi vaisuja. Taitaa mennä samalla kaavalla nää oireet, kuin viime ivf:ssä, jossa kirjoitin PP8 että kaikki oireet hävinneet ja negahan sieltä tuli :headwall: yritä tässä nyt sitten repiä posiviivisuutta.. Onneksi edes aurinko paistaa tuolla ulkona.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä