Tyynetuulia
Kiinnittyminen taitaa jäädä iäti mysteeriksi, täälläkin on eri mielipiteitä. Ihmettelen vain miksi me sitten se 14 vrk aina odotellaan ja lääkkeitä syödään, jos kiinnittyminen jo heti alussa tapahtuu
Noh, se siitä.
Kyllä, mulle on tehty pas. Mullakin on jo yli 40 ikää, joten siitä vaan rohkeesti lahjamunasoluilla vauvakuumetta meidän kanssa potemaan
Oon ollut joka hoidossa niin oireeton, että ihan pännii, mutta kiva kuulla täällä näitä tarinoita, että ehkä se onkin yleisempää, ettei ennen pp14 paljoa oireita tunne. Oireelliset ovat vain niin paljon näkyvämpiä, koska he vertailevat niitä niin monilla palstoilla, että sitä alkaa itsekin uskomaan, et oireita pitää olla..
Typyliini
Toivottavasti Stepan löytää teille hyvät alkiot. Apteekki osaa varmasti oikean paketin sulle Klexanea antaa noillakin yksiköillä. Ruiskuissa lukee joko 0,2 tai 0,4. Mulla on se 0,4 käytössä. Sitten on joku suoraan suoneen laitettava versio lääkkeestä myös olemassa (ymmärsin ehkä väärin pakkausselosteesta, että se olisi vain saiaraalakäyttöön?), sehän voi olla eri tavalla/yksiköillä ilmoitettu.
Aivan karsean ptkä tie teillä
ei kyllä kateeksi käy! Onneksi on kuitenkin välillä onnistunut ja lapsosen olet saanut syliisi! Hattua nostan, uskomattoman sitkeä sissi olet.. ja sitten me 2 v yrittäneet tunnemme itsemme väsyneiksi..:ashamed:
Satusofia
Tärkeintä tietenkin on, että olette itse sinut asian kanssa. Siksi älä syyllistä itseäsi asialla, että alkiot hylkäsitkin. Isosta asiasta on kuitenkin kysymys, niin sun täytyy olla varma omasta valinnasta ja päätöksestä. Sä siis jo vähän ennakoit viimeisessä kappaleessasi, minäkö plussannut :O?
ON: Mutta joo, kyllä! Elämäni ekan plussan olen nähnyt eilen herkällä testillä (First signal), pp9
!!!!!!! Ei voi tajuta!! En tosiaan oo asiaa vielä ymmärtänyt. Herkkä testi ja viiva oli haalea, mutta selvä. Sain kännykkäkameralla näkyviin. Toisen plussan näin tänään pp10, sama testi, viiva hieman vahvempi. Huomenna piina ja testailu jatkuu, apua!!! Niin kovin varhaista vielä on, että pelottaa.. Ostin arsenaalin lisää testejä tänään (ei herkkiä).
Mutta kertokaapas asiaa tietävät, kuinka YLEISTÄ/harvinaista se on, että on plussat noin aikaisilla dpoilla kahtena pvnä peräkkäin, ja että sitten olisikin vain kemiallinen ja häipyisi??! En ole koskaan ollut mikään testailija, niin en tiedä onko mulla ollu mahdollisesti aiemminkin plussia, jotka ois ehtineet häipyä ennen pp14. Tämänkin kerran testasin näin aikaisin sattumalta vain siksi, että oli tarkoitus prosenttijuomaa eräässä tilaisuudessa nauttia. Nyt jännittää ja pelottaa - joku pieni ääni huutaa sinne väliin, että onnea ja nauti, mutta vaimeeksi se ääni välillä jää. :wave: