@Plusyks Olen pahoillani negasta, tsemppiä jatkoon
@nyuu Ihanaa, toivotaan että nyt onnistaa!
Ja jos ei, niin onneksi on seuraava hoito ilmainen kun tyrisivät koko homman.
@kirsillevauva Ei ollut varsinaisesti vuotoa, vaan pari kertaa tuli vessassa pyyhkiessä hennon vaaleanpunaista. Lääkäri sanoi ettei sitä lasketa vuodoksi ja että se ei tullut kohdusta vaan limakalvoilta kun ne kuivuu ja kun lääkkeetkin täytyy sinne alakertaan tunkea niin on siksi tullut sitä sen pari kertaa. Ensimmäisen ultran jälkeen tuli kerran vessassa verta, koska se oli TOSI kovakourainen ja tunki käden ja metallihökkyränkin sinne, se ei ollut Dextrassa vaan Turussa (en mene sinne enää). Toivotaan että sulla on ihan täysin harmitonta vuotoa. Sattuuko maha/selkä?
Mä joudun antamaan jopa MRSA testin koska siirto oli ulkomailla, se on kamalaa, tunkevat pumpulipuikkoja nenään/kurkkuun/kainaloihin/nivusiin/pehvavakoon/pehvareikäänkin! En ole kuullut että muut joutuu siihen oltuaan alkionsiirrossa ulkomailla! Mä protestoin terkalle mutta se sanoi että jos en mene niin synnytyksessä mua kohdellaan niin kuin mulla olisi se saakelin bakteeri! Joten pakko mennä
Ja koska mulla ei ole näyttää papereita puhtaista testituloksista, niin joudun antamaan kaikki pissatestit mitkä otettiin ennen siirtoakin. Sanoin ettei siirtoa oltais tehty jos ei testejä oltaisi otettu, terkka sanoi että tietää, mutta täytyy olla paperit näyttää
Mä en muista kuinka monta lääkärikäyntiä. Onko teillä Kirsi sähköinen neuvolakortti? Meillä on, ja mä en tykkää, haluaisin sen kortillisena! Sain Dextrasta kortin, mutta meidän neuvola ei sitä täytä, heillä on vaan netissä.