Heippa kaikille! No nyt tanaan oli kohdun rapsutus ja tankattiin myos ferritiinia. Otettiin myos DHEA-tasoihin ja testosteroniin liittyvat kokeet, jotta nakee, kannattaako DHEA:a syoda vai ei. Otettiin jalkeen kerran kilpirauhaskoe. Muuta ei keksitty ottaa.
Uutta siirtoa suunnitellaan tammikuun toiselle viikolle. Tama on sitten viimeinen alkio, jossa se luovuttaja on “ihan minun nakoinen vaikkakin lyhyempi”, etta olisi hienoa, jos onnistuisi. Muutenhan sitten joskus suunnilleen helmikuun tienoilla uutta luovutushoitoa (ja minkahannakoinen sitten mahtaisi luovuttaja olla?!). Yritan myos taas varailla akupunktiohoitoja yms.
Pahoittelut kaikille negan saaneille viela kerran - voi, kunpa osaisin ja jaksaisin paremmin tukea ja kirjoitella teille. Nyt on kylla sen verran takki tyhja, etta en taida osata, mutta on ihanaa lukea, kuinka muut ovat osanneet tukea. Minulla pyorii kaikki nyt vain oman navan ymparilla, kun on ollut niin paljon stressia ihan naistakin asioista mutta aivan erityisesti tyorintamalla, mutta yritan uida sinne positiivisuuden kierteeseen taas.
Eikohan se tasta, kun nyt ihan oikeasti silta nayttaa, etta asunto on siis todellakin myymassa. Kauppoja suunnitellaan parin viikon paahan. Kyllä on helpotus. Ei ollut kivaa katsella online-pankissa sellaista, etta valtavat siltalainat yms. pamahtaisivat maksuun maalis-huhtikuussa, kun ei viela ollut ostajaa. Jos vaikka saisin tassa vahitellen uuden tyopaikan ja stressia alas ja vahennettya vasymysta.
Uutena asiana minulla myos aminohapot ja uudet antioksidantit! Eli olen alkanut ottaa mm. asetyylikysteiinia, arginiinia, karnitiinia, glutationia, ja ylimaaraista E-vitamiinia. Yrteista ja erikoiskasveista mm. Macaa ja spiruliinaa. Muitakin ostin nyt Lifesta, kuten vihreiden kasvien yhdistelmajauheita ja kanelijauhetta, ja glutamiiinia miehelle ja/tai itselle.