Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

tepsuttelija Toivotaan nyt että nämä 3 olisivat oikein hyviä ja kaikki hedelmöittysivät myös, ja siirtoon pääsette. Aina joka hoidon vaiheessa omat jännitys momenttinsa ja pelkonsa. ei tule soluja , eivät hedelmöity, ei päästä siirtoon, ei onnistu sulatus. jne..huh. tämä on rankka elämän vaihe ja epävarmuus siitä onnistuuko saamaan ikinä juuri tätä lasta jonka nyt niin mieluusti vastaan ottaisi.
Kovasti jaksuja kaikille hoidon eri vaiheisiin.

Paulanna hui, nyt pistit jännitys momentin huippuunsa. Mitäpä jos luomu raskaus onnistuikin.. Olisipa ihan ihanaa, ja uskon että tunteet nyt huipussaan.

Mullakin viime kierrossa tuo kummitus viiva käväisi, ja tosiaan tein jonkunkin testin, ja viestiä laittelin klinikalle voiko jarrupiikin pistää jos onkin raskaana. Sanoivat että ei ole todettu olevan haittaa. Ja niin sen pistin. nyt sitten tuo kumma vuoto tuli sen ekan ultran jälkeen.
Ultrannut lääkäri sanoi että ei olisi odottanut että alan sen ultran jälkeen vuotamaan, ei kohtu siltä näyttänyt että vuoto olisi ollut alkamassa. mikä tämä siis oli koko juttu. No, ei sitä auta miettiä nyt. Nyt odotetaan että seuraava siieto tuo kaivatun vauvan meille..
 
Viimeksi muokattu:
Toivokkaat Minäkin olen aina ajatellut jos on 2 siirretty, että kummastakaan en luovu. ja sitten kun ultran aika niin tietäisi onko kaksi vai yksi tulossa. rakkaita olisivat kumpikin..
Minä kävin kirjoittelemassa 40+ odottajissa. se sopi minulle, en tiedä onko muita mihin voisi siirtyä silloin kuin itsestä alkaa tuntua että on valmis siihen.
Minusta tänne voi kirjoittaa ihan vaikka loppuun asti. juuri siksi kun kaipaa myös kuulumisia onnistujista ja siitä että vauva on saatu lopulta syliin asti, kaikkien vaikeiden vaiheiden jälkeen.. se tuo toivoa.
Mirkkuusin uutisia vauvasta odotan myös kovasti..ihanaa aika niin lähellä.. Palstalla kohta uusi vauva =)
 

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Paulanna: (40+)
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.


Hoito lähestyy
Tepsuttelija, siirto Vko:lla 43 mahdollisesti
Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, 31.10.2013, vko 44 Riika
esemila: 11-15.11.2013. vkl:lla 46, Tarto
amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla,vko 46 Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa,vko 46/47


Piinistelijät
Tyyne73, Veritesti 28.10.2013.


Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Mirkkuusi LA 16.10.2013
Nalletyttö LA 6.5.2014
Toivokkaat
Odottava73


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Rouvakk Olen pahoillani, jaksamisia :hug: Tiedän tunteen, itsellä touko-kesäkuussa 2 raskautta meni kesken aikaisilla viikoilla ja viimeisin raskaus päättyi keskeytyneseen keskenmenoon, joka huomattiin rv 10+. Ei ole pienillä ollut kaikki kunnossa ja siksi raskaus ei jatkunut. Pahalta tuntuu :'(

Tästä palstailusta onkin ollut paljon keskustelua. Vaikka olen aika tuore tällä palstalla, olen taustaillut jo jonkin aikaa. Minulla juuri nuo onnistumistarinat, kun joku pitkän yrittämisen jälkeen on plussannut ja pieni saatu syliin asti esim. useamman keskenmenon jälkeen, on antanut itselle uskoa ja uutta voimaa yrittää. On mukava seurata kuinka raskaus etenee.

Tunnistan myös itseni kommenteista, ettei odottajiin siirtyminen ole ihan itsestäänselvyys. Edellisessä raskaudessa jännitin koko ajan kuinka käy. Ultra rv 7+1 helpotti vähän oloa, mutta ei kuitenkaan. Kun sitten rv 10+ menin oman mielenrauhan vuoksi ultraan pahimmat pelkoni osoittautuivat todeksi, vaikkei mitään merkkejä ongelmista ollutkaan. Valitettavasti pitkä yritys/lapsettomuus, monet hoidot ja pettymykset ovat jättäneet jälkensä, johon palstailulla saa hienoa vertaistukea. Jatketaan siis sitä!

Viime päivinä en ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella, jotenkin painaa vielä tuo viimeisin pettymys, keskenmeno 4 viikkoa sitten. Toisaalta odottavin mielin, että kierto käynnistyy ja päästään taas uuteen yritykseen =)

Mukavaa viikonjatkoa jokaiselle meistä ja tsemppiä hoitoihin, odottamiseen ja toivomiseen!

Fanni
 
Viimeksi muokattu:
Rouva K33, olen niin pahoillani <3.

Niin pienestä tämä onnistuminen on kiinni, siksi itsekin kaipaa niitä onnentarinoita, täällä kun niin moni tarina päättyy kyyneliin. Että saisi toivoa siitä että edes joku onnistuu.

Ei minullakaan ole mitenkään luottavainen olo, vaikka "ulkoisesti" kaikki on hyvin, raskausoireita on jonkin verran eikä ole ollut vuotoja. Maanantain varhaisultrassa tietysti saa lisätietoa siitä, missä mennään, mutta senkin jälkeen vielä on monta riskialtista viikkoa edessä.

Odottava73, 6+4
 
Paulanna Itse en näe tuota kuvaa kuin pienen pienenä ja siitä en saa erotettua viivoja,siis kuva on mulle tosi penen pieni, ihan tuollaienn millikertaa milli. Toivotaan,että luomuna olisi nyt tärpäny, se olisi tosi hieno juttu :) Luotan Iida-Karoliinan sanaan,että siinä punainen viiva on :D

Tyynenenän tukkoisuus on ainakin hyvä merkki :D
 
Viimeksi muokattu:
).( en saanut kuvaa isommaksi, minulla se näkyy n. 5cm x 5cm ja kyllähän siinä se punaviiva vaan on, haalea, mutta punainen.
Tänään aamulla en voinut testata, kun vasta sain hankittua lisää testejä ja huomiseen menee testaus, nyt pitää lähtemän työjuttuja hoitamaan.
Tunnelmat ristiriitaiset, voiskos olla totta ? Menkat ei oo tullut ja niitä siis olen odotellut seuraavaa hoitoa varten...
Edellisen hoidon jälkeen en aloittanut Marveloneja kierron tasaamiseksi, jotenkin en vaan halunnut, halusin olla ilman ehkäisypillereitä ja nyt siis tämä. Ainenkin jotain on tapahtunut:LOL:
Miehelle en ole kertonut enkä näyttänyt vielä testiä, jos tulee kunnon viiva niin sitten...
Oireita kyl on, mutta nekin voi mennä jetlagin piikkiin...

Tyynepeukutan sulle plussaa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
Rouva K33 lähetän suuren halauksen! Tuntuu tosiaan pahalta kun kaikki oli ensin niin hyvin ja sitten tämä! Voimia tähän pimeään syksyyn. Valoa tunnelin päähän!

Paulanna, ihan mahtavaa, jos luonto päättikin toisin! Olisi se melkoisen upea juttu! Olisin itse varmaan jo miehellekin hihkunut, mutta ymmärrän. Iso juttu!

Tyyne73 peukkuja pystyyn!!!

Täällä tietona vain se, että kaksi solua hedelmöittyi kolmesta. Siirto vasta torstaina. Katsotaan ehtiikö siinä ajassa ne kaksikin mennä. Näin positiivisella mielellä täällä... Jotenkin vaan tuntuu, että jotain vikaa siinä luovuttajan omassa tuotannossa voisi olla kun niin vähän tuli soluja, että näinköhän ne loputkaan ovat kunnollisia. Tietysti hänkin varmaan ollut pahoillaan, kun "sato" niin pieni. Minkäs sille voi. Tuuripeliä tosiaan tämäkin ja tätä ainaista jännitystä, kuten sanoit Iida-Karoliina. Mutta onneksi täällä voi jakaa näitä tuntoja. Tämä tällainen vertaistuki on tärkeää!
 
RouvaK33 isot pahoittelut sulle :'(

Paulanna mahtavaa juttu, josko se siitä tummuisi ;)

tepsuttelija toivotaan että ei se määrä, vaan se laatu!!
Mulla itselläni on se ongelma, että munasoluja tulee paljon (20-40), mutta niistä vain 1-2 on siirtokeloinen, eli siksi olisin itse toivonut pienempää määrää, mutta tokihan se ideaali taisi olla jotain 10. Mutta peukut pystyssä täällä :)

Kävin eilen suolen tähystyksessä leikkausta varten, teki kyllä kipeää : /
Eilen tuli kotiin myös paperit Pelasta, saa ottaa yhteyttä ensimmäistä tapaamista varten kun itselle sopii (tarkoitus siis tehdä ensin hoito). Mulla meinaa vaan olla pää aika sekaisin, en luota oikein mihinkään enkä tiedä teenkö miten oikeita päätöksiä. No täytyy hoitaa tuo leikkaus alta pois ens viikolla niin josko se yksi jännitysmomentti olis sitten pois.
 
Omaa napaa taas vain pikaisesti päivittelen : eilen illalla myös vaal.punainen haamuviiva apteekin omaan testiin( mieskin näki, ja näytin hänelle). Olo vaan niin ristiriitainen...
Tänään en testannut, heräsin 04 migreeniin ja olo ollut senmukainen koko aamun.
Kaapissa on digi ja sen teen ehkä huomenna, siinähän se tuomio sit on. Jos on negaa niin sit vois ne menkat alkaa kiitos, siirto piti oleman marraskuussa :heart:Johkuselle voimia leikkaukseen ja sitten on askel eteenpäin, pikaista toipumista !
Kaikille muillekin hyvää loppuviikoa !
Tyyne ootkos testaillut??? Plussatuulia täältä:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: johkunen
Paulanna: Aivan mahtavaa!!! Voi kunpa raskaus olisikin alkanut luomuna ja siltä tuo vahvasti vaikuttaa! &lt;3 Olen niin onnellinen puolestasi ja toivottavasti kaikki etenee hyvin ja niin kuin pitääkin. Niin ja cb antaisi iki-ihanan raskaana tuloksen viikkojen kera! Peukutan niiiin vimmatusti sen puolesta. Halauksia!
 
Viestini lähti liian aikaisin. Minun piti vielä kiittää kaikista ihanista vastauksistanne. &lt;3 Jos en todellakaan loukkaa ketään niin voin ja mielelläni tulen ja olen mukananne ja seuraan teidän taipaletta myös. Niin toivon, että matka plussaan olisi kaikilla mahdollisimman lyhyt. :)

Voi Rouva Kk, olen niin niin pahoillani puolestasi. Ei sen noin pitänyt mennä. ;( Olosi on varmasti lohduton. Halauksia sinulle ystävä ja jaksamista surun keskelle. Toivottavasti toipuisit hyvin ja mahdollisimman pian. Toivon sinulle myös valonsäteitä tunnelin päähän, jotta tulevaan katsominen
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
Olisi sinulle edes piirun verran helpompaa. Ei tässä oikein tunnu löytävän oikeita sanoja. Kaikki tuntuu niin mitättömältä. Voimia ainakin.

Mur. Ei Tää kirjoittelu näemmä puhelimella oikein onnistu multa. ;) Olette kaikki ajatuksissani ja kun pääsen niin tulen kommentoimaan enemmän.

Omaakin napaa olisi kerrottavana hieman.Raskauden suhteen ei mitään ihmeellistä, onneksi. Ultraan pitäisi uskaltaa varata aika. Oletko sinä Odottava menossa koska ultraan?:)
 
Hei! Onko kenelläkään kokemusta alkion adoptiosta Tartossa? Miten se menee? Saako sillä hinnalla (1650e) vain yhden alkion vai enemmän? Tarviiko ottaa jotain lääkkeitä siihen hoitoon? Kiitos mikäli joku on käynyt ja jaksaa vastata. Kyselen varmaan Tartosta lisää, mutta olisi kiva kuulla jos joku täällä tietää jotain asiasta. Kaikki tieto tervetullutta.
 
MariellaSi Mä olen käynyt alkioadoptiossa Tartossa. Minulla on ollut apuna aina Zumenon ja Lugesteron ei muuta,mutta muutakin lääkitystä tietysti käytetään esim. Diphereline.
Tuolla 1650e summalla saa kaksi alkiota tai sitten vain yhden jos niin haluaa. 880e lisämaksusta saa alkiot blastoina ja 300e lisämaksusta saa alkioliiman.

Elite klinikalta ilmoitetaan sinulle yhteyden oton jälkeen,että mitä kokeita sinun pitää itsestäsi otattaa. Käyt ne Suomessa otattamasa ja lähetät Andreille (Eliten lääkäri). Maksun jälkeen saat tiedon,että mitä lääkitystä käytetään jos käytetään ollenkaan ja ohjeistuksen miten lääkkeitä käytetään ja koska.

Suomessa käydään lääkärissä mistä saat reseptit tarvittaviin lääkkeisiin. Kuukautisten alkamisajankohta pitää ilmoittaa Andreille. Noin kp 11 käydään tarkistuttamassa limakavlon paksuus mikä ilmoitetaan Tarton lääkärille. Siinä sitten varmistuu siirtopäivä.

Tartossa ensimmäisellä kerralla menee n 1h kun paperit pitää allekirjoittaa,mutta jos tarvitsee käydä useammin,mitä en toivo, niin sitten meneee tuollainen 30-45 min kun pääsee lähtemään takaisin. Siirron jälkeen Andrei antaa sinulle ohjeet kirjallisen miten sinun tulee toimia,miten ja koska.

Alkion luovuttajanaisesta et saa tietoa muuta kuin , silmien värin, hiusten värin, koulutuksen, iän, lapsiluvun, painon,pituuden ja kansalaisuuden. Miehestä ei saa mitään tietoa.
Toiveita saa esitää kaksi mutta se on eri asia pystytäänkö totutetaa niitä kuinka hyvin. No lapsihan tässä kuitenkin pääsaia on :)



Olikohan tässä kaikki :) Sähköpostitse vastauksen saa nopeasti. Ensimmäisiä kysymyksia kannattaa laittaa Kristina Sõritsalle tai Katri Vuollekoskeen. Kristinalle ja Andreille englanniksi ja Katriin voi olle yhteyksissä suomeksi. Tulkin apua saa myös jos tarvitsee siirtotilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Paulanna: (40+)
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.


Hoito lähestyy
Tepsuttelija, siirto Vko:lla 43 mahdollisesti
Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, 31.10.2013, vko 44 Riika
esemila: 11-15.11.2013. vkl:lla 46, Tarto
amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla,vko 46 Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa,vko 46/47


Piinistelijät
Tyyne73, Veritesti 28.10.2013.


Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )

Nalletyttö LA 6.5.2014
Toivokkaat
Odottava73


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Mirkkuusi, tyttö, esikoinen 9.10.2013
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Hei kaikille!! onpas täällä tapahtunut sitä sun tätä!! ja viimepäivinä Paulannalla tosi jännät paikat, voi harmi kun loppujen lopuksi plussa sitten ei jäänytkään, mutta jotainhan siellä on kuitenkin luomusti tapahtunut!

Pahoittelut kaikille joille hoidot on mennyt mönkään JA SUUREN SUURET onnittelut teille plussanneille. Tyyne taitaa piinailla nyt yksin, paljon paljon sinulle kärsivällisyyttä ja tarrasukkia.

Päivitin listaa hieman, meille syntyi 9.10. ihana pikkuinen tyttö! Loppuun asti päästiin vaikka koko raskausaika oli huolta täynnä, ei sitä oikein uskaltanut relata ennenkun vasta kun lapsi oli sylissä. Eli uskokaa vaan kyllä nää hoidot joskus onnistuukin!!
 
Mirkkuuusi Megamahtavat Onnittelut pikku Prinsessasta koko teidn perheelle. Onneksi maalissa asti ja kaikki hyvin :D

paulanna voi surku,että kävi näin. Toivotaan parempaa onnea hoitoon ja niitä menkkoja alkavaksi

Tyyne73 Toivon niin kovasti sinulle plussaa, toivotaan,että loppu hyvvin kaikki hyvin.

ON: Itse odottelen myös menkkojen alkamista. Tuntemusten perusteella ihan näillä näppäimillä pitäisi alkaa vaik odottelin jo niitä eilen. Kohta taas nappia naamariin ja siirtoa odottelemaan :)
Viimeistä viedään nyt sit meilläkin,jos ei onnistu niin sitten se on tässä.
 

Yhteistyössä