Hej,
Tyyne, on ainakin positiivinen uutinen se että vuoto loppui jo. Minullakin oli alkuraskaudessa kolmesti vuotoja (oli yhden alkion siirto), eka tuli viikolla 5+3, seuraava 6+2 ja sitten 12+ jotakin. Kaikki alkoivat nopeasti (ennen oli vähän jomotusta kyllä ollut), ja veri oli kirkasta. Kirkas vaihe loppui muutamassa tunnissa. Ekalla kerralla ei käyty ultrassa, koska ajattelin että kun sikiötä ei kuitenkaan voi vielä nähdä niin se ei oikeasti kerro onko asiat hyvin vai ei. Tokalla kerralla sitten ultrattiin ja syke näkyi! Toivon todellakin että sinulla olisi vastaavanlainen vaaraton vuoto, eikä se olisi merkki keskenmenosta! Näissä hoidoissa vuodot ovat kuitenkin hyvin yleisiä. Minulla vuoto tuli istukan reunasta.
Sharlin: alkiot pakastettiin erikseen, joten toivon mukaan sulatetaan ja siirretään vain yksi ja toinen jäisi vielä odottamaan. Olen kuitenkin sen verran pessimisti tämän asian suhteen että luulen että meille käy joko niin että molemmat sulatetaan ja yksi/kaksi surkeaa alkiota siirretään ja nega tulee, tai että molemmat sulatetaan eikä kumpikaan selviä siitä... Tietysti TOIVON (taas kerran), että yllättyisin positiivisesti
Lyyra: olihan se vähän haikeaa, kun huomaa että kotona ei olekaan pientä vauvaa :´) Mutta hyvä niin, kyllähän sitä haluaakin että lapsesta kasvaa iso ja reipas. Vauvakuume tässä vaan tuntui lisääntyvän tämän myötä
Riivinrauta: Ihanaa
Ajattele, joskus kauan sitten kun istuin yo-terveyshuollon odotushuoneessa ja luin AVAn luovuttajanhakuilmoitus, ajattelin että voisin sitten joskus vaikka luovuttaa, kun minulla on omia lapsia. Kävikin niin että minusta tuli se joka niitä soluja tarvitsen, ja olen tässä asiassa riippuvainen teistä, jotka olette valmiita auttamaan toista näinkin isossa ja tärkeässä asiassa
Minun kehossani on tapahtunut jotain sitten viime yrityksen (tai sitten siinä yhteydessä). Aiemmin minulla on vuosikausia ollut aina TOSI niukka vuoto (hormonikorvaushoidolla), joka on kestänyt kolme päivää ja olen suurimman ajan pärjännyt pikkuhousunsuojalla. Viime yrityksen jälkeen oli ihan erilaista, vuoto kesti pitempään ja oli selvästi runsaampaa. Ja sama juttu nyt tässä kierrossa, viidettä päivää jo mennään, ja vasta tänään rupesi rauhoittumaan. Eihän tätä nyt voi ihan Niagaraan verrata, mutta on aika samanlaista kun nuorena, silloin kun oma kierto vielä toimi. Ihan ihmeellistä! Mietin jo silloin heti hoidon jälkeen, että olisiko alkio sittenkin yrittänyt kiinnittyä silloin, ja on siksi nyt vähän sekoittanut kropan? Toivoa se ainakin herättää vähäsen, tällainen muutos
Hathor