Luovutanko jo ja alan oottaan menkkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ätehäl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ätehäl

Vieras
Mulla tänään kp27/28 ja dpo 13. Tein raskaustestin aamulla, mutta ihan puhdas nega oli, joka lopulta muuttu viivanpaikaksi. Raskausoireita ollu monta päivää ja kiinnitymisenkin olin tuntevinani.. Nyt tänään on alkanu kummallinen kipu alavatsassa, aivan kuin ummettaisi, mutta silti on ripulilla vatsa :( Mitähän tämä on? Tiedän, että testasin vähän turhan aikaisin, mutta mielestäni on niin selvät oireet.. Testin herkkyys oli 10. Olisikohan sittenkin toivoa?

Millainen on tuo "viivanpaikka"?

Itsekin testasin tänään ja tuli aika huono testiviiva ja hetken päästä sen toisen viivan näkee, jos oikein tirkistelee oikeasta valokulmasta.. Onko tuo viivanpaikka vai mun oman silmän harha?

Olettasin, että sullaki on viivanpaikka. Testaisin sinuna illalla tai huomenaamuna uudestaan ja jos viiva on vahvistunu, niin sitte on plussa. Ite ainaki oon käsittäny, että viivanpaikka on harmaa/väritön viiva, johon pitäisi tulla värillinen viiva, jos on raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olettasin, että sullaki on viivanpaikka. Testaisin sinuna illalla tai huomenaamuna uudestaan ja jos viiva on vahvistunu, niin sitte on plussa. Ite ainaki oon käsittäny, että viivanpaikka on harmaa/väritön viiva, johon pitäisi tulla värillinen viiva, jos on raskaana.

Näkyykö se ihan tuollaisenaan vai pitääkö sitä testiliuskaa heiluttaa "tiettyyn kulmaan"?

Mietin, että pitäisikö hakea herkempi testi vai odottaa ihan kiltisti huomiseen aamuun ja kokeilla sit sillä herkemmällä testillä.. Tietääkö kukaan mikä herkkyys noissa prisman/cittareiden 2kpl/testissä-4,90e on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Harmailija, mulla näkyy joskus viivanpaikka ihan selvästi tai sitte pitää just käännellä testiä. Voisin uskoa, että Prisman testien herkkyys on jotain 25 luokkaa.

Kiitos kovin. Onkos noi viivanpaikat siis ihan turhia, eikä sillai merkitse mitään? Olisiko parempi testata herkemmällä testillä vai onko tuollakaan nyt kovi merkitystä? Vai odotellako kanssa ja katsoo mitä tuleman pitää..

Viimeraskaudessa mittasin tosi herkällä testillä ja se plussa näkyi heti. Ja testasin ekana menkkojen tulo päivänä.

Mihin? Viivanpaikka ei valitettavasti ole plussa, vaan ihan negatiivinen tulos.
Jos olet negatiivisesta tuloksesta huolimatta raskaana ei hormoonia ole vielä tarpeeksi joten ei kannata pariin päivään testata, hormoonin määrä kun tuplaantuu vain joka toinen päivä.
Toivottavasti tärppää pian.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Mihin? Viivanpaikka ei valitettavasti ole plussa, vaan ihan negatiivinen tulos.
Jos olet negatiivisesta tuloksesta huolimatta raskaana ei hormoonia ole vielä tarpeeksi joten ei kannata pariin päivään testata, hormoonin määrä kun tuplaantuu vain joka toinen päivä.
Toivottavasti tärppää pian.

Kiitos vastauksesta :)

Nyt kun testistä on jo useampi tunti, se haalea viivakin on kadonnut, jopa silloin kun oikein tirkistelee kaikissa valokulmista. Ehkä ostain herkemmän testin ja teen huomenna aamusta uuden.. Tai sitten ostan vain siteitä :'(

Pakko nostaa vanha ketju. Ei ole vieläkään menkkoja näkynyt. Testin tein seuraavana päivänä tästä ketjusta ja nega oli ilman minkäänlaista haamuakaan. Sama prisman testi oli...

Kuinkahan kauan siinä plusassa voi kestää ennenku näkyy tuossa liuskassa..??

Yhteistyössä