luottotiedot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alaikäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alaikäinen

Vieras
Voiko alaikäiseltä lähtee luottotiedot? Tai siis ilmeisesti voi, kun multa lähti. :o Toissa talvena sossu teki lk:n ohjaajan valehtelun perusteella kiir.sijoituksen. Ja sillä perusteella sitten kytät tuli kotoa repimään kevään aikana 5krt. Viimeisin kerta potkin sitä kyttää joka irrotti autossa käsirautoja, niin seuraavana päivänä sainkin sitten sakon hakkee. Syy oli virkamiehen väkivaltainen vastustaminen.
Sitten kun saan joskus oman kämpän, niin vituttaa kun joutuu sossun tamineilla elämään. Tai siis kun ne maksaa sen itsenäistymisraha? Ja sit kun ei 60e sakkoo maksettu, niin lähti luottotiedot. Miten ne voi olettaa, että alaikäinen sen voi maksaa, kun ei ole mitään tulonlähteitä.

Tietääkö joku paljon se raha on, minkä ne sossut antaa niihin huonekaluihin?? En haluis olla niittenkaa missään tekemisis, mut ilmeisesti pakko, jos ne sen rahan antaa.

Ihmettelen kyllä suuresti, että miksi potkit poliiseja jotka olivat sinua auttamassa?? Vanhempasi olisi kuulunut tuo sakko maksaa jos olit alaikäinen.

Ilmeisesti kotonasi on ollut erittäin vaikeaa, joten sinut on haettu sieltä pois oman turvallisuutesi takia ja sinä potkit poliisia ja auttavaa tahoa!!!??

Surullista. Näkee, ettet ymmärrä että muut yrittävät auttaa sinua. Potkit poliisia ja syytät ohjaajaa valehtelusta. Jos voisin, ostaisin sinulle peilin. Siitä näkee osasyyllisen tilanteeseesi.

No todellakin potkin niitä, kun jonkun lastenkodin ohjaajien takia tulee kytät sinne. Ne ite ei antanu olla kotona. Ensinnäkin piti mua tammi-maaliskuun kokonaan lastenkodissa, en saanut puhua ees puhelimessa ku 15min päivässä ohjaajan kyylätessä metrin päässä.
^Ja tuokin oli laiton puhelinrajoitus.

Joo ja tosi auttavaa tahoa, no jos on auttavaa sellanen että ohjaajat, jotka vieläpä oli SIJAISIA, laitto polven paskaks ynnä muuta *ihanaa*.

Olisivat vaan antaneet olla kotona, siellä ei sentään kukaan tullut päälle. Mut kun oli kiir.sijoitus, ei ne voinu mun muka antaa olla kotona, vaan piti viedä säilöön laitokseen. Ja eihän ne mua pidätelleet siellä lastenkodis, seur.viikolla karkasin mehtään ja olin 4tuntia ja sitä seur.iltana menin taas mehtään ja olin 3tuntia. Oli ne sillonkii kytät soittaneet, vaan eipä kerinneet tulla.

Vaan eipä ne saaneet huostaanottoo tehtyä. Hallinto-oikeuteen valitettiin, niin peruvat sossutkin koko huostaanotto-hakemuksen, vai mikä olikaan.

Ja tuota edellinen paikka, jossa ees kohdeltiin ihmisenä, niin menin kotiin omin luvin, olin siellä kuukauden ja menin takas. (muutenkin ITSE päätin lomat) Tuliko siitä mitään seurauksia? -Ei. Mut se olikii ihmismäinen paikka, jossa nuoria kohdeltiin ihmisinä eikä eläiminä, niinku tuossa lastenkodiss.

Kuules nyt! Kerro vielä miksi et ole kotona? Joku syy kiireelliseen huostaanottoon on. Ei ne sitä ilkeyttään tee. Joko kotiolot on huonot tai sitten olet itsellesi ja ympäristölle vaarallinen ( tai karkailet, lintsailet, ryyppäät jne jne )

Ensinnäkin se kauppareissu meni niin, että: Minä ja 2 muuta nuorta saatiin ohjaajilta lupa mennä kauppaan ostamaan yskänpastilleja. Kyseinen ohjaaja lähti sillä aikaa hakemaan yhtä nuorta kaupungista, eli olimme siis kaupassa KOLMISIN. Minä sanoin muille nuorille, että en tule sinne takasin. Ja sit kun lähettiin kaupasta, niin lähin juoksemaan eräälle koululle päin. Ohjaaja näki mut, kun ne toiset nuoret kerto minne päin lähin. Sit se jahtas mua autolla ja melkein ajo päällekin. Sit se sai mut kiinni, ja soitti kytät kun en sen kyytiin lähteny. Sit kytät tuli ja lähin ohjaajan kyydillä sinne laitokseen.
En syytä ohjaajaa valehtelusta, se ite valehteli koska ei ollut missään vaiheessa siellä kaupassa.
Se ohjaaja valehteli sossulle, etttä mä olin puhunu puhelimeen ja ohjaaja oli kääntäny selkänsä, niin sitten olin karannut. Miten voi karata kaupassa ohjaajan selän takaa, kun ohjaajia ei kaupassa ollut. Senpä perusteella ne sen puhelinrajoituksenkin keksi, etten saanut puhua perheeni kanssa kun 15min päivässä, itse asiassa sen johdosta meni polvikin rikki.

Uskoo ken tahtoo, ei tämä mikään uskon asia olekaan!!!!!

Kuules nyt! Kerro vielä miksi et ole kotona? Joku syy kiireelliseen huostaanottoon on. Ei ne sitä ilkeyttään tee. Joko kotiolot on huonot tai sitten olet itsellesi ja ympäristölle vaarallinen ( tai karkailet, lintsailet, ryyppäät jne jne )

En käynyt koulussa. Jos lintsaa koulusta, onko se vaarallista? Mun mielestä ei. Enkä tehnyt mitään muuta kun lintsasin koulusta. En ryypännyt, polttanut tupakkaa enkä mitään tollasta. Mutta olis sossu voinu kiinnittää kotioloihinkin huomiota, kun iskä kävi päälle. (pieksi, hakkas). Mut se ei uskonu. Sitä jatku 2-vuotta. Sit kasilla menin toisen jutun takia kuraattorille, niin kerroin sille, joka teki rikosilmotuksen siitä ja ilmotti sossullekin, mitä se oli tehnyt.

Siihenpä ne sen pieksämiset loppu. Kerrottiin siitä lastenkodissakin, että ne olis niinku jutellu sen kanssa siitä. Mut ei siellä kukaan uskonu, että iskä laitto multa varpaan pas***s. Sekin oli 9kk paskana, ennenku leikattiin, polki rautakengillä aina päältä. Lk:n sossu vaan sano, etttä; ei kai isä tuollasta oo voinu tehä. On se jostain muusta tullut.
Ne lk:n ohjaajat ja sossu vaan leperteli sille. Hirveä paikka.

Sen kevään kävinkii siel lastenkodis kotikoulussa, kun polvi oli niin kipee, etten voinu mennä kouluun. Vaikka ei ne sitä uskonu, sanovat vaan, että sä kuvittelet, että se on kipeä. Onneks siellä kotikoulussa oli opettaja, joka ymmärsi jotain. Ja se ties siitä pieksämis-jutustakii, ku tunnettiin jo ennestään.

Luulitko olevas hauskakii. Ihan naurattaa.
Itekii varmaan potkisit kyttiä, jos ne olis viemässä sut paikkaan, jossa et saa tavata perhettäs, etkä puhua kun kerran 15min puhelimella. Ja kun sattu olemaan eräs v-mäinen ohjaaja töissä, joka ei jaksanu alakerrasta puhelinta lähtee hakemaan, niin en saanu puhua ollenkaan puhelimella. Siskon tyttökään ei meinannu muistaa ollenkaan tätiään, kun ekan kerran melkein 3kuukauteen näin. :(
Enää ei tartte onneks missään paskalaitoksessa mädäntyä, niin ei tartte virkavaltaakaan potkia.

Alkuperäinen kirjoittaja alaikäinen;24482045:
Ja sit kun ei 60e sakkoo maksettu, niin lähti luottotiedot. Miten ne voi olettaa, että alaikäinen sen voi maksaa, kun ei ole mitään tulonlähteitä.

60 euron sakko ei ole kohtuuton alaikäisellekkään.