Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Pankki tekee itse päätöksen lainasta, vaikka olisi luottohäiriöitä päätös voi olla myönteinen. Riippuu häiriöstä. Mutta luottokortin myöntämiseen tarvitaan myös luotonantajan hyväksyntä, ja siellä voidaan olla ns tarkempia.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Pankki tekee itse päätöksen lainasta, vaikka olisi luottohäiriöitä päätös voi olla myönteinen. Riippuu häiriöstä. Mutta luottokortin myöntämiseen tarvitaan myös luotonantajan hyväksyntä, ja siellä voidaan olla ns tarkempia.
ahaa... tuota mistäs mie tiiän kauanko mulla on vielä se merkintä siellä... ku mie tiiän tai ainaki epäilen että mistä se on tullu, mut mie maksoin sen laskut kyllä pois enne ku se meni käräjille...
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Pankki tekee itse päätöksen lainasta, vaikka olisi luottohäiriöitä päätös voi olla myönteinen. Riippuu häiriöstä. Mutta luottokortin myöntämiseen tarvitaan myös luotonantajan hyväksyntä, ja siellä voidaan olla ns tarkempia.
ahaa... tuota mistäs mie tiiän kauanko mulla on vielä se merkintä siellä... ku mie tiiän tai ainaki epäilen että mistä se on tullu, mut mie maksoin sen laskut kyllä pois enne ku se meni käräjille...
Kantsii soittaa Asiakastietoon ja kysyä sieltä, millo merkintä tullut ja koska poistuu. Ja jos olet hoitanut asian, niin sitten pitää saada siihen oikaisu, esim jos perintätoimiston kanssa olet asioinut, niin heiltä saa kyllä siihen tarvittavat paperit että se luottohäiriö poistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Me saatiin Op´sta laina vaikka mulla oli just menny luottotiedot..
Ja mä tein luottotietojen menetyksestä valituksen kun olin maksanut pois laskut joista luottohäiriömerkintä tuli. Ja sain tiedot takasin saman tien!
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall:
Ja on muute kallis tuo kysely!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall:
Jos olet maksanut laskut pois ennen käräjiä, tee valitus kuten Pamppelsson oli tehnyt, niin saat merkinnät pois.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall:
Jos olet maksanut laskut pois ennen käräjiä, tee valitus kuten Pamppelsson oli tehnyt, niin saat merkinnät pois.
Nii eli ku mulle tuli se käräjien päätös ja maksoin sen summan sen jälkee, nii nyt on turha enää itkee vaa oottaa vielä tuo 2 vuotta? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall:
Nii eli ku mulle tuli se käräjien päätös ja maksoin sen summan sen jälkee, nii nyt on turha enää itkee vaa oottaa vielä tuo 2 vuotta? :headwall:
Siis eli tiesit kuitenkin että olet saanut luottotietomerkinnän? Ei multa ainakaan joku käräjäoikeuden päätös menis tosta noin vaan ohi, hyppisin seinille jo toisesta muikkarista ja hoitaisin asiat kuntoon. Jos en pystyis maksamaan kerralla, koittaisin firman kanssa sopia, koska tulevat tosi hyvin vastaan. Olet varmasti ennen käräjäpapereita saanut velkomisia myös perintätoimistolta. Viimeistään silloin pitäis kyllä hälytyskellojen soida?!
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:Jos on käräjiltä tullut päätös merkinnästä, sille et voi enää mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall:
Siis eli tiesit kuitenkin että olet saanut luottotietomerkinnän? Ei multa ainakaan joku käräjäoikeuden päätös menis tosta noin vaan ohi, hyppisin seinille jo toisesta muikkarista ja hoitaisin asiat kuntoon. Jos en pystyis maksamaan kerralla, koittaisin firman kanssa sopia, koska tulevat tosi hyvin vastaan. Olet varmasti ennen käräjäpapereita saanut velkomisia myös perintätoimistolta. Viimeistään silloin pitäis kyllä hälytyskellojen soida?!
Juu sain niitä pari. Osa niistä kirjeistä oli menny melkeimpä kaikkii mun entisiin osotteisiin, koulua myöten, vaikka osotteen muutos oli kyllä tehty heti ku kämppä vaihtu.
Ja se meni siks perintään ku en suostunu maksamaan niitä laskuja mitä en ollu saanu siihen osotteeseen minkä olin heille ilmottanu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall:
Juu sain niitä pari. Osa niistä kirjeistä oli menny melkeimpä kaikkii mun entisiin osotteisiin, koulua myöten, vaikka osotteen muutos oli kyllä tehty heti ku kämppä vaihtu.
Ja se meni siks perintään ku en suostunu maksamaan niitä laskuja mitä en ollu saanu siihen osotteeseen minkä olin heille ilmottanu.![]()
Voi ei... sori, mutta aika hölmöllä itsepäisyydellä "pilasit" nyt elämäsi moneksi vuodeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall:
Voi ei... sori, mutta aika hölmöllä itsepäisyydellä "pilasit" nyt elämäsi moneksi vuodeksi![]()
nii-i... mutta ei se kyllä ollu reiluu vaatia mua maksamaan sellasia laskuja mitä en ollu ees kotio saanu... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Joo kävin tarkistaan...sepä se juttu oliki siellä... poistuu vasta 2010 vuonna.. :headwall: