Puhelinliittymä ja luottotiedot, TOSI OUTOA mun mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luottotiedot_on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luottotiedot_on

Vieras
Mulle soitti puhelinliittymämyyjä ja ajattelin että pääsen siitä nopeiten eroon jos sanon, että voin ottaa liittymän jos sellainen luottotiedottomalle annetaan... Mies sanoi, että juu saa kyllä ihan otettua liittymän.

Noh, myöhemmin puhelun aikana kyseli josko puhelimelle olisi tarvetta, sanoin taas että toki, jos luottotiedoton sellaisen saa sillä osamaksulla, juu saa kuulemma

No ei ole kyllä koskaan ennen saanut, sieltä on nyt liittymä ja puhelin tulossa vaikka minulla on luottotiedot menny aikaa sitten :O

Tottakai tartuin tähän tilaisuuteen, jotta saan omalla nimelläni liittymän.

No se myyjä on saanut tehtyä siitä kaupan ja kun lähettää sen eteepäin niin siellä se vasta tyssää ja sinulle ilmoitetaan että vakuusmaksua vastaan (jos merkittävät merkinnät) ja puhelin käsirahalla. Myyjä on kuitenkin sinun tilauksestasi jo rahansa lunastanut niin aivan sama se hänelle on onko sinulla nimi kunnossa vai ei. Eli en odottaisi liikoja.

No siinä tapauksessa otan kyllä tähän operaattoriin yhteyttä ja sanon, että tämä myyjä nimenomaan sanoi minulle puhelimessa, että onnistuu ilman luottotietoja. Aina ennen on myyjä tässä vaiheessa maininnut vakuusmaksusta.

Mies epäili, että tällä lafkalla menis niin huonosti, että sen takia myöntelisivät luottotiedottomillekkin, mutta en oikein jaksa uskoa.. :D

Varmasti lähtee sen päiväiset valitukset menemään jos jokin vakuusmaksu tulee, kun ei minulle sellaisesta ole mitään mainittu. Miksi kukaan siinä vaiheessa ottaisi vielä puhelinta, eihän luottotiedoton saa osamaksulla ja tuo vakuusmaksu on ainoastaan tuohon liittymään

Niin ja aina ennen näistä liittymämyyjistä on päässyt nopeiten eroon kun on heti sanonut että luottotiedot on menneet. Onkohan siinä jokin sellainen pykälä että menettävät provikat jos juttu ei mene eteenpäin?? Kun kyllähän se heidän koneensakkin jo siellä pitäisi herjata kun henkilötunnuksen laittaa

Ainakin joskus kun ite olin puhelinmyyntifirmassa töissä niin me saatiin palkka vaan loppuun asti menneistä kaupoista. Eli jos asiakas perui liittymän tilauksen jälkeen tai jos operaattori ei myöntänyt liittymää asiakkaalle niin ei me myyjät siitä sit rahaa saatu.

Olis kyllä mielenkiintosta tietää et mikä firma muka luottotiedottomalle liittymän antais ilman vakuusmaksuja.

dna oli juu... ihmettelen kyllä kovasti miksei mistään vakuusmaksusta sanottu mitään, hirveän pitkään meni aikaa kun mietittiin että mikä puhelinkin olisi minulle sopiva :O

Yhteistyössä