Luottamuspula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohjeita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohjeita?

Vieras
Apuja ja mielipiteitä kaivataan!

Pitkä (9v.) suhde loppui puoli vuotta sitten ja siitä jäi arvet miehen valehtelun ja pettämisen vuoksi. Nyt uusi suhde aluillaan ja heti ongelmia ilmaantunut siitä kun en pysty mieheen luottamaan. Häntä asia häiritsee kovasti ja olen yrittänyt selittää tämän johtuvan edellisestä suhteesta ja siitä miten minua on satutettu vaikka tiedän että se ei ole tämän uuden mihen syy. Miten pystyisin unohtamaan menneet ja alkaa luottamaan täysillä uuteen suhteeseen ja siihen että tämä mies ei ole yhtä paska? miten olette itse päässeet epäluulojen yli kohti luottamuksellista parisuhdetta?

Musta tuntuu, että siihen auttaa vain aika. Oma pitkä suhteeni loppui myös puoli vuotta sitten, enkä vielä voisi kuvitellakaan rakentavani mitään pysyvää kenenkään kanssa.

Ensin tietysti oli ajatus, että ""kaikki miehet on sikoja"" tyyliin, mutta se meni aika pian ohi kun tajusin itsekin miten naurettavaa se oli. Täytyy vaan ajatella, että exä on vaan yksi ihminen maailmankaikkeudessa eikä toista samanlaista (onneksi) ole. Eihän tietenkään olekaan uuden miesystäväsi syy ettet voi luottaa ja olet epäluuloinen mutta se ei ole häntä kohtaan oikein.

Ohjeeni on siis se, että annat ajan kulua etkä nyt edes yritä hakea mitään vakavaa seurustelusuhdetta.