Luontaistuotteista/seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluton

Vieras
Täällä kun on nyt noista luontaistuotteista ollu puhetta...

Itsellä ongelmana haluttomuus. Muutoin pitäs olla asiat ok, parisuhde kunnossa ym ym mut ei vaan huvita.

Kaivataan tietty muutakin vinkkejä sänkyhommien elvyttämiseksi mutta onko kukaan kokeillu noita luontaistuotteita?

Markkinoilla kun on kaikenmaailman "ihmepillereitä" jotka lupaa halujen paluuta mutta onko kukaan kokeillu ja todennut vaikutusta?

Vaikka mä olen joihinkin vaivoihin saanut luontaistuotteista apua niin jotenkin epäilen että tähän en..

samaa vaivaa täällä. en ole koskaan kokeillu mutta nyt tilasin tota ruusunjuurta haluttomuuteen ja siitä luvattiin et se tehoaisi kymmeeneen muuhunkin vaivaan esim
kolesterooliin myönteisesti, painonhallintaan ja laihduttamiseen, lisää energiaa harrastamiseen ja of course- lisää sexihaluja :p
epäilen kovasti mutta tuleepahan testattua.
ja ei maksanut kuin viitisen euroa siis pelkät postimaksut.
ja siinä on kuukauden satsi. ja kun peruu viimestään 14vrk siitä kun purkki saapuu liittymisen vakitilaajaksi niin ei sitoudu mihinkään. jos jatkaa tilamista maksaa seuraava satsi 29,90 jos oikein ymmärsin siinä on sit 2kk satsi siihen hintaan eli joka toinen kuukausi postista tipahtaa purnukka.
ite ajattelin et ostan vaan ton ns ilmasen purkin ja katon tapahtuuko kuukaudessa mitään ja jos niin meen ihan luontaistuotekauppaan ostaa lisää.

Homeopaatille, mars, mars... ja hormonaalinen ehkäisy roskiin. Hormonit ei taida pelata, jos ei tee mieli. Ja siihen vaikuttaa homeopatia.

Myös Frantsilalla on ainakin se Harmonella, mikä tasapainottaa hormonitoimintaa ja luontaistuotekaupassa osaavat neuvoa tarkemmin.

Joskus munkaan ei tehnyt mieli pariin viikkoon ja se oli ihan kauheaa.... Kun haluisi haluta, mutta ei. Onneksi en kärsi haluttomuudesta, on tuo s.eksi parhaimmillaan niin antoisaa. Että sen avulla jaksaa pyörittää tätä arkeakin.

Ethän käytä hormonikierrukkaa? Minulla se vei halut kokonaan. Harkinnan jälkeen otatin sen pois ja halut palasivat.

Luontaistuotteista en osaa sanoa mitään, mut tuo homeopatia vois olla hyvä.

Yhteistyössä