:wave: aida
meillä on näköjään molemmilla ollut vähän vaivoja! Mulla siis toissailtana nousi lähemmäs 38 lämpö ja en sitten eilen tietenkään mennyt töihin. No, nukuin melkein koko päivän ja illalla jo tuntui että olo oli aika hyvä. Viime yönä sitten heräsin, kun vatsassa kouristeli ihan mielettömästi. Oli kyllä niin tuttu tunne aikaisemmilta vatsatauti kerroilta, etten ajatellut ollenkaan sen kivun liittyvän muuta kuin suolistoon. Istuin sitten muutaman tunnin vessassa viime yönä ja tänään en myöskään mennyt töihin. Söin juuri aamupalaa, saapas katsoa miten sen kanssa käy!
Mä oon kanssa melko koukussa näihin keskusteluihin, käyn lukemassa montaa muutakin juttua ja välillä kommentoin, jos jaksan. En oo jaksanut tosin erikseen sinne toukokuun ivf-icsi-pas pinoon kirjoitella. Saan tarpeeksi vertaistukea sulta, =)
Mulla ei ole mitään kummempia oireita, muutaman kerran on nipistellyt joko vasemmalta tai oikealta puolelta masua, mutta siinä kaikki. Mä päätin aikaisemmin etten testaa ite ennen maanantaina, mutta mulla on sellainen tilanne että lugeja on enää 2 jäljellä. Joten ajattelin lauantai-aamulla testata. Tosin luulen että haen uuden paketin lugeja siitä huolimatta, mutta olisi niin ihanaa nähdä edes himmeän himmeä haamu. Täytyy vaan pitää pää kylmänä, lähtökohdat tietäen! Mulla on jäänyt yksi testi tonne kaapin perukoilta joskus niiltä ajoilta kun en tiennyt meillä mitään ongelmaa olevankaan. Tosin siinä on mennyt päiväkin yli, mutta samapa se, kun en tosiaan ajatellut lukea sitä kuin piru raamattua,
Eli piinistelyt sen kun jatkuvat.. Toivottavasti saat jalkasi nopeasti kuntoon, varmasti ikävää tuollainen!