hei aida :wave:
mua jänskättää aika tavalla, kun tässä kävi niin, että mulla oli kaavailtu pas (tai siis lääkäri oli) lääkkeelliseen kiertoon, mutta en ehtinyt hakea lääkkeitä ajoissa ja soitin viime viikolla hoitajalle ja ehdotin luonnolliseen kiertoon. Huomenna olis eka ovulaation tikutus.. Jos se on negaa, niin ke sitten ultraan. Saa nähdä onnistunko bongaamaan tuota ovista.. Ennen ivf hoitoa kyllä onnistuin melkein joka kerran kun tikutin. Ei ole tässä vaiheessa yhtään varmaa päästäänkö siirtoon asti. Meillä jäi pakkaseen 3 alkiota (2 +1). Mulla olisi ollut ensisijaisena tuo lääkkeellinen endometrioosin takia, mutta mulla on säännöllinen kierto siitä huolimatta. Hoitaja sanoi että hän soittaa, jos lääkäri pitää ihan hulluna ajatuksena tuota luonnolliseen kiertoon tehtyä passia kohdallani. Vielä ei ole mitään kuulunut.. Mutta tosiaan, en usko että noista luontaistuotteista / homeopaattisista valmisteita haittaakaan on, joten meinaan nyt käyttää. Jospa vaikka edesauttaisivat suuren toiveen täyttymisessä! Pidetään peukkuja toisillemme ja kerrohan taas kuulumisia, =)