Luonnollisesti Äidiksi

Kristallienkeli

Uusi jäsen
19.01.2008
15
0
1
Hei kanssasisaret :wave:

Olen monta vuotta käynyt vierailemassa ja lukemassa täällä monenmoisia mietteitä. Vauvahaaveita itselläni on ollut nyt kohta kolme vuotta. Tänä aikana olen saanut todeta myös sen että "lapsentekoa" voi kovasti yrittää (ja mukavaahan se on ;) ) mutta tottahan se on että lapsia saadaan.
Mietin usein lukiessani täällä näitä "kuumeiluja", että noinkohan sitä vaan tulee yritettyä liikaa (myös minä itse :headwall: ) Vaan kunpa se olisikin niin helppoa olla ajattelematta asiaa, kun jo niin kovasti kaipaisi sitä vauvantuoksua :heart:
Vuosi sitten olin onnellisesti pientä elämää kasvattelemassa ja mietin, että jos hyvin menee kesällä 2007 minusta tulisi Äiti... Vaan eipä ollut vielä minun aikani. RV 22 synnytin pienen Enkelivauvani, joka oli kuollut masussa. Se oli elämäni raskain kokemus, mutta myös hyvin kasvattava. Uusin toivein odotan jälleen raskautta kohdalleni ja sitä, että vielä jonain päivänä saisin tuoksutella terveen vauvan tuoksua. Kaiken tämän toivon tapahtuvan luonnollisesti, niinkuin elämänalun kuuluukin.

Rakkaudella mukana yhteisissä vauvahaaveissa

:heart: Kristallienkeli :heart:

kristallienkeli :hug: olen todella pahoillani! itse keskenmenonon kokeneena tiedän kuinka rankka kokemus on :ashamed: sinä jouduit kokemaan vielä pahemman, itsellä km rv 10+5. tule pinoon: km:n jälkeen kuumeilevat, jos haluat jatkaa palstailua :D siellä meillä on ihana ja sympaattinen porukka, joista on todella paljon ollut tukea ainakin minulle! :hug: voimia ja jaksamisia!!! :saint:

....ja :hug: sinulle ja muille enkelivauvan synnyttäneille tai keskenmenon kokeneille :hug: :heart:

Minusta lapsensaaminen/"tekeminen" pitäisi olla juurikin sitä luonnollista elämän jatkumoa.Olen ylen onnellinen ja ennenkaikkea kiitollinen siitä,että minulle on suotu lapsia,enkä koskaan pidä heitä itsestäänselvyytenä.Meille on myös mieheni kanssa käynyt niin,ettemme yhtäkään lapsista ole "tehneet",vaan he vain ovat sitten ilmoitelleet tulostansa.Sen soisi kaikille.

Yhden keskenmenon olen kokenut ja se raapaisi syvältä,mutta jotenkin uskon silläkin olevan tarkoituksensa.Vauva ei olisi luultavastikkaan selvinnyt maailmassa, joten luontoäiti hoiti asian.

Vieläkin haluaisin kokea raskauden ihmeen ja synnytyksen kauneuden.Siksi täällä juttujanne lueskelen.

Paljon plussaonnea ja voimia :heart:

Kiitos sinulle :flower: JJ-t
Tiedän että meitä on monia, jotka ovat kokeneet saman ja jokaiseen tuo menetys on jättänyt kipeän muiston. Aina kun haaveet kaatuu, putoaa korkealta ja kovaa :'(
Lohduttavaa on se että on joku toinen joka voi tuntea saman tuskan ja tietää miltä sinusta tuntuu. Sellainen ihminen ymmärtää parhaiten sillä hetkellä :hug:

Kassu :flower: Kiitos

Jokaisen pettymyksen jälkeen, kun joutuu toteamaan että vieläkään ei tärpännyt tulee mietittyä että MIKSI?? Kuume ja toive kun on kova, on vaikea ymmärtää pettymystä uudelleen ja uudelleen. Jotenkin olen nyt pikkuhiljaa alkanut sisäistämään asian niin, että eihän mitään asiaa voi väkisin saada tapahtuvaksi... Todellakin luonto hoitaa omalla tavallaan ja ajallaan. Enhän voi itse määrätä että nyt on sopiva aika tulla raskaaksi ja saada lapsi, nyt sen täytyy tapahtua. On vain annettava aikaa ja elettävä elämää nauttien hetkestä, pidettävä huolta itsestään ja oltava avoin. Helpommin sanottu kuin tehty ;) varsinkin "kuumeessa" :D Vaan eipä ole elämä itsestäänselvyys, jokainen vauva on pieni IHME :saint:

Yhteistyössä