Luomen poisto. Onko ihan kamalaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä olisin ensiviikolla menossa.

3luomea olis poistattaa näin aluks.
Yks jalkataipeessa.
Yks kaulalla.
Ja yks takaraivolla.

Ja mua pelottaa ihan sikana!!! Vaikka luulis et kun on kaks lasta synnyttänyt pelkällä ilokaasulla ettei pelkäis enää mitään toimenpiteitä.. mut kyllä vaan pelottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin ensiviikolla menossa.

3luomea olis poistattaa näin aluks.
Yks jalkataipeessa.
Yks kaulalla.
Ja yks takaraivolla.

Ja mua pelottaa ihan sikana!!! Vaikka luulis et kun on kaks lasta synnyttänyt pelkällä ilokaasulla ettei pelkäis enää mitään toimenpiteitä.. mut kyllä vaan pelottaa!

Ainostaan puuduttaminen tuntuu vähän. Sit kun räpläävät luomea, tuntuu se ihon venytys, mutta ei satu yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Ei kauheeta ollenkaan. Mulla poistettiin yks kaulalta, yks alaselästä ja yks takapuolesta :D Puudutukset toimii hyvin ja kaulaan ei tullu ees tikkejä. Muihin tuli pari ommelta.

mulla olis tossa tississä myös. ihan pieni mut rintsikat hankaa..

Mulla kans takaraivolta poistettu yksi luomi. Hiukan ilkeältä tuntui se puudutuspiikin laitto, mutta sit ei tuntenut mitään. Ällöttävän kuuloinen ääni vain ku "sahas" sitä luomea.. Mulla oli aika iso luomi ja nyt siinä on sellainen kaljuläntti ja vielä pitäs kaksi käydä poistattaan kuhan sais aikaiseksi..
Itekkin stressasin kovasti sitä ja koko luomen poiston ajan hengitin niin pinnallisesti, että meinasin pyörtyä sen jälkeen.. Ja sit ku huomasin, että vertakin aika paljon tullut ja kaiken lisäksi muutamaan päivään ei saanut pestä hiuksia..
Mut ei se muuten mitenkään hirveää ole.. Tulipas pitkä sepostus :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Ei kauheeta ollenkaan. Mulla poistettiin yks kaulalta, yks alaselästä ja yks takapuolesta :D Puudutukset toimii hyvin ja kaulaan ei tullu ees tikkejä. Muihin tuli pari ommelta.

mulla olis tossa tississä myös. ihan pieni mut rintsikat hankaa..

No ei muuta ku poistattamaan vaan, hyvin se menee =) Ei sitä tarvii pelätä.

Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:
Mulla kans takaraivolta poistettu yksi luomi. Hiukan ilkeältä tuntui se puudutuspiikin laitto, mutta sit ei tuntenut mitään. Ällöttävän kuuloinen ääni vain ku "sahas" sitä luomea.. Mulla oli aika iso luomi ja nyt siinä on sellainen kaljuläntti ja vielä pitäs kaksi käydä poistattaan kuhan sais aikaiseksi..
Itekkin stressasin kovasti sitä ja koko luomen poiston ajan hengitin niin pinnallisesti, että meinasin pyörtyä sen jälkeen.. Ja sit ku huomasin, että vertakin aika paljon tullut ja kaiken lisäksi muutamaan päivään ei saanut pestä hiuksia..
Mut ei se muuten mitenkään hirveää ole.. Tulipas pitkä sepostus :D

Juu voin kuvitella :x YÖks!!

Tuntuiko vaan ilkeältä vai sattuiko?

Tuntuu hurjalta jo ajatus et päästä leikeltäs jotain..

Sori ku änkeen vielä tähän ketjuun, mut mitä mieltä ootte, kun tohon persuuksiin on kasvanu uus luomi siihen poistetun tilalle? :/ Tarvii varmaan poistattaa uudelleen? Ja se on taas sellanen oudon muotonen ja väriki kummallinen... Tuleekohan tästä joku jatkuva kierre:headwall:

multakin joskus poistettu varmaan 5 kerralla, mahasta ja selästä ja silleen...se on ikävää se kipu ku särkylääkkeen vaikutus lakkaa...siis varsinkin jos on monesta kohtaa poistettu ni tuntuu ku ois sellasia pistohaavoja pitkin kroppaa

Yhteistyössä