V
vierailija
Vieras
Miten se tehdään? Sattuuko? Millä ne puuduttaa? Sattuuko puudutus? Pitässelästä poistattaa yx luomi ja jotenkin pelottaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2xluomen poistossa ollut:Itse kävin viime keskiviikkona. Ottivat selästä luomen pois. Puudutuksen laitto ei satu, nipistää vähän. Itse toimenpiteestä et tiedä mitään. Mulle tuli 3 tikkiä siihen. Vuorokauden pidin sitä lappua siinä päällä. Sitten otin pois ja vaihdoin uuden. Suihkussa kävin jo 2 pv siitä luomen poistosta. Mulle sanottiin, että 2 pv ei kannata vielä kastella. Saunata ei saa ennen kuin tikit on pois otettu. Huomenna ottavat tikit pois. Se ei myöskään satu. Itse olen pitänyt tuota lappua (apteekista harsoja ja laastaria) välillä kun meinaa paitaan tikit jäädä kiinni. Mutta aikas paljon ilmankin olen sitä.
Rohkeesti vain varaat ajan siihen. Se on pikku juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:maksaako luomen poisto terveyskeskuksessa, jääkö arpi jos ottaa poies naamast?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko useamman luomen poistaa kerralla?
Itsellä olis kaksi joissa on tapahtunut muutoksia, ja kiinnostais tietää pääsiskö niistä samalla kertaa eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko useamman luomen poistaa kerralla?
Itsellä olis kaksi joissa on tapahtunut muutoksia, ja kiinnostais tietää pääsiskö niistä samalla kertaa eroon.
Tietääkö kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko useamman luomen poistaa kerralla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko useamman luomen poistaa kerralla?
Tietääkö kukaan?