Luojalle kiitos sydänten presidentin varjeluksesta <3

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taivaanpökäleesi päätti sitten murhata viattoman kannattajan, vai peräti 2
Jumala voi käyttää ihmisen pahuudessaan tekemiä tekoja myös hyvän lisääntymiseen maailmassa.
Trumpin mieleltään sairas ampuja takasi teollaan Trumpin seuraavaksi Usan presidentiksi ja kuten olemme hänen edellisen presidenttikautensa aikana nähneet, Trump ei aloittanut edeltäjistään poiketen yhtäkään sotaa.
Rauhaa maailmassa edistävä mies jota Usan aseteollisuus (ainoita hyötyjiä Ukrainan sodasta) ja sotahaukat vihaavat.
 
vierailija
Jumala voi käyttää ihmisen pahuudessaan tekemiä tekoja myös hyvän lisääntymiseen maailmassa.
Trumpin mieleltään sairas ampuja takasi teollaan Trumpin seuraavaksi Usan presidentiksi ja kuten olemme hänen edellisen presidenttikautensa aikana nähneet, Trump ei aloittanut edeltäjistään poiketen yhtäkään sotaa.
Rauhaa maailmassa edistävä mies jota Usan aseteollisuus (ainoita hyötyjiä Ukrainan sodasta) ja sotahaukat vihaavat.
A. jumalia ei ole
B. Trump haluaa rauhan saamiseksi lahjoittaa ison siivun Ukrainasta Venäjälle, joten hän kannattaa sotaa rikollisten tavoitteiden saamiseksi. Eipä ihme koska hän on itse moninkertainen rikollinen 😤
 
vierailija
A. jumalia ei ole
B. Trump haluaa rauhan saamiseksi lahjoittaa ison siivun Ukrainasta Venäjälle, joten hän kannattaa sotaa rikollisten tavoitteiden saamiseksi. Eipä ihme koska hän on itse moninkertainen rikollinen
Sodassa häviäjät usein menettävät maa-alueitaan ja samoin kävi myös meille toisessa maailmansodassa.
EI siis mitään uutta auringon alla.
 
Nyt Trumpin presidenttiys alkaa näyttää 90 prosenttisen varmalta. Kyllä hänen asemansa ilman tätä ampumistapaustakin oli vahva, pääosin Bidenin ja demokraattien heikkouden takia. Nyt ei taida auttaa enää ehdokkaan vaihtokaan demokraatteja.

Ainoa hyvä puoli omalta kannalta on se, että voinee palata Suomeen vähän aikaisemmin. Ei tää mikään "vittu mä lähen USA:sta jos Trumpista tulee pressa"-statement ole. Syy on vaan se, että muutama iso projekti, joissa munkin firma on välillisesti mukana, siirtyy rebuhallinnon takia.

Eli firmalle huono lyhyellä tähtäyksellä, joskin eipä se isossa kuvassa haittaa. Kyllä USA:kin enenevässä määrin siirtyy ns. vihreään energiaan ihan koko ajan.

Jenkkiosakkeita alan kyllä pikkuhiljaa myymään. Olen melko varma, että siellä tulee jonkinlainen romahdus viimeistään vuonna 2026, todennäköisesti aikaisemmin. Siis en tarkoita, että talous sinällään romahtaisi, mutta jonkinmoinen tekoälykupla osakkeissa kyllä on.

Mielenkiintoista nähdä, miten tuo Trumpin valinta vaikuttaa Ukrainan sotaan. Trump varmaan haluaa sulan hattuunsa esiintyen rauhantekijänä, joten oma veikkaus on, että siellä tosiaan jossain vaiheessa neuvotellaan joku sopimus. Toivon kyllä, että Venäjä saanut sodassa sen verran iskua, että maa ajautuu pakon edessä muutoksiin. Kansa on kyllä niin aivopestyä ja harhaista, että en tiedä, mikä siellä auttaisi - mutta se on toinen tarina.
 

Yhteistyössä