Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -SuklaaSyöppö-:Tampereen lähellä... :wave: Joulu se tulla jolkottaa...:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -SuklaaSyöppö-:Tampereen lähellä... :wave: Joulu se tulla jolkottaa...:xmas:
Tampereella ai ainakaan vielä tule.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja narraat:Ei täällä ainakaan tule!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
puhalla vähän pohjoseenkin päin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
Saa nähdä jääkö maahan.Parkkipaikka ainakin sula ja märkä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
Ei jää ainakaan pitkäksi aikaa kun ovat jo lupailleet lähemmäksi kymmentä astetta lämmintä viikonlopulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
Ei jää ainakaan pitkäksi aikaa kun ovat jo lupailleet lähemmäksi kymmentä astetta lämmintä viikonlopulle![]()
Viime vuodesta jäänyt mieleen lokakuun loppu kun lunta tuli sitten pikkasen paljon!Hyvä kun oven sai auki kun tuuli oli tehnyt kivan kinoksen siihen.Tai parkkipaikalla mennä vaunujen kansa..
Tämä siis Tampereella
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Meinasin jo päästellä ärräpäitä näppikseltä kun ainakaikkiallamuuallasataaluntapaittimeillä mutta jumankekka, täälähän sitä tulee :xmas:
ooooon luuuntatuulvillaaaan ja raaikas talviii säääää *laulaa*
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
*Puhkuu ja puhaltaa* Joko auttoi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täälläkin tulee ihan sakeanaan. Lapsille mukava asia, itse en tykkää :xmas:
*Puhkuu ja puhaltaa* Joko auttoi?![]()
eimurr