Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh
Miten niin meidän häissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Joo mut mä oli silloin viel nuori
![]()
Mut koitetaanko sopia sitä tapaamista?
Ens viikol ti ja ke ei sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Olin siinä ihan seinän takana =)
Tunnistin sut kun oltiin nähty koskarin tapaamisessa.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Maistraatissa vai?![]()
Mitäs sä siel teit?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Joo mut mä oli silloin viel nuori
![]()
Mut koitetaanko sopia sitä tapaamista?
Ens viikol ti ja ke ei sovi.
![]()
Koitetaan. Ensi viikolla sopii kaikki. Paitsi ehkä ei maanantai kun ipanoilla voi olla sunnuntain jälkeen reissuväsyä jos reissuun lähdetään... Torstai?
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Maistraatissa vai?![]()
Mitäs sä siel teit?
Töissä olin sillon siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Maistraatissa vai?![]()
Mitäs sä siel teit?
Ai jaa
![]()
Mä olin viehkeä morsian, kun tajusin vasta hiljattain et mulla oli VERHO päässä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Maistraatissa vai?![]()
Mitäs sä siel teit?
Ai jaa
![]()
Mä olin viehkeä morsian, kun tajusin vasta hiljattain et mulla oli VERHO päässä :ashamed:
Eikun musta sä olit tosi upee ja erilainen! Saatat uskoa että siellä näki kaikenlaista....
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Maistraatissa vai?![]()
Mitäs sä siel teit?
Ai jaa
![]()
Eikun musta sä olit tosi upee ja erilainen! Saatat uskoa että siellä näki kaikenlaista....
Ja verho päässä
![]()
juu kruunas tosiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Nuorekas on. Mä olin itseasiassa likipitäen paikalla teidän häissäJa bussissa törmätty myös.
Mitäh![]()
Maistraatissa vai?![]()
Mitäs sä siel teit?
Ai jaa
![]()
Ja verho päässä
![]()
Et nyt ajattele noin! Siis sehän kruunas koko jutun!