Lumimyräkkä luvassa etelään

Lumimyräkkä luvassa etelään
16.03.2009 12:23

Huomenna pyryttää, ainakin jos on uskominen MTV3:n meteorologia Visa Salojärveä. Hänen mukaansa rankka lumisade pyyhkii Suomen yli ja lunta tulee etelää myöten 5-10 senttimetriä.

Pohjoisessa ajokelit heikkenevät jo tänään. Etelä-Suomeen lumikuuron odotetaan tulevan yön aikana.

Ilmatieteen laitoksen ennusteen mukaan lumisade voi olla sakeaa aamuyöllä etelärannikolla. Päivälämpötila on plussan puolella etelässä. Lunta sataa huomenna päivällä myös idässä ja pohjoisessa.

Keski-Suomessa huominen päivä on poutainen. Lumisateet väistyvät jo yön aikana. Päivälämpötila kipuaa monessa paikkaa plussan puolelle.
IS
 
hei
Janttu hei, ei sitä tarvi enää kolata! Se sulaa yhtä nopsaa ku tuleeki, ni jätä kolaaminen väliin vaan suosiolla.
Minä olen tänä talvena ehkä kerran pari kerenny kolaan ennenku suli pois, joten ei hätiä.
 
:)
Kuusamossa sataa jo aikalailla lunta ja tuulla pöllyyttää :) Johan tuo lumi jo riittäs, paitsi että nythän on vasta maaliskuu, vielä ehtii monesti satamaan... Kunhan kesäkuuksi sulais poijes! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Janttu hei, ei sitä tarvi enää kolata! Se sulaa yhtä nopsaa ku tuleeki, ni jätä kolaaminen väliin vaan suosiolla.
Minä olen tänä talvena ehkä kerran pari kerenny kolaan ennenku suli pois, joten ei hätiä.
Ku sulaiskin... Ei ainakaan nuo kaksi edellistä sadetta oo sulanu minnekään ennen kolaamista.
 

Yhteistyössä