Lumian käyttäjiä?

"epu"
voiko joku vielä ihan konkreettisesti neuvoa mihin oikein pitää mennä, eli järjestelmien asetuksiinko? Kun menen viestien asetuksiin, siellä on ainoastaan tekstiviestien välitystiedot ja ryhmän multimediaviestien asetukset.. auttakaa tyhmää:)
 
"vieras"
Toi korjaus on kyllä ihan uskomaton. En ymmärrä miten se toimii, "ootko tulossa" on vaihtunut "hometta talossa" ja vaikka mitä muuta. Yleensä siinä ei ole mitään logiikkaa.
 
Omassa Lumia 920:ssa tuo toiminee sitten vähän eri tavalla, koska se ainoastaan ehdottaa niitä sanoja siinä "näppäimistön" yläpuolella (sanan pituusesta riippuen joku 3-6 kpl ehdotuksia) ja niistä saa joka valita tai olla valitsematta (eli kirjoittaa itse kirjain kerrallaan). Minun mielestäni erittäin toimiva systeemi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27950565:
Omassa Lumia 920:ssa tuo toiminee sitten vähän eri tavalla, koska se ainoastaan ehdottaa niitä sanoja siinä "näppäimistön" yläpuolella (sanan pituusesta riippuen joku 3-6 kpl ehdotuksia) ja niistä saa joka valita tai olla valitsematta (eli kirjoittaa itse kirjain kerrallaan). Minun mielestäni erittäin toimiva systeemi.
Noin se tulee mun 710:ssäkin. Mutta jos et valitse mitään ja kirjoitat eri sanan kuin ehdotuksissa ja sitten painat välilyöntiä, niin se edellinen sana korjaantuu automaattisesti, välillä joksikin ihan muuksi. Sitten pakitat ja korjaat sen itse, painat välilyöntiä ja jälleen sama homma.
 
[QUOTE="vieras";27950578]Noin se tulee mun 710:ssäkin. Mutta jos et valitse mitään ja kirjoitat eri sanan kuin ehdotuksissa ja sitten painat välilyöntiä, niin se edellinen sana korjaantuu automaattisesti, välillä joksikin ihan muuksi. Sitten pakitat ja korjaat sen itse, painat välilyöntiä ja jälleen sama homma.[/QUOTE]

Ok, minulla ei tapahdu noin, vaikka en ainakaan muista tekstinsyöttöasetuksia rukanneeni mihinkään suuntaan.
 

Yhteistyössä