Lumia 925 kokemuksia?

..
Mulla on nyt 925 ollut muutaman kuukauden enkä voi valittaa. Paras puhelin, mitä olen omistanut. En ole mitenkään merkki uskollinen ja minua jopa nokialaisen hankkiminen mietitytti, mutta yllätti positiivisesti. 925 on selkeästi ohuempi kuin aiemmat lumiat ja tuntui, et tarvi suojakuoren heti tuntuakseen aavistuksen paksuimmalta käytössä.
 
Näin
Tein itse aika paljon vertailua ja päädyin ostamaan 925:n. Harkitsin myös iphonea mutta en keksinyt kauheasti syiltä maksaa 300 euroa enemmän.
Suosittelen, hyvä puhelin.
 
Ei oo kokemusta lumia 925:stä mutta lumia 820 on ollu mulla ja mun miehellä melkein vuoden ajan. Hyvä puhelin, ei mitään ongelmia.
Samsungin puhelimista en tykkää yhtään, sukulaisilla huonoja kokemuksia.
 
suosittelut
mä sain just tossa pari viikkoa sitten Huawein uuden luurin (huwei ascend p6), ollut iha huippu, iso näyttö ja hyvä kamera! hinta 299€. Lumioista oon kuullut vaan huonoa.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/32161/dnbgq/Huawei-Ascend-P6-Android-puhelin-pinkki
 
Hmm. Kiitoksia vinkeistä. Puhelimessa android on vissiin ihan jees, tabletilla olen menettänyt sen kanssa hermoni muutamat kerrat. Windos 8 alkaa myös tabulla olla tuttu, en oikein pidä siitäkään mutta en sitten tiedä mikä mahtaisi olla järkevä vaihtoehto. Laitteena tuo ko. malli kiinnostaa, käyttis mietityttää. Mutta, suurin osa lumioita omistavista frendeistä sanoo sen olevan ihan ok, kuten myös i-uskovaiset. Sitten on niitä jotka ovat pettyneet. En jotenkin ole noihin samsungeihin tykästynyt. Vaikuttavat juurikin vähän muovisilta ja ovat niin kamalan isoja (ja kalliita). En tiedä mitä sillä muutamalla satasella saisi. Kamala länsimaisen ihmisen valinnan vaikeus :D
 
"ville"
Hmm. Kiitoksia vinkeistä. Puhelimessa android on vissiin ihan jees, tabletilla olen menettänyt sen kanssa hermoni muutamat kerrat. Windos 8 alkaa myös tabulla olla tuttu, en oikein pidä siitäkään mutta en sitten tiedä mikä mahtaisi olla järkevä vaihtoehto. Laitteena tuo ko. malli kiinnostaa, käyttis mietityttää. Mutta, suurin osa lumioita omistavista frendeistä sanoo sen olevan ihan ok, kuten myös i-uskovaiset. Sitten on niitä jotka ovat pettyneet. En jotenkin ole noihin samsungeihin tykästynyt. Vaikuttavat juurikin vähän muovisilta ja ovat niin kamalan isoja (ja kalliita). En tiedä mitä sillä muutamalla satasella saisi. Kamala länsimaisen ihmisen valinnan vaikeus :D
Saan tästä Androiduskovaiset kimppuuni, mutta Lumiaa ja iLuuria puoltaa helppo käyttölogiikka, joka tuosta mainitsemattomastani puuttuu. Lisäksi kaksi edellä mainittua ovat virusvapaita.
 
Ei kaikilla näet ole varaa sonyyn. Olet harvinaisen tyhmä ihminen. Miljoona kärpästä surraa innolla paskakasassa, sinä mukana?
Sony ei ole missään vaiheessa kuulunut kärkikastiin puhelimissa.

Ei se alle 500€ hintalappu ole edes kalleimmasta päästä puhelimissa mitä XPERIA maksaa.

Ja XPERIAN halvemmat mallit irtoaa juurikin alta 350€

Ihan samanlaisia hintaluokkia kuin mid-high kännyköissä muissakin merkeissä pääosin.

Sonyssä on vuosikausia jollei jo yli vuosikymmenen maksanut tuotteesta huolimatta se nimi, ei se että se olisi kärkimerkki hinta-laatu suhteessa.

Se, että tilastot ei edes tue sinun näkemystä, ei ole koko muun maailman vika, saat sinä tykätä Sonystä ihan rauhassa, se vaan ei mene yksi yhteen koko muun maailman kanssa.
 
Hmm. Kiitoksia vinkeistä. Puhelimessa android on vissiin ihan jees, tabletilla olen menettänyt sen kanssa hermoni muutamat kerrat. Windos 8 alkaa myös tabulla olla tuttu, en oikein pidä siitäkään mutta en sitten tiedä mikä mahtaisi olla järkevä vaihtoehto. Laitteena tuo ko. malli kiinnostaa, käyttis mietityttää. Mutta, suurin osa lumioita omistavista frendeistä sanoo sen olevan ihan ok, kuten myös i-uskovaiset. Sitten on niitä jotka ovat pettyneet. En jotenkin ole noihin samsungeihin tykästynyt. Vaikuttavat juurikin vähän muovisilta ja ovat niin kamalan isoja (ja kalliita). En tiedä mitä sillä muutamalla satasella saisi. Kamala länsimaisen ihmisen valinnan vaikeus :D
First world problems todellakin :D

Muoviahan ne kaikki on, tai muovi yhdistelmiä :D

Jos haluaa kestävyyttä perinteisessä mielessä, eli vasarana käyttää ja lusikkana aamumuroissa, niin siltikin Samsungilta löytyy kaikista paras multimedia älykänny jossa on iskunkestävyys vesisuojaus ja pölykesto. Eli tuo Xcover 2. On noita iskusuojattuja muillakin, mutta ne ei ihan suorituskyvyltään pääse sen luokkiin, tai sitten omaavat sellaisen softan että kostautuu appsien / käytettävyyden puolelta.

Jos haluaa olla erilainen nuori, niin voipi sijoittaa siihen Jollaan.

iLuurit on ihan jees, mutta jos haluaa resursseihin vaikuttaa se on lähes mahdotonta niissä, toisin kuin androideissa. Tuo windows on taas failure ollut ihan alusta asti noissa Lumioissa. Paitsi toki fanipoikien mielestä :D
 
[QUOTE="ville";29372764]Saan tästä Androiduskovaiset kimppuuni, mutta Lumiaa ja iLuuria puoltaa helppo käyttölogiikka, joka tuosta mainitsemattomastani puuttuu. Lisäksi kaksi edellä mainittua ovat virusvapaita.[/QUOTE]

Android on kieltämättä jotenkin epäloogisempi. Minulle. Toisaalta, olen MeeGoa käyttänyt tässä nyt pari vuotta, että siinähän vasta on idioottihelppo käyttis, eli Android on sitä kautta vähän sellainen.. haastava.
 
[QUOTE="ville";29372764]Saan tästä Androiduskovaiset kimppuuni, mutta Lumiaa ja iLuuria puoltaa helppo käyttölogiikka, joka tuosta mainitsemattomastani puuttuu. Lisäksi kaksi edellä mainittua ovat virusvapaita.[/QUOTE]

No sen verran sanon tähän kohti että mikään känny ei ole virusvapaa.

Se vaan että tapahtuuko se viruksien tarttuminen käytännössä, on aika harvinaista edelleen kaikissa luureissa.

Itse toki käytän ilmaistutkaa pöhelimessäni. Koskaan ei voi tietää milloin se pöpö iskee niin parempi että on jotain masiinassa joka sen sitten yrittää estää.
 
Android on kieltämättä jotenkin epäloogisempi. Minulle. Toisaalta, olen MeeGoa käyttänyt tässä nyt pari vuotta, että siinähän vasta on idioottihelppo käyttis, eli Android on sitä kautta vähän sellainen.. haastava.
No se "monimutkaisuus" tarkoittaa myös sitä että voit hallinoida sitä laajemmin kuin yksinkertaistettuja.

Mutta niin, jos haluaa vaan a) laadun b) helppouden, niin paljoa helpommaksi se ei mene kuin iPhone siinä kohti. Ne on oikeasti laadukkaita.

Joku toki voi olla eri mieltä, sellainen joka haluaa unohtaa puhelimensa pakkasyöksi autoon tai tykkää viskoa sitä pitkin maita ja mantuja :D
 
First world problems todellakin :D

Muoviahan ne kaikki on, tai muovi yhdistelmiä :D

Jos haluaa kestävyyttä perinteisessä mielessä, eli vasarana käyttää ja lusikkana aamumuroissa, niin siltikin Samsungilta löytyy kaikista paras multimedia älykänny jossa on iskunkestävyys vesisuojaus ja pölykesto. Eli tuo Xcover 2. On noita iskusuojattuja muillakin, mutta ne ei ihan suorituskyvyltään pääse sen luokkiin, tai sitten omaavat sellaisen softan että kostautuu appsien / käytettävyyden puolelta.

Jos haluaa olla erilainen nuori, niin voipi sijoittaa siihen Jollaan.

iLuurit on ihan jees, mutta jos haluaa resursseihin vaikuttaa se on lähes mahdotonta niissä, toisin kuin androideissa. Tuo windows on taas failure ollut ihan alusta asti noissa Lumioissa. Paitsi toki fanipoikien mielestä :D
Windows ei muutenkaan ole mikään suosikki, vaikka sitä nyt tietokoneissa ja nyt duunitabletissa käyttänyt pitkään (tai pitkään ja pitkään), mutta jotenkin se on silti tuttu ja turvallinen 'blue screen of death'eineen :D

Mitään iskunkestävyyttä en kaipaa, lähinnä sellaista fiilistä ettei hajoa paloihin jos sattuu katsomaan sitä väärin. Noita on samsungeissa jotkut olleet. En erota malleja kun en ole juuri käyttänyt kuin tablettia.
 
No se "monimutkaisuus" tarkoittaa myös sitä että voit hallinoida sitä laajemmin kuin yksinkertaistettuja.

Mutta niin, jos haluaa vaan a) laadun b) helppouden, niin paljoa helpommaksi se ei mene kuin iPhone siinä kohti. Ne on oikeasti laadukkaita.

Joku toki voi olla eri mieltä, sellainen joka haluaa unohtaa puhelimensa pakkasyöksi autoon tai tykkää viskoa sitä pitkin maita ja mantuja :D
Mä olen menettänyt uskoani iLuureihin tässä parin lähipiirin käyttökokemuksen perusteella. Plus, ne on aivan järjettömän hintaisia. Suhteessa. Mielestäni. Kuten Applet yleensäkin. En ehkä sitten kuitenkaan halua sellaisia rahoja sijoittaa, varsinkin kun mulla ei ole mitään varsinaista hyötyä ottaa Applea kun ei ole keskenään juttelevia laitteita tmv., mitä monet hehkuttaa.
 
Windows ei muutenkaan ole mikään suosikki, vaikka sitä nyt tietokoneissa ja nyt duunitabletissa käyttänyt pitkään (tai pitkään ja pitkään), mutta jotenkin se on silti tuttu ja turvallinen 'blue screen of death'eineen :D

Mitään iskunkestävyyttä en kaipaa, lähinnä sellaista fiilistä ettei hajoa paloihin jos sattuu katsomaan sitä väärin. Noita on samsungeissa jotkut olleet. En erota malleja kun en ole juuri käyttänyt kuin tablettia.
Voin suositella sitä xcover 2:sta. Usealla kaverilla ja itseasiassa vaimollakin on se 1 versio siitä.

Voipahan hurtan kanssa lenkilläkin käydä lumihangen kautta ilman että täytyy pelätä puhelimen hajoamista. Ja jos puhelin ikinä hajoaa tippumiseen, vesivahinkoon tjsp, takuu kattaa, toisin kuin normi puhelimissa.
 
"asd"
Itsellä Lumia 820 myöskin ja ei ole ollut valittamista, vuoden päivät kohta ollut ja toimii kuin unelma. Näyttö ollut kestävä ja eikä ole kuoretkaan naarmuuntuneet (tämä itsellä tärkeää että puhelin pysyy "siistinä") käyttiksessä ei mitään vikaa.

Aikaisemmin oli pari android-puhelinta ja ei niissäkään sinällänsä mitään valittamista, mutta Lumia vaan tuntuu itselle kaikista parhaimmalta. En kyllä tuosta omasta luovu, kamerallakin saa ihan hyvälaatuisia kuvia (paljon muksua kuvailen).

Hassua sinällänsä että aina wp-puhelimia dissataan, mutta yhtään tyytymätöntä ja puhelintaan inhoavaa käyttäjää en ole tavannut.
 
Voin suositella sitä xcover 2:sta. Usealla kaverilla ja itseasiassa vaimollakin on se 1 versio siitä.

Voipahan hurtan kanssa lenkilläkin käydä lumihangen kautta ilman että täytyy pelätä puhelimen hajoamista. Ja jos puhelin ikinä hajoaa tippumiseen, vesivahinkoon tjsp, takuu kattaa, toisin kuin normi puhelimissa.
Pelittääkö Samsungeissa muuten office-ohjelmat ollenkaan? Se on sellainen mitä työn takia tarttis. Miksi jossain vaiheessa päädyin lähinnä noihin Nookkialaisiin Microsofteihin.
 

Yhteistyössä