lukuharrastus

Tykkään lukee erityisesti kesäisin niitä Harlequin pokkareita, tosin muutkin menee.
Esimerkkejä vähän siitä mitä luen:

Liza Marklund
Reijo Mäki
Raija Oranen
Heikki Hietamies
Nora Roberts
Sidney Sheldon
Danielle Steel

Kesällä minulla on kirja lähes aina jossain laukussa mukana kun reissuun lähden. Otan irti joka hetken kun vaan itselleni ja kirjalle irtoaa.
Minusta kivempi lomalla on pokkari keveytensä vuoksi kun kovakantinen paksumpi kirja taas painaa jo aika paljon.
 
Sitä piti vielä laittaa että taidankin lukea uudestaan Harry Pottereita ootellessa sitä uusimman kirjan suomennosta, en viitti lukee sitä englanninkielisenä.Onkos muut lukenu Pottereita?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 23:38 tttt kirjoitti:
Onkos muut lukenu Pottereita?
Olen minä lukenut kaikki suomennokset ja hankkinut ne tuonne hyllyynkin saa sitten lukea uudestaan aina kun tuntuu siltä.
Pitkä on kyllä odotus ennen kuin tuon suomeksi saa.
 
Mammazilla
Olen lukenut aina. Useimmiten jämähdän johonkin kirjasarjaan. Koko tuotannon tai lähes olen lukenut Raija Oraselta, Laila Hietamieheltä, Kalle Päätalolta. Muita suosikeita ovat mm Nora Roberts, Cathy Kelly, Maeve Binchy.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 23:38 tttt kirjoitti:
Sitä piti vielä laittaa että taidankin lukea uudestaan Harry Pottereita ootellessa sitä uusimman kirjan suomennosta, en viitti lukee sitä englanninkielisenä.Onkos muut lukenu Pottereita?
Minäkin oon lukenu ja vitoskirjan jälkeen luin kaks ekaa englanniks. Sen rohkasemana luin nyt tuon uudenkin, oli hyvä. ;)
 

Yhteistyössä