Lukitsetko vessan oven, jos olet yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lukitsen sillä haluan olla vessassa ja tehdä tarpeeni rauhassa. Lapset just pahimmassa iässään, alle 3-vuotiaita ja ramppaisivat vessassa muuten jos jätän oven auki.

"Vieras"
En, koska tuntuisi turhalta yksin ja lisäksi vaarallista jos jäisi lukkojen taa...
Jo aiemmista ketjuista on huomattu että palstalaisilla on tapana monella pitää ovi auki paskalla käydessään, mahtaa hajut levitä asuntoon...

Outoko?
Laitan automaattisesti aina oven kiinni ja lukkoon vaikka oisin yksin kotona. En voisi kuvitellakkaan että istuisin pöntöllä ovi auki jos muita olisi kotona saatikka vieraita, hyi.... Jotain käytöstapoja pitäs olla!!!

[QUOTE="Vieras";28980162]En, koska tuntuisi turhalta yksin ja lisäksi vaarallista jos jäisi lukkojen taa...
Jo aiemmista ketjuista on huomattu että palstalaisilla on tapana monella pitää ovi auki paskalla käydessään, mahtaa hajut levitä asuntoon...[/QUOTE]
Ei minun paska haise

Oma rauha
[QUOTE="asdf";28979971]Näin minäkin teen. Olen niin tottunut siihen, että lapsilla (tai koiralla) on jotain asiaa tai tulee jokin "tilanne" juuri kun olen vessassa. Aluksi ärsytti kauheasti kun ei edes vessassa saa rauhassa istua, mutta nyt olen ihan vaan alistunut tilanteeseen. Mies sen sijaan lukitsee ovensa ja lukee kaikessa rauhassa sanomalehteä vessassa. Itse istun pytyllä korkeintaan minuutin ja samalla siistin vessaa. :D[/QUOTE]

Minä en alistuisi koskaan ylimääräisiin ihmisiin vessassa silloin kun itse olisin siellä asioimassa.

"silakka"
Jos paikalla on sen verran porukkaa, että joku saattaa luulla menevänsä tyhjään vessaan, mutta yllättyykin löytäessään minut istumassa pytyltä, niin laitan oven lukkoon.

Oman perheen kesken en laita ovea välttämättä edes kiinni.

En lukitse. Pissalla käydessäni en edes laita kiinni vaikka mies onkin kotona eikä mieskään laita. Isommalla asialla käydessämme molemmat kyllä laittavat kiinni. Yksin jos olen kotona niin ovi auki aina :p
Vieraiden käydessä sitten pakko laittaa lukkoon asti ja tuntuu oudolta :D hyvä kun osaan sen oven edes laittaa lukkoon :p

En lukitse. Pissalla käydessäni en edes laita kiinni vaikka mies onkin kotona eikä mieskään laita. Isommalla asialla käydessämme molemmat kyllä laittavat kiinni. Yksin jos olen kotona niin ovi auki aina :p
Vieraiden käydessä sitten pakko laittaa lukkoon asti ja tuntuu oudolta :D hyvä kun osaan sen oven edes laittaa lukkoon :p
Ei se lukkoon laittaminen mut sieltä pois pääseminen kun harvoin iskee sen lukkoon :eek:D Ite saa aina hetken funtsia et hä, miksei ovi aukeakaan.

paskahousu
mä kait olen sit aikas estoton... käyn molemmat tarpeet tekemässä ovi auki, 3-vuotias lapseni on tottunut siihen (tämä käytäntö johtuu siitä, että lapsi tulee silloin vessaan, jos laitan oven kiinni, mutta jos en laita, niin saan ikäänkuin rauhassa käydä tarpeillani, koska hänellä ei silloin kiinnosta vessaan tulo, kun ovi on raollaan). Mutta ovi auki olen käynyt paskalla ennen lastanikin, mieheni ei koskaan voi käydä paskalla jos ovi auki :D minua se aina naurattaa, mitä sitä ovea kiinni laittamaan :D mutta toki muutaman vuoden päästä pitää minunkin alkaa se ovi laittamaan kiinni, ei ole kiva, että lapseni esim koujlussa tekisi tarpeensa ovi auki, joten onhan mun opetettava hänelle esimerkkiä näyttämällä :D

Yhteistyössä