Lukiko kukaan mitä ne syyt oli Janne Ahosen talon myyntiin?

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
nii just. ei se muija ole vissiin ees ollut töissä koko niiden suhteen aikana. miks jannen pitäis maksaa muijalle kallis auto jos muutenkin jo maksaa kaiken. ja voihan olla ettei se nainen tykkää isommista autoista. ei kaikki tykkää.
Mun mielestä on ihan sama kuka rahat perheeseen tienaa jos perhe ollaan.
Se kumpi muksuja kuljettaa niin sillä ehdottomasti turvallisempi auto, ei voi mun mielestä edes tingata tämmöisestä asiasta..
Eli sun mielestä sponsorin pitäis antaa auto julkkiksen vaimolle, ja sanoa että "muista sitten huudella että oot sen Ahosen vaimo!!!!!!!! Että saadaan virmalle mainosta!!!!!!!!!!!!!!"
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eiks tää ahosen vaimo ole kotiäitinä.
onko kaikki kotiäidit siis huoria?
ööh... :whistle:
Ei, ainoastaan ne jotka olettaa että heille ostetaan kuu taivaalta sillä välin kun he ovat kotona forever, ihan vaan siksi että ovat ansainneet.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
nii just. ei se muija ole vissiin ees ollut töissä koko niiden suhteen aikana. miks jannen pitäis maksaa muijalle kallis auto jos muutenkin jo maksaa kaiken. ja voihan olla ettei se nainen tykkää isommista autoista. ei kaikki tykkää.
Mun mielestä on ihan sama kuka rahat perheeseen tienaa jos perhe ollaan.
Se kumpi muksuja kuljettaa niin sillä ehdottomasti turvallisempi auto, ei voi mun mielestä edes tingata tämmöisestä asiasta..
Niin sun mielestä mutta ehkä Ahosten mielestä ei ole sama kuka rahat tienaa. Ja toiseille naisille (kuten itselleni) on kunnia-asia elättää itsensä, en koskaan halua elää toisen rahoilla.
Meinasin just kirjoittaa saman,et mulla ainakin on sen verran kunnianhimoa,ja itsekunnioitusta,että en ala miehen siivellä elelemään. Kyllä mäkin haluan meidän perheen rahoja tienata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eiks tää ahosen vaimo ole kotiäitinä.
onko kaikki kotiäidit siis huoria?
ööh... :whistle:
Ei, ainoastaan ne jotka olettaa että heille ostetaan kuu taivaalta sillä välin kun he ovat kotona forever, ihan vaan siksi että ovat ansainneet.
ja onko janne ahosen vaimo sellainen vai ? ( hänestähän tämä lähti liikkeelle koko homma tässä.. )
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eiks tää ahosen vaimo ole kotiäitinä.
onko kaikki kotiäidit siis huoria?
ööh... :whistle:
Ei, ainoastaan ne jotka olettaa että heille ostetaan kuu taivaalta sillä välin kun he ovat kotona forever, ihan vaan siksi että ovat ansainneet.
ja onko janne ahosen vaimo sellainen vai ? ( hänestähän tämä lähti liikkeelle koko homma tässä.. )
Hitostako minä tiedän kun en häntä tunne. Mutta sitähän sinä et alunperin kysynyt.
 
voihan kettu
Eikös se audi ole voitto auto...Tuskin niitäkään kahta tarvii olla..mistäs sitä tietää paljon se vaimo yleensäkään autollansa ajaa... mitä sitä turhaa 2 kallista jos toista ei käytetä joka päivä.
 
vieras
Ja varmaan on vaimon edullisempi ajella pienellä autolla, jos niitä bensarahoja ei ole paljoa. :) .. Me ajetaan pienet matkat mieluullimin vanhalla ei-niin-turvallisella autolla, koska se kuluttaa vähempi bensaa. Uusi isompi vie turhan paljon etenkin kaupunkiajossa.
 
vieras paikkakuntalainen
Eiköhän ne tahdo sieltä vähän enemmän ihmisten ilmoille, asuvat aivan toisella puolella kuntaa missä palvelut ovat, minä en ikinä sinne Karjusaaren korpiin edes muuttaisi en vaikka omaa rauhaa tahtoisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras paikkakuntalainen:
Eiköhän ne tahdo sieltä vähän enemmän ihmisten ilmoille, asuvat aivan toisella puolella kuntaa missä palvelut ovat, minä en ikinä sinne Karjusaaren korpiin edes muuttaisi en vaikka omaa rauhaa tahtoisin.
mun mielestä se ei nyt niin korpea ole... nimimerkki paikkakuntalainen ..
 
mona
Alkuperäinen kirjoittaja vieras paikkakuntalainen:
Eiköhän ne tahdo sieltä vähän enemmän ihmisten ilmoille, asuvat aivan toisella puolella kuntaa missä palvelut ovat, minä en ikinä sinne Karjusaaren korpiin edes muuttaisi en vaikka omaa rauhaa tahtoisin.
Ahosen talolta alle kilsan matka Lahden rajalle ja Mukkulan palvelut melkein vieressä..heh..

terv. lähes lähinaapuri
 
RR
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
Heh, mua kans nauratti, että heiiii, sillähän on samanlainen pökö ku mulla =)
 
vieras
No onhan toi nyt tosi tyhmä pohjaratkaisu lapsiperheelle! Makkarit eri kerroksissa, ei pieniä lapsia voi eri kerrokseen laittaa nukkumaan! Ja toi autojuttu, ihan turvallisia molemmat autot =) Siinä on fiksu urheilija ja mukavanoloinen perhe =)
 

Yhteistyössä