Lukeminen kannattaa aina? (Tää voisi olla samantien kesäpulinat- ketju. Kaikki mukaan!)

Tekstinnkokoa voi säätää. Mulla on usein se oletuskoko. Joskus pienennän yhden ptjälän ku on rasittavaa vaihtaa sivua alvariinsa.
Okei pitäisköhän mun antaa mahis ja lukea yks kirja sitten kännykällä ja kattoo mitä fiiliksiä se tuottaa. Oon tässä asiassa kyllä tosi vanhanaikainen ja pidän vaan paperista kirjaa ylivoimaisena. Mitäs saitteja on jotka näitä netti kirjoi tarjoaa vai ne samat firmat jotka näitä kuuntelu kirjoja tarjoaa?

Okei pitäisköhän mun antaa mahis ja lukea yks kirja sitten kännykällä ja kattoo mitä fiiliksiä se tuottaa. Oon tässä asiassa kyllä tosi vanhanaikainen ja pidän vaan paperista kirjaa ylivoimaisena. Mitäs saitteja on jotka näitä netti kirjoi tarjoaa vai ne samat firmat jotka näitä kuuntelu kirjoja tarjoaa?
Luin vuosia sitten netistä Me Naiset-lehden jatkokertomusta. Olin kirjoittanut siitä maininnan päiväkirjaani, jota selasin viime viikolla.
En ole innostunut e-kirjoista. Minulla on luvun alka ihana englanninkielinen pokkari.
Kierrätyskirja kirjakaupasta.

Luin vuosia sitten netistä Me Naiset-lehden jatkokertomusta. Olin kirjoittanut siitä maininnan päiväkirjaani, jota selasin viime viikolla.
En ole innostunut e-kirjoista. Minulla on luvun alka ihana englanninkielinen pokkari.
Höh ku mainitsit päiväkirjasta joku 17vuotta sitten istuin mielipaikassani metsässä jossa oli tilaa et aurinko paistoi kun istuin mäen rinteellä kirjoittamassa mieliuvituksen ja todellisuuden eroista ja kaikesta muusta mut se kirja on hävinnyt kun erottiin olisi ollu nyt kiva lukea mitä silloin kirjoitti. Nooh kait se harmitus kuuluu elämään. Mut toisen kirjan löysin jossa oli pikkuisen vaan mun tekstei. Mut kun oon välillä tosi hajamielinen ni nyt en muista minne sen kirjan pistin. Ootko sä koskaan hajamielinen ja jos olet niin missä asiassa sä olit viimeksi hajamielinen? Mut hienoo et joku kirjoittaa päiväkirjaa. Itseasiassa mäkin oon kirjoittanut tässä viimekuukausina paljon kännykän kalenteri alamanakkaa omia ongelmia ja niiden ratkaisui mitä tehdä ja mitä nyt mielenpäällä milloinkin on

Ainiin kirjastossa monesti on ilmanen kirjahylly mist voi ottaa kirjan omaksi mut ei siellä oo ikinä ollu mitään mielenkiintoista. Ku mul on jännä juttu jonkun kirjan kohalla vaan tulee et tää on mulle se kirja sittenkin elää niinkuin sarah j maasin uusimassa sarjassa😊

”Ootko sä koskaan hajamielinen ja jos olet niin missä asiassa sä olit viimeksi hajamielinen?”

Olin eilen hajamielinen. Kävin asioilla ja laitoin sateessa kastuneen sateenvarjoni hyllyn alle nojalleen.
Menin kauppaan ja huomasin unohtaneeni sateenvarjon pankkiin. Onneksi sateenvarjoni oli paikallaan.

”Ootko sä koskaan hajamielinen ja jos olet niin missä asiassa sä olit viimeksi hajamielinen?”

Olin eilen hajamielinen. Kävin asioilla ja laitoin sateessa kastuneen sateenvarjoni hyllyn alle nojalleen.
Menin kauppaan ja huomasin unohtaneeni sateenvarjon pankkiin. Onneksi sateenvarjoni oli paikallaan.
Et käynny ekana kuitenkaan pankissa tsekkaas et löytyiskö sieltä ekana😁 mulkin kuumotus jos en esim löydä kotiavaimiani mistään ku mulla ei oo niille vakipaikkaa vaan nakkaan ne millon.mihinkin ja sit kun pitäis lähtee ni ei löydy ja sillon pääsee ärräpäitä ku pitäis vaan kelailla muistia et mihkä mut sillon iskee joku kiire ja etin niitä uudestaan samoista paikoista mistä jo katsoin. Mun tyttö on kyllä yavaroiden suhteen samanlainen ku mä aina hukassa millon mikäkin 🤪 sekin oli hävittänyt kirjastokortin ku kysyin et lähetäänkö joku päivä kirjastoon et lainaat mulle pari kirjaa 😔 joo sitkun löytyy niin mieli helpottuu se on lets go ja ovesta ulos.

Yhteistyössä